#


آخر هفته با فیلم های تلویزیونی شبکه های سیما

16 می 2019 بدون نظر 3275 بازدید

آخر هفته با فیلم های تلویزیونی شبکه های سیما

برای روز های آخر هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی زیادی درنظر گرفته می شود که برخی از این فیلم ها عبارتند از هفت معکوس ، بال های خوشبختی ، علف زار و هفت معکوس . در ادامه به بررسی این فیلم ها و ساعت پخش و زمان پخش آن ها می پردازیم.

فیلم

فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما

روز جمعه بیست و هفتم اردیبهشت ماه در ساعت 16 فیلم سینمایی تحفه هابه کارگردانی ابراهیم وحید زاده پخش می شود . داشتان ایم فیلم درباره شخص به نام حشمت است که در سال های اولیه جنگ به احتکار کردن قند و شکر می پردازد و بعدها با فروش آن ها سرمایه زیادی را جمع می کند. به این ترتیب بسیار پولدار می شود بعدها به تهران می رود و برای خود در آن جا کارخانه ای را احداث می کند.

بعدها یک فرد دیگر مانند خودش به او این پیشنهاد را می دهد که نماینده مجلس شود . از طرفی دیگر او هم خوش نامی نیست و سابقه خوبی را هم ندارد پس تصمیم می گیرد که خلاهایی را پر کند و…

شبکه دو سیما

در بیست و ششم اردیبهشت ماه از شبکه دو سیما فیلم سینمایی بال های خوش بختی به کارگردانی بهروز شعیبی پخش خواهد شد . داستان این فیلن مربوط به دو همسایه است که یکی از این دو همسایه زندگی بسیار عاشقانه ای دارد و اما در خانواده دیگر زن در خانه شاغل است  و مرد خانه بیکار است این دو همسابه مشکلات زیادی را با هم دارند.پسرهمسایه دوم ( پارسا ) به خاطر شاغل بودن مادرش اغلب در خانه تنها است و یکی روز که مادرش برای کار به بیرون می رود شیطنت می کند و از پنجره اشیائی را به حیاط پرت می کند همین باعث می شود تا همسایه دیگر از دست وی عصبانی شود و داستان ادامه پیدا می کند و..

در بیست و هفتم اردیبهشت ماه در ساعت هشت از شبکه دو سیما فیلم سینمایی اسب رویایی پخش خواهد شد . داستان این فیلم در مورد تربیت کردن اسب های مسابقه است که در این میان شخصی  به تریبت کردن اسب ها می پرازد و به خاطر این موضوع که اسبی در مسابقه صدمه می بیند از دور مسابقه خارج می شود .او در مقابل حقوقش اسبی که پایش شکسته است را برمی دارد و این مورد ادامه پیدا می کندو..

بیست و هفتم اردیبهشت ماه در ساعت 16:45 فیلم سینمایی باغ وحش پخش خواهد شد . داستان این فیلم درباره پسربچه ای است که تام هال نام دارد و در شهر کوچکی زندگی می کند پدر او در یک باغ وحش به عنوان دامپزشک فعالیت می کند . در این میان آماده باش عمومی اتفاق می افتد و  از طرفی دیگرهم بچه فیلی رت به باغ وحش می آورند که پدر تام می خواهد به جنگ برود و از وی می خواهد که از بچه فیلم نگه داری کند.

بعدها دستور دولت صادر می شود تا همه حیوان هایی که در باغ وحش وجود دارند باید از بین بروند زیرا ممکن است با بمباران شهر وحشت کنندو به شهر هجوم ببرند. تام در این جا می خواهد کاری کند تا بچه فیل را از نجات دهد و این داستان ادامه پیدا می کند و …

شبکه چهار سیما

در بیست و ششم اردیبهشت ماه ساعت 20:30 فیلم سینمایی اجلاس پخش خواهد شد .داستان این فیلم بدین صورت است که در برابر توافق هایی که در آمریکای جنوبی صورت گرفت برای تشکیل شدن جبهه های اقتصادی ، آمریکا به رئیس جمهور آمریکا رشوه می دهد و همین باعث می شود تا داستان به نفع آن ها تمام شود و ..

در بیست و هفتم اردیبهشت ماه ساعت 20:30 فیلم سینمایی بازماندگان 1898 فیلیپین پخش خواهد شد. خلاصه این داستان به این صورت است که یک تیم نظامی از اسپانیا به یک ساختمان قدیمی پناه می برند و زمانی که در داخل این محل هستند می جنگند و از خود دفاع می کنند اما درنهایت توافقاتی در این بین صورت می گیرد و …

شبکه پنج سیما

در جمعه بیست و هفتم اردیبهشت ماه فیلم سینمایی پرچم در ساعت 8:30 دقیقه پخش خواهد شد . داستان این فیلم درمورد فضانوردی به نام اسکات  است که قبلا پدر وی نیز سال ها فضانورد بوده است و خانه را ترک کرده است و در این مورد با اسکات نیز صحبتی نشده است . همسر اسکات نیز تلاش های زیادی داشته است تا اسکات و پدرش را با هم آشتی دهد ولی این تلاش نیز بی فایده بوده است . در این میان فردی ثروتمند به نام کارسون می خواهد به ماه سفری را داشته باشد و این موضوع را اعلام کرده است که هیچ فردی به ماه پانگذاشته است و..

در بیست و هفتم اردیبهشت ماه ساعت 13:30 فیلم سینمایی دریای سیاه پخش می شود و داستان این فیلم نیز درباره ویلر یک مامور مخفی است او در حال کارکردن روی یک پرونده است و در این بین می فهممد که در این پرونده CIA نیز کارهایی را انجام داده است . در همین زمان ویلر توسط CIA دزدیده می شود و در آن ها وی را در یک زیردریایی زندانی می کنند و …

شبکه شما

در بیست و ششم اردیبهشت ماه ساعت 24 فیلم تلوزیونی پسربلوط به کارگردانی عبدالله باکیده پخش می شود . داستان این فیلم درمورد پسران مشهدی بلوط درمورد گنجی جان خود را می گذارند و براساس افسانه های قدیمی که در بین مردم روستا قرار دارد اگر به کسی به این گنج  تعرض کند باعث بدیمنی برای این فرد خواهد شد و ..

در بیست و هفتم اردیبهشت ماه ساعت 13:30 فیلم سینمایی بیراهه پخش خواهد شد . داستان این فیلم درباره حسن مستاجر خانه ای قدیمی است و در آن خانه نادر به عنوان آشپز مشغول به کار است . حسن برای این که هزینه های زندگی خود را تامین کند و از مستاجری راحت شود به روستا و نزد یکی از دوستان پدرش می رود در این میان دوست پدرش هم به او انگشتری را می دهد که پدرش برای او گذاشته است و اما او نباید انگشتر را بفروشد و باید انگشتر را به صاحبش برگرداند و این داستان ادامه پیدا می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *