#


اولین روز اکران نوروز مجموع فروش فیلم ها چه مقداری بوده است؟

16 مارس 2018 بدون نظر 1467 بازدید

اولین روز اکران نوروز مجموع فروش فیلم ها چه مقداری بوده است؟

اعلام مجموع فروش هفت فیلم نمایش داده شده نوروز97 در اولین روز

با شروع اکران فیلم های نوروز از روز قبل، سایت سینما تیکت فروش نخستین روز این فیلم ها را گزارش داده است. در بین 7 فیلم اکران نوروز، فیلم سینمایی «مصادره» با فروش 92 میلیون تومان در مقایسه با سایر فیلم های دیگر درآمد بیشتری دریافت کرده است و بعد از آن فیلم سینمایی «لاتاری» ساخته مهدویان دومین رتبه فیلم های پرفروش اکران نوروز را در اختیار گرفته است. نبود موفقیت فیلم ابراهیم حاتمی کیا در اولین روز از نکات عجیب فروش روز اول فیلم های اکران نوروز می باشد.

با گذشت نزدیک به 24 ساعت از آخر نخستین روز اکران فیلم های نوروز، سایت سینما تیکت، فروش این فیلم ها را گزارش کرد.

فیلم کمدی «مصادره» ساخته مهران احمدی که بازیگرانی چون رضا عطاران، هومن سیدی، هادی کاظمی و… در آن حضور دارند در نخستین روز اکران خود 92 میلیون تومان توانسته است تا فروش داشته باشد تا با فاصله بسیاری عنوان پرفروش ترین فیلم اکران نوروز در اولین روز را به خود اختصاص دهد.

فیلم سینمایی «لاتاری» ساخته محمد حسین مهدویان نیز که در جشنواره فیلم فجر با بی مهری داوران مواجه شد، در روز اول اکران خود به فروش به نسبت قابل قبولی دست یافت و روز قبل نزدیک به 45 میلیون تومان فروش داشته است تا دومین فیلم پرفروش اکران نوروز در اولین روز اکران آن ها عنوان گیرد.

بعد از فیلم سینمایی «لاتاری»، فیلم سینمایی «به وقت شام» ساخته ابراهیم حاتمی کیا با 28 میلیون تومان فروش، عنوان فیلم سوم پرفروش اکران نوروز در روز اول اکران را به خود اختصاص داده است. فروش این فیلم سینمایی کمتر از انتظار می باشد.

فیلم سینمایی «لونه زنبور» ساخته برزو نیک نژاد نیز با فاصله کمی نسبت به فیلم سینمایی «به وقت شام» فیلم چهارم پرفروش روز اول فیلم های اکران نوروز می باشد. این فیلم روز گذشته توانسته است تا 22 میلیون تومان فروش داشته باشد.

فیلم های «خرگیوش»، «فراری» و «فیلشاه» نیز در اولین روز اکران خود به ترتیب 9، 3 و 2 میلیون تومان فروش داشته اند تا شاید از آن ها بتوان به عنوان بازنده های اولین روز نمایش فیلم های نوروزی یاد کرد.

این ارقام در صورتی اعلام شده که سال قبل تنها دو فیلم «گشت 2» و «ماجرای نیمروز» در اولین روز اکران (چهارشنبه 25 اسفند 95) تقریبا 200 میلیون تومان فروخته بودند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *