#


با استایل گوتیک بیش تر اشنا شوید

24 فوریه 2019 بدون نظر 4054 بازدید

با استایل گوتیک بیش تر اشنا شوید

استایل گوتیک معروف به سیاه پوشان افسانه ای است زیرا در ان از رنگ های تاریک و تیره استفاده می شود.استایل گوتیک الهام گرفته از استایل های قدیمی دیگری است اما امروزه شکل جدید و مدرن تری به خود گرفته است. در گذر زمان این استایل به شاخه های مختلفی تقسیم می شوند یکی از این شاخه ها لولیتا نام دارد.

این استایل بیش تر شبیه به استایل افراد در فیلم های ترسناک است وان چنان حس خوبی را به انسان القا نمی کند زیرا از این استایل در گذشته در عزاداری ها استفاده می کردند.

استایل گوتیک

تاریخچه استایل گوتیک

همان طور که قبلا گفته شده این استایل در عزاداری ها مورد استفاده قرار می گرفت به این صورت که از دامن های پف دار و سایر لباس های تماما مشکی استفاده می کردند.برای تکمیل کردن استایل و نشان دادن عزاداری از کلاه های بزرگ و هم چنین ارایشی با رنگ تیره نیز استفاده می شده است.این سبک به خاطر نشانه های واضحی مانند موهای مشکی و یا رنگ های مثل نارنجی و..،لباس های چرمی ،صورت های رنگ پریده و..می باشند که از طریق این نشانه ها به راحتی قابل تشخیص اند.

ایتم های مورد استفاده در استایل گوتیک

۱-پارچه:پارچه هایی که می توان دراستایل گوتیک استفاده کرد عبارتند از چرم ، مخمل ، گیپور، ساتن و تور می شوند. البته همه این پارچه ها باید رنگ های تیره از جمله مشکی استفاده کنند.از رنگ های دیگری که می توان استفاده کرد رنگ های دودی، بادمجانی، آبی دودی و قرمز جگری هستند.

۲-لباس های بلند :از جمله این لباس های بلند می توان به شنل های کلاه دار اشاره کردکه در فصل زمستان می تواند گزینه ای مناسب برای این استایل باشد. پیراهن های پف دار و بلند که با پارچه های توری و گیپور مزین شده اند نیز گزینه ای مناسب استایل گوتیک هستند.توجه داشته باشید اکثر لباس هایی که در این استایل استفاده می شوند طوری طراحی شده اند تا کمر را باریک تر نشان دهند.

در استین های لباس ها نیز طراحی های جالب و خاصی لحاظ می شود ا زجمله ان ها می توان به استین های کلوش و یا چین دار نام برد که با پارچه هایی از جنس گیپور مزین شده اند.

۳-اکسسوری ها:در این استایل نقش اکسسوری ها بسیار مهم است .زیورالاتی که در این استایل استفاده می شوند بیشتر از رنگ های تیره و از جنس تور،چرم و یا فلز هستند.علاوه بر اکسسوری ها طرفداران استایل گوتیک از تاتوهای زیاد و هم چنین پرسینگ نیز استفاده می کنند.

۴-کفش:کفش هایی که در این استایل مورد استفاده قرار می گیرند بیشتر او نوع کفش های پاشنه بلند هستند که هم شکل و هم پاشنه های ان ها حالت عجیب و غریب دارند.هم چنین درفصل زمستان می توانید از بوت های چرم با بندهای فلزی بهره برید.

۵-ارایش صورت:همن طور که قبلا اشاره شد ارایش های این نوع استایل تیره اند و بیشتر در ان از رنگ موی تیره،رنگ لب های تیره،مژه های بلند و سایه چشم های بسیار زیاد استفاده می کنند.در این استایل از مدل موهای بلند استفاده می شود جلوی موها را نیز به صورت چتری اغلب کوتاه می کنند.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *