#


با فیلم های آخر هفته شبکه های سیما همراه باشید

10 می 2019 بدون نظر 2541 بازدید

با فیلم های آخر هفته شبکه های سیما همراه باشید

روزهای آخر هفته درماه مبارک رمضان فیلم تلویزیونی زیادی درنظرگرفته شده است تا پخش شود این فیلم ها و انیمیشن های تلویزیونی عبارتند از : ماه منیر ، پسری به نام هولمز ، مزرعه کودکی ، شروع تازه ، دونده هزار تو، رمز بیگانه ، خانه شوم ، گودزیلا سیاره هیولا، پروژه 24 ، گمشده ، پیشنهاد ، تارزان 2، سرزمین اوز- بازگشت دوروتی ، هوآ مولان ، تعطیلات سرد ، پاکباخته ، چرخ،موفق باشی ،وزیرکاتوه ،منشی فرمان روا ، بی پولی ، کلبه جنگلی ، عیار 14 ، زندگی روی خط ، نیروی ویژه ، نابغه ، خانه خلوت ، خون به پا خواهد شد. فیلم ها و آثار نام برده در نوزدهم و بیستم اردیبهشت پخش خواهند شد.

فیلم تلویزیونی

فیلم تلویزیونی شبکه یک سیما

در جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه ساعت 16فیلم تلویزیونی ماه منیر به کارگردانی شهره لرستانی پخش خواهد شد . این فیلم بدان گونه است که عمه ماه منیر برای درمان به خانه نوه برادرش در شهر تهران می آید و همراه خود همه چیزهای گذشته را به همراه آورده است و هم چنین نوه برادرش نیز بسیار گرفتار است و مجبور می شود تا تنهایی به دکتر برود در این میان گم می شود و داستان ادامه پیدا می کند از دیگر بازیگران این فیلم می توان به حسن پورشیرازی و افسر اسدی اشاره کرد .

فیلم تلویزیونی شبکه دو سیما

نوزدهم اردیبهشت در ساعت هشت فیلم سینمایی پسری به نام هولمز از شبکه دو سیما پخش خواهد شد . داستان این فیلم نیز به این صورت است که پسری به خاطر هوش و ذکاوت فراوانش را شرلوک هومز می نامند . وی به کمک دوستانش تلاش می کند تا ماجرای دزدیده شدن بچه های مدرسه را بفهمد . نتیجه این تحقیقات وی این می شود که سرایدار مدرسه بچه ها را می دزد و نزد دکتری می برد تا آن ها را هیبنوتیزم کند تا بتواند آدرس آیرا را بدست آورد و ….

بیستم اردیبهشت ماه در ساعت هشت فیلم تلوزیونی مزرعه کودکی به کارگردانی سید مهدی برقعی پخش خواهد شد . داستان این فیلم درمورد پسربچه ای است که به خاطر مشکلاتی مجبور می شود تا به شمال رفته و نزد اقوامش زندگی کند. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به سولماز غنی ، جمشید جهانزاده ، پارسا قره خانلو ، سعید فرجی و .. می باشند .

در بیستم اردیبهشت ماه ساعت 17:20 فیلم تلویزیونی شروع تازه به کارگردانی جیسون وین پخش خواهد شد . داستان این فیلم در مورد خانواده  تام است که مرد میانسالی است و زندگی خوبی را با خانواده اش دارد. تام در تلاش است تا جرمی به دانشگاه رفته و زندگی خوبی را داشته باشد . البته زندگی تامی به تازگی دچار مشکلاتی می شود او مدیر یک فروشگاه زنجیره ای است و به خاطر این که تحصیلات دانشگاهی ندارد یا باید به شهر دیگری منتقل شود و یا هم بیکار می شود.

در همین زمان نامه ای به دست وی می رسد که ددر آن بیان شده است پدر تامی مرده است و ارثیه ای به وی رسیده است این ارثیه شامل یک تعمیرگاه ماشین و یک پمپ بنزین می شود این داستان جریان جذابی را به همراه دارد.

فیلم تلویزیونی شبکه سه سیما

بیستم اردیبهشت ماه فیلم سینمایی دونده هزار تو در ساعت بیست دقیقه بامداد پخش خواهد شد . خلاصه داستان این فیلم به این صورت است که در سال های گذشته روی زمین ویروسی درحال گسترش بوده است و بسیاری از انسان ها نیز به این ویروس آلوده شده بوده اند . دراین میان افراد ثروتمند دیواری را در قسمتی از شهر ساخته اند و آن جا را از بقیه مناطق جدا می کنند و به سایرین اجازه نمی دهد تا به این قسمت وارد شوند.

در این میان دخترها و پسرهای جوانی وجود دارند که از این ویروس مصون اند . این افراد ثروتمند این دخترها و پسرها را می دزدند و روی آن ها آزمایشات بسیار فراوانی را انجام می دهند که نشان دهد چه چیزی باعث مصونیت آن ها شده است و ….

فیلم تلویزیونی شبکه چهارم سیما

در نوزدهم اردیبهشت ماه در ساعت 20:30فیلم سینمایی رمز بیگانه پخش خواهد شد. داستان این فیلم بدین گونه است که مرد جوانی از خواب بیدار می شود و جسدی مانند خود را در خانه پیدا می کند . بعد از مدت دولت به سراغ می می آید و او می فهمد در یک پروژه فضایی با دولت به همکاری می پرداخته است. در این فیلم بیان می شود که موجودات فضایی این قابلیت را دارند تا در زمان سفر کنند و جسدی که در خانه الکس پیدا شده بوده است نیز مربوط به آینده وی بوده است . درنهایت وی متوجه می شود که موجودات فضایی از خود مانند انسان اختیاری ندارند و اصلا به انسان آسیبی وارد نمی کنند.

در بیستم اردیبهشت ماه ساعت 20:30 فیلم سینمایی خانه شوم پخش خواهد شد. ایم فیلم برگرفته از یک رمان است . در این فیلم داستان یه کاراگاه خصوصی را روایت می کند که برای این که یک پرونده را حل کند بخ یک خانه مرموز دعوت می شود . پدربزرگ خانه مرده است و نوه او گمان می کند که این مرگ غیرطبیعی بوده است و..

فیلم تلویزیونی شبکه پنج سیما

در بیستم اردیبهشت ماه ساعت 8:30 فیلم سینمایی گودزیلا سیاره هیولا ساخته شده است. داستان این فیلم نیز به این صورت بوده است که موجودات بسیار غول آسایی به نام گودزیلا پراکنده شده بودند و همین موجودات نیز برای انسان دارای خطراتی بوده اند. مردم نیز به دلیل این که از این موجودات می ترسند تنها از سفینه ها برای سفر به فضا استفاده می کنند تا بتوانند از این طریق راهی را پیدا کنند و از سیاره ای دیگر برای زندگی استفاده کنندو..

بیستم اردیبهشت ماه در ساعت 13:30 فیلم سینمایی پروژه 24 از شبکه پنج پخش خواهد شد . داستان این فیلم بدین گونه است که یک مخترع ساعتی را طراحی کرده است که با استفاده از آن می توان در زمان سفر کرد . برادر دوقلوی این دکتر با وی درگیر می شود و دکتر و همسرش  را در این میان می کشد . پسر این دکتر بعدها از قابلیت این ساعت آگاه می شود و ….

در ماه مبارک رمضان دیدن این سریال ها را از دست ندهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *