#


چگونه می توان کفش های پاشنه بلند را راحت پوشید

کفش های پاشنه بلند
11 آگوست 2018 بدون نظر 2411 بازدید

چگونه می توان کفش های پاشنه بلند را راحت پوشید

چگونه می توان کفش های پاشنه بلند را راحت پوشید

کفش های پاشنه بلند به اندازه ای که برای زنان جذابیت دارند به همان اندازه هم سخت و آزار دهنده هستند. به  عنوان مثال خانم ها مجبور هستند که ساعات زیادی را با کفش پاشنه بلند میهمانی را سر کنند و در آخر شب دچار پادرد شوند. در این هنگام تنها آرزوی آن ها این است که هر چه سریع تر به خانه برسند و کفش های خود را  از پا در بیاورند. ولی راه هایی وجود دارد که می توانید با رعایت آن ها چندین ساعت کفش پاشنه بلند را بدون هیچ عذابی به پا کنید. در ادامه ما برخی از این روش ها را در اختیارتان قرار داده ایم.

کفش تان را در فریزر بگذارید

ممکن است برای تان عجیب باشد ولی یکی از راه هایی که می توانید برای به راحتی از کفش های پاشنه بلندتان استفاده کنید این است که آن ها را به مدت نیم ساعت درون فریزر قرار دهید. بعد از یخ زدن کفش تان درون فریزر، آن را خارج کرده و بپوشید. آن وقت متوجه می شوید که چقدر راحت فرم پاهای شما را به خود می گیرد. حتی می توانید پیش از گذاشتن کفش تان درون فریزر داخل آن یک نایلون آب قرار دهید تا در فریزر یخ بزند. این کار باعث می شود کفش تان تقریبا یخ بزند.

انگشتان تان را با چسب ببندید

برای این راهکار تنها چیزی که به آن نیاز دارید، یک چسب زخم است. انگشت سوم و چهارم پاهای تان را با استفاده از چسب به یکدیگر ببندید تا از فشار اضافی که ناشی از درد عصب های این دو انگشت به وجود می آید، بکاهید.

جوراب خیس بپوشید

پیش از آن که کفش های پاشنه بلند بپوشید، جوراب های تان را خیس کرده و بعد آن را به پا کنید و سپس کفش تان را بپوشید. با این کار باعث می شود که کفش های تان جا باز کنند و دیگر به پای شما آسیب وارد نکند.

از کفی استفاده کنید

در صورتی که کفش های پاشنه بلند تان اندازه پای تان نیست و در زمان راه رفتن حرکت می کند می توانید از کفی استفاده کنید. کفی علاوه بر این که باعث می شود تا پاهای تان به کفش بچسبد، بلکه از ایجاد درد و التهاب جلوگیری می کند. چنانچه کفش های تان جلو باز هستند باید از کفی طبی سیلیکونی استفاده کنید. این کفی ها نامرئی هستند ولی همچون کفه های عادی عمل می کنند.

پاهای تان را با کرم های مرطوب کننده ماساژ دهید

پیش از آن که کف پاشنه بلندتان را بپوشید، مقداری کرم مرطوب کننده بر روی پاهای تان بمالید. با این کار می توانید مانع ایجاد تاول و درد شوید، مخصوصا اگر کفش های تان نو و تنگ هستند.

کفش های تان را از پا در نیاورید

چنانچه درد به وجود آمده بر روی پاهای تان در کفش طاقت فرسا شده است، توصیه می کنیم که آن را وسط میهمانی از پا در نیاورید. گرچه با این کار پاهای تان برای چند دقیقه نفس می کشد ولی ورم آن ها افزایش می یابد و برای پوشیدن مجدد آن ها باید درد بیشتری را تحمل کنید.

از پودر بچه استفاده کنید

چنانچه پودر بچه در دسترس تان است آن را برای کفش های پاشنه بلند تان استفاده کنید. کمی از آن را بر روی پاهای تان بمالید. با استفاده از پودر بچه می توانید از ایجاد عرق بر روی پاهای تان جلوگیری کنید. در این صورت دیگر پاهای تان ملتهب و متورم نخواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *