#


لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

لباس مجلسی
11 ژوئن 2019 بدون نظر 5517 بازدید

لباس مجلسی چه رنگی بخریم ؟

بیش تر خانم ها در هنگام انتخاب لباس مجلسی از رنگ مشکی استفاده می کنند . برای این که یک رنگ بسیار خوب را برای لباس مجلسی انتخاب کنید و لباس مجلسی شما در مهمانی بسیار جذاب باشد در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

لباس مجلسی

رنگ مناسب برای لباس مجلسی

۱-سبز: در این رنگ تنوع بسیار زیادی وجود دارد و می توانید از تناژ های مختلف آن برای لباس مجلسی استفاده کنید . برای مثال اگر پوست روشنی دارید می توانید از سبزهایی مانند سبز کله غازی استفاده کنید و یا به صورت کلی سبزهایی را استفاده کنید که تناژ آبی دارند. اگر پوستتان سبزه است می توانید از رنگ های زیتونی و یا سبز ارتشی استفاده کنید و یا به صورت مکلی از لباس مجلسی استفاده کنید که سبز آن دارای تناژ زرد باشد .

۲-آبی : لباس مجلسی با رنگ آبی باعث جلب توجه بسیار زیادی می شود و بیننده حس می کند که شما اعتماد به نفس بسیار زیادی دارید و می خواهید در این مجلس دیده شوید .

۳-بنفش : رنگ بنفش درصورتی که دارای تناژ قرمز داشته باشد و مایل به رنگ ارغوانی باشد برای لباس مجلسی می تواند بسیار لوکس و زیبا باشد . اگر پوست روشنی دارید از بنفش هایی استفاده کنید که مایل به رنگ آبی اند . اگر پوست تیره ای دارید از بنفش هایی استفاده کنید که بیش تر به ارغوانی شبیه اند .

۴-زرد : استفاده از رنگ زرد می تواند در یک مجلس به خوبی شما را در چشم بیاورد و از جمله رنگ های است که نشان گر اعتماد به نفس شما در مجالس خواهد بود . بااستفاده از این رنگ بسیار جوان تر و زیبا تر به نظر خواهید رسید. اگر خسته و ناراحت هستید با استفاده از این رنگ بسیار پرانرژی تر به نظر خواهید رسید .

۵-یشمی : این رنگ به صورت کلی باعث جلب توحه نمی شود و امسال هم خیلی مد شده است . استفاده از این رنگ برای لباس مجلسی بیش تر مناسب آن دسته از افرادی است که می خواهند بسیار شیک و موقر به نظر برسند . بیش تر افرادی از این رنگ استفاده می کنند که قبلا از رنگ مشکی استفاده می کرده اند . با استفاده از رنگ مشکی می توانید اضافه وزنی را که دارید هم پنهان کنید .استفاده از این رنگ کمک می کند تا پوست شما شاداب تر به نظر برسد . در انتخاب لباس مجلسی با این رنگ می توانید از رژ لب و یا لاک قرمز استفاده کنید .

۶-سفید : اگر دارای پوستی سفید هستید که تن سردی دارد می توانید از رنگ های سفید کلاسیک و یا براق استفاده کنید . برای این که این استایل را تکمیل کنید می توانید از اکسسوری هایی به رنگ نقره ای استفاده کنید .

اگر پوستی سبزه دارید می توانید از لباس مجلسی هایی استفاده کنید که بیش تر دارای رنگ سفید مایل به کرم اند . کیف و کفش هایی که در این استایل استفاده می شود نیز بهتر است طلایی رنگ باشند . در انتخاب لباس مجلسی سفید حتما به جنس پارچه هم دقت کنید زیرا پارچه های نازک عیب و ایرادات بدن را نمایان می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *