#


آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما با ما همراه باشید

13 ژوئن 2019 بدون نظر 4343 بازدید

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما با ما همراه باشید

آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما همراه باشید در ادامه این مطلب به بررسی فیلم های سینمایی آخر هفته می پردازیم.

فیلم های سینمایی شبکه یک سیما

روز پنج شنبه 23 خردادماه ساعت ده شب فیلم سینمایی همراه به کارگردانی یورک شاکلتون از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در ایم فیلم بازیگرانی نظیر نیکولاس کیج ، مایکل رینی و کوری هاردریکت ایفای نقش کرده اند.

داستان این فیلم به گونه ای است که مایک چندلر و دامادش استیو به اداره پلیس می روند و می فهمند که در زمان گشت زنی در شهر باید پسر نوجوانی به نام کنی را با خود ببرند. کنی پسری است که کارهای بسیار خشونت آمیزی را در مدرسه انجام داده است و به همین دلیل هم برای این که به عاقبت کارهای بد خود پی ببرد باید به اجبار چند روز را با پلیس در شهر به گشت زنی بپردازد.

در این میان یک روز که چندلی و دامادش و کنی در حال گشت زدن در شهر هستند می فهمند که در بانکی که در نزدیکی شان است سرقت مسلحانه ای صورت می گیرد . در این میان چندلر نمی خواهد که وارد این قضیه شود زیرا با این کار می خواهد امنیت افرادی که همراهش هستند را تامین کند . در این میان یکی از این دزدها که در نزدیک بانک نگهبانی می دهد به سمت خودروی آن ها شلیک می کند و داستان ادامه می یابد.

روز جمعه 24 خرداد ماه ساعت چهار بعدازظهر فیلم تلوزیونی رگبار از شبکه یک سیما پخش می شود . بازیگران این فیلم عبارتند از : امیر یل ارجمند ، شکرخدا گودرزی ، سعید نیک پور و گوهر خیراندیش .

داستان این فیلم درباره اعدام کردن حسنعلی منصور است .

فیلم های سینمایی شبکه دو سیما

روز پنج شنبه 23 خرداد ساعت هشت صبح فیلم سینمایی در جست و جوی قطعه گمشده پخش خواهد شد . بازیگران این فیلم عبارتند از امیر غفارمنش ، سیما مطلبی و بیژن بنفشه خواه.

داستان این فیلم درباره دختری به نام طراوات است که علاقه بسیار زیادی به ستاره ها دارد و در شب تولدش زمانی که ستاره ها را نگاه می کند می بیند که یک آدم فضایی سقوط می کند . این آدم فضایی در سقوط خود قطعه ای از خود را گم می کند و این قطعه در سمت دیگری از شهر افتاده است که باید تا غروب آن را پیدا کند وگرنه خاکستر خواهد شد .

مشکل دیگری که در این میان وجود دارد این است که آدم فضایی به خاطر بی نظمی هایی که وجود دارد مریض می شود . دایی طراوات که خود راننده ای متخلف است تلاش می کند تا این قطعه آدم فضایی را پیدا کند و اما برعکس با تخلفاتی که انجام می دهد باعث مریض شدن آدم فضایی می شود . وقتی حال آدم فضایی رو به بهبودی است پدر طراوات سعی می کند تا او را به خانه اش برساند و داستان ادامه پیدا می کند.

روز پنج شنبه 23 خرداد ماه ساعت 23:50 فیلم سینمایی یک اشتباه خوب به کارگردانی فلورین دیوید فیتس پخش می شود . بازیگران این فیلم عبارتند  از : ماتیاس اسوقوفر ،  الکساندرا ماریا لارا و دیوید فیتس.

داستان این فیلم از این قرار است که جوانی که اندی نام دارد می فهمد که فیبروز ریه دارد و در بیمارستانی زندگی می کند تا ریه ای برای پیوند به او پیدا شود. از طرف دیگر نیز جوان خلافکاری که بنو نام دارد در مترو بیهوش می شود و او را به یک بیمارستان می برند و در آن جا متوجه می شود که مدت زمان بسیار زیادی زنده نخواهد بود .

در این بین بنو و اندی با هم دوست می شوند و بنو می فهمد که اندی دوست دارد به شهرت برسد . او برای به شهره رسیدن پیشنهاد می کند تا جنس هایی به به صورت قسظی بخرند و بعد آن ها را نقدی بفروشند وبا سودی که از این راه به دست می آورند به سفر بروند و درنهایت نیز عکس های سفر خود را در وبلاگشان انتشار دهند. بنو قبل از این که به سفر بروند دختر و همسر سابق خود را ملاقات می کند و آن ها برای سفر به آفریقا بلیط می گیرند و به سفر می روند و داستان ادامه می باید

روز جمعه  خردادماه ساعت هشت صبح فیلم سینمایی دوری و بازگشت به کارگردانی جف بلکنر پخش خواهد شد . بازیگران این فیلم عبارتند از : مینکا کِلی ، مَگی الیزابت جونز و جِیسون لی .

داستان این فیلم درمورد دختری است که با دو برادر و پدرش در نزدیک یک رودخانه زندگی می کنند . این دختر بهد از مدتی می فهمد که قویی در زندگی رودخانه آن ها تخم گذاری کرده است و بعدها این قو مرده است و تخم هایش نیاز به مراقبت دارند. این خانواده همه تلاش خود را می کند تا از این تخم ها نگه داری کنند و بعد هم کاری کنند تا این جوجه ها بزرگ شوند و داستان ادامه می یابد.

روز جمعه  خرداد ماه ساعت 17:10 فیلم سینمایی برای گریس به کارگردانی دیوید کانینگ هام پخش خواهد شد . بازیگران این فیلم عبارتند از : رایان پاتر، مت دیلون و جیم کاویه زل .

داستان این فیلم در مورد پسر بچه ای به نام جو است که سرپرستی ندارد و در جزیره های هاوایی زندگی می کند. هویت پدر خود را نمی داند و مادر او هم مدت زیادی است که مرده است . بعد از این او گرسنه است و جایی را برای زندگی ندارد تا این که دکتری به این جزیره می آید و سرپرستی وی را قبول می کند.

سال های بعد جو مرد جوانی می شود که عاشق دختری به نام گریس می شود . گریس هم عاشق جو است . گریس از خانواده ثروتمندی است و پدر وی تاجر است و اما به تازگی ورشکت شده است و برای جبران آن می خواهد تا گریس به مرد میانسالی به نام ریس ازدواج کند و اما قبل از ازدواج اتفاق هایی می افنتد .

فیلم های سینمایی شبکه سه سیما

روز پنج شنبه 23 خرداد ماه ساعت ده صبح فیلم سینمایی آبروی از دست رفته آقای صادقی به کارگردانی آیدا پناهنده از شبکه سوم سیما پخش می شود . بازیگران این فیلم عبارتند از : میثم رازفر، محمد اشکان فر ، ناز شادمان ، رضا بهبودی و نازگل نادریان.

داستان این فیلم در مورد تصمیم های آقای صادقی است که برای این که از موقعیت سختی که در آن است فرار کند تصمیمی می گیرد و همه را دچار دردسر می کند .

روز پنج شنبه 23 خرداد ماه ساعت چهار بعدازظهر فیلم سینمایی امنیت به کارگردانی آلین دسروچرز پخش خواهد شد . بازیگران این فیلم عبارتند از : لیام مک ، بن کینگزلی و آنتونیوباندراس.

داستان این فیلم در مورد پدری است که ادی نام دارد که قبلا در ارتش خدمت می کرده است و دختری کوچکی دارد. او الان بیکار است و علت این بیکاری هم مشکلات روحی وی بوده است . او اصرار زیادی می کند تا رد یک فروشگاه به عنوان نیروی امنیتی در لباس پلیس مشغول به کار شود و اما در اولین روز کاریش اتفاقاتی می افتد …

روز پنج شنبه ساعت 12شب فیلم سینمایی تی 34 به کارگردانی الکسی سیدوروو پخش خواهد شد . بازیگران این فیلم عبارتند از: ویکتوردوبرونراووف ، وینتسنس کیفر ،الکساندر پتروف و ایرینا استارشنبام .

داستان این فیلم درمورد گروهی از سربازان روسیه است که در تلاش اند تا با به کارگیری یک تانگ به نام تی 34 از دست آلمانی ها فرار کنند و..

روز جمعه 24 خرداد ماه ساعت 14:30 فیلم سینمایی استرداد به کارگردانی علی غفاری پخش خواهد شد . بازیگران این فیلم عبارتند از : فرهاد قائمیان ، سیاوش چراغی پور ، حمید فرخ نژاد و صالح میرزا آقایی .

داستان این فیلم مربوط به سال 1332 است و موضوع آن درخواست کردن 11 تن طلای ایران از شوروی است که باید شوروی برای جنگ جهانی دوم به ایران پرداخت می کرده است .

فیلم های سینمایی شبکه چهار سیما

روز پنج شنبه 23 خرداد ماه ساعت 20:30 فیلم سینمایی نیاز به کارگردانی علیرضا داوود نژاد پخش خواهد شد . بازیگران این فیلم عبارتند از : شهره لرستانی ، صدرالله اعتصامی ، عزت الله طلح جو مهربان ، حسین میرآقایی ، علی سوری ، ترحم فتحی و…

داستان این فیلم در مورد نوجوانی به نام علی است که پدر وی فوت کرده است و او می خواهد نان آور خانه باشد . برای همین او در یک چاپخانه کار خود را شروع می کند . نوجوان دیگری که رضا نام دارد هم برای کار به آن چاپخانه می آید . در ابتدا بین این دو درگیری های زیادی رخ می دهد و اما بعدها با هم دوستی عمیقی پیدا می کنند و داستان ادامه می یابد.

روز جمعه 24 خردادماه ساعت 20:30 فیلم سینمایی مائودی به کارگردانی ایسلینگ والش پخش خواهد شد .

داستان این فیلم در مورد زنی است که از بیماری آرتروز رنج می برد و کار درستی هم ندارد و به عنوان خدمت کار در خانه ها کار می کند. او درنهایت در خانه مردی که ماهیگیر است کار می کند و این دو عاشق هم می شوند.

فیلم های سینمایی شبکه پنج سیما

روز پنج شنبه 23 خردادماه در ساعت 13:20 فیلم سینمایی پت و مت به کارگردانی مارک بینز پخش می شود . داستان این فیلم هم درباره پت و مت است که خرابکاری هایی انجام می دهند و اما با این دو دوست به کمک هم همه چیز را درست می کنند.

روز جمعه 24 خردادماه فیلم سینمایی یک پلیس و نصفی ساعت 8:30 به کارگردانی جانات آ روزنبام پخش خواهد شد . بازیگراتن این فیلم عبارتند از : جنت کیدر ، لولو ویلسون و لو دیاموند فیلیپس.

داستان این فیلم هم در مورد دختری به نام کارینا است که 12 سال دارد و دوست دارد پلیس شود به همین علت هم همیشه در مدذرشه نقش پلیس ها را بازی می کند . او در این میان با کاراگاه سیمونز دوست می شود و تلاش می کند تا به وی کمک کند . کاراگاه سیمونز بارها از او خواسته است تا در کارهایش دخالت نکنند و او را از این کار باز داشته است و لی باز هم کارینا از کارهایش دست برنمی دارد.

آن دو باهم در خارج از شهر کارخانه ای را پیدا می کنند که در آن تعداد بسیار زیادی از پهپادهای خطرناک وجود دارند . کاراگاه سیمونز تلاش بسیار زیادی می کند و بالاخره یک نفر را دستگیر می کند اما او خلاف کار نیست و داستان ادامه می یابد.

روز جمعه 24 خرداد ماه ساعت 13:30 فیلم سینمایی کاراگاه خصوصی به کارگردانی جیونگ هون کیم پخش می شود . بازیگران این فیلم عبارتند از : یونگ هی سئو ، دانگ ال سانگ و سانگ وو کون .

داستان این فیلم سینمایی در مورد مردی به نام دمان است که در آزمون پلیس رد شده است و اما او علاقه بسیار زیادی به این شغل دارد به همین دلیل هم رفت و آمدهای بسیار زیادی به اداره پلیس می کند . تا این که در شهر یک قتل صورت می گیرد که یکی از مظنونین این پرونده زن دوست وی است . دوست او جانسو نام دارد. مسئول این پرونده کاراگاهی به نام تسونو است و دمان سعی می کند در این پرونده به وی کمک کند. کاراگاه حرف های دمان را قبول نمی کند تا این که او مدارکی را می یابد و داستان ادامه پیدا می کند.

فیلم های سینمایی شبکه شما

روز پنج شنبه  23 خردادماه ساعت 24 فیلم سینمایی یک دماغ ناقابل به کارگردانی مجتبی چراغعلی پخش خواهد شد .  بازیگرا این فیلم عبارتند از :افشین سنگ چاپ ، مرجانه گلچین ، عزت الله مهرآوران و سحر ولدبیگی .

داستان این فیلم درمورد دختری به نام افسون است که تلاش می کند بینی خود را عمل کند وی بعد از این که بینی اش را عمل می کند با فرنود ازدواج می کند. پدرافسون پول لازم برای عمل بینی او را نداشته است به همین دلیل چکی را که به جراح داده بوده است به کلک از او می گیرد و نابود می کند.

از ظرفی افسون می داند که همسرش به سختی برای وی پول خرج می کند پس از بینی خود بسیار محافظت می کند تا برای آن مشکلی ایجاد نشود همه اهل خانه هم نگران اند که برای دماغ افسون مشکلی پیش نیاید زیرا دیگر پولی ندارند تا برای این کار صرف کنند . اما با وجود همه این احتیاط ها باز هم دماغ وی آسیب می بیند و مجبور می شوند نزد همان پزشکی بروند که سرش را کلاه گذاشته اند.

روز جمعه 24 خرداد ماه ساعت 13:30فیلم سینمایی درخت محبوب من به کارگردانی علیرضا سمعی پخش خواهد شد . بازیگران این فیلم عبارتند از :عسل ارباب زاده ، فرهاد بشارتی ، حسین توشه .

داستان این فیلم در مورد پسری به اسم دانیال است که جنگلبان است . او چند سال از محل زندگی خود دور بوده است و حال برگشته و همه خاطره های کودکی خود را زنده می کند . او همه چیز را به یاد می آورد این که پدرش چگونه حفاظت از جنگل را به وی آموخت و در درگیری با قاچاقچیان چوب جان خود را از دست داد. حال که خود او بزرگ شده است تصمیم می گیرد که در همان زادگاه خود بماند و زندگی کندو..

فیلم های سینمایی شبکه کودک

فیلم های سینمایی

روز پنج شنبه 23 خردادماه ساعت 14 انیمیشن سینمایی پدینگتون 1 به کارگردانی پائول کینگ پخش خواهد شد .

داستان این فیلم در مورد پدینگتون است که خاله اش او را ترغیب می کند تا به لندن برود و در آن جا زندگی کند تا بتواند برای خود زندگی جدیدی را بسازد و زندگی خوبی را در کنار آقای مونتگومری داشته باشد. از طرف دیگر در یک جنگل بسیار بزرگ دو خرس به نام های لوسی و پاستوزو زندگی می کنند . در سال های قبل این دو خرس را یک جغرافی دان که مونتگمری کلاید نام دداشته است نجات می دهد و بعد از آن نیز به این دو خرس راه و روش دذست زندگی کردن را می آموزد.

وی برای این دو خرس نام های انسانی انتخاب می کند و از آن ها می خواهد تا به لندن سفر کنند و هر وقت که می خواهند می توانند برای دیدن وی بیایند. حالا از این قضیه چهل سال گذشته است و این دو خرس خاطره های خود را به پدینگتون می گویند و همین باعث می شود تا وی به لندن بیاید و اتفاقاتی در همین زمینه بیفتد.

روز جمعه 24 خرداد ماه ساعت 14 فیلم سینمایی دسپرو به کارگردانی راب استیون هاگن و سام فل پخش خواهد شد .

داستان این فیلم در مورد موشی کوچک است که دارای گوش های بسیار بزرگی است این موش دسپرو نام دارد. او دائما ریسک می کند و از هیچ چیزی نمی ترسد. در ادامه این ماجراجویی هایی که دسپرو انجام می دهد به قصر پرنسس می رسد . دسپرو و دوستان خود کمک می کنند تا پرنسس را از آن دژ نجات دهند و داستان ادامه پیدا می کند.

فیلم های سینمایی شبکه امید

روز پنج شنبه 23 خرداد ماه فیلم سینمایی عمو بوت نات به کارگردانی ویوک شارما پخش خواهد شد .

داستان این انیمیشن به این صورت است که آنجلی و آدیتا به همراه پسر خود بانکو  در شهر آکوا خانه ای را اجاره می کنند و در آن زندگی می کنند . این خانه شایعاتی را در بین مردم دارد و مردم درباره آن می گویند که این خانه روح دارد. در این میان برای آدیتا ماموریتی پیش می آید و درنهایت نیز بانکو و آنجلی به تنهایی باید در خانه بمانند . روح نات در این خانه خود را به بانکو نشان می دهد و از طرفی بانکو چون تازه وارد این محله شده است و دوستی ندارد رابطه بین این دو نفر برقرار می شود.

روز جمعه 24 خرداد ماه فیلم سینمایی ماشین ها 1 ساعت 18 به کارگردانی جان لستر و جو رانفت پخش  می شود .

در این انیمیشن خواهیم دید که ماشین مسابقه ای خوش عکس لایتینگ مک کوئین که همیشه برای این که پیروز شود مسابقه می دهد در راه رسیدن به مسابقه های جام جهانی پیستون در کالیفرنیا است که با دو رقیب قدیمی خود مسابقه دهد. در این میان به صورت ناخودآگاهی خود را در شهر دیگری می بیند و با شخصیت هایی که در این شهر وجود دارند آشنا می شود و می فهمد که زندگی همیشه رسیدن به خط پایان نیست بلکه زندگی مانند یک سفر است که باید از هر ثانیه آن لذت برد.

فیلم های سینمایی شبکه افق

روز جمعه 24 خرداد ماه ساعت 10 صبح فیلم سینمایی رعد آسا دل به کارگردانی میشل آپدت پخش می شود. بازیگران این فیلم عبارتند از : وال کیلمر و سم شپارد .

داستان این فیلم در مورد ری لووی مامور اف بی ای است که یک رگه سرخ پوستی دارد . وی را به یک منطقه که محل سکونت سرخ پوست هاست می فرستند تا چون هم نژاد با آم هاست بتواند آرامش را در آن جا برقرار کند . او باید برای این که امنیت را در میان سرخ پوستان برقرار کند با یک مامور که سابقه بیش تری دارد به نام فرانک کوتل همکاری داشته باشد. در این مکان جنایت هایی انجام می شود که باید مشخص شود این جنایت ها مربوط به سرخ پوستان است یا خیر؟

روز جمعه 24 خرداد ماه ساعت 18:30 فیلم سینمایی تیغ آفتاب به کارگردانی مجید جوانمرد پخش خواهد شد . بازیگران این سریال عبارتند از : هما روستا ، چنگیز وثوقی ، محمد صالح اعلا و داریوش ارجمند.

داستان این فیلم در مورد فردی به نام علی خان است که مدت بسیار زیادی را در کوهستان زندگی می کند و اما تصمیم می گیرد که با خوانواده اش به زادگاه خود برگردد. هدف او برای این که به زادگاه خود برگردد این است که قاتل برادرش که به دستور خان کشته شده است را پیدا کند پس راهی زادگاه خود می شود و داستان ادامه پیدا می کند.

فیلم های سینمایی شبکه نمایش

از این شبکه به ترتیب فیلم های سینمایی جومانجی ، بازگشت لوک خوش شانس به کارگردانی مجید کاشی فروشان روز پنج شنبه ساعت 11 و 13 پخش خواهند شد .

فیلم های سینمایی تغییر مسیر ، سارا کوچولو ، خداحافظ وینی پو ، نود دقیقه زندگی و یتیم خانه ایران به کارگردانی ابوالقاسم طالبی نیز به ترتیب روز پنج شنبه 23 خرداد ماه در ساعت های 15، 17 ، 19،21، 23 از شبکه نمایش پخش خواهند شد .

فیلم های سینمایی روز جمعه 24 خرداد ماه عبارتند از : فیلم سینمایی بازگشت به خانه پخش در ساعت 11 ، فیلم سینمایی آزادی مشروط در ساعت 13، فیلم سینمایی داری دیونم میکنی در ساعت 15، فیلم سینمایی ایدی در ساعت 17، فیلم سینمایی اسب آبی در ساعت 19 ، فیلم سینمایی انجمن شاعران مرده در ساعت 21 ، فیلم سینمایی فهرست سیاه در ساعت 23 پخش خواهند شد

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *