#


چگونه لباس مناسب انتخاب کنیم ؟

26 می 2019 بدون نظر 1805 بازدید

چگونه لباس مناسب انتخاب کنیم ؟

هر سال چندین بار برای خرید لباس اقدام می کنیم و گاهی حتی برای این که تغییراتی در روحیه مان اتفاق افتد برای خرید لباس می رویم . بهتر است خریدهای خود را به صورت اصولی انجام دهیم و لباس مناسب را برای خود انتخاب کنیم در غیراین صورت بعدها از خرید آن پشیمان می شویم . در ادامه به بررسی نکاتی برای خرید لباس مناسب می پردازیم.

لباس مناسب

نکاتی برای خرید لباس مناسب

۱-خرید لباس باید براساس فرم بدن باشد : توجه داشته باشید برای خرید لباس مناسب باید بدانید که روی کدام عضو می خواهید تمرکیز بیش تری داشته باشید. برای مثال توجه کنید که لباسی که انتخاب می کنید می خواهد کدام عیب از بدن شما را بپوشاند و یا کدام قسمت از بدن را نمایان کند.

۲-سایز لباس های خود را بدانید: مهم نیست که لباس هایتان را آماده می خرید و یا خیاطی برای شما می دوزد توجه داشته باشید که لباس مناسب باید فیت تنتان باشد و برای این کار هم لازم است تا همه سایزهای بدن خود را بدانید.

اگر لباسی فیت تن نباشد با وجود زیبایی های بسیاری هم که دارد باز هم نمی تواند به خوبی در بدن جلوه کند . از ویژگی های لباس مناسب این است که شما در آن راحت باشید و مانند لباس های تنگ و گشاد برای شما محدودیت ایجاد نکند.اگر شلوار می خرید به پاچه ها توجه زیادی داشته باشید زیرا هر قدر پاچه ها کوتاه تر باشد قد شما نیز کوتاه تر به نظر می رسد .

۳-لباس را برای زمان حال خود خریداری کنید : لباسی مناسب زمان حال خود را انتخاب کنید و به دنبال لباسی نباشید که بعدها و در آینده شاید مناسب تن شما شود . این کار هم باعث می شود تا هزینه لباس را از دست بدهید و لباس بعدها برایتان کارایی نخواهد داشت . پس به صورت کلی به امید چاق شدن و یا لاغر شدن در آینده لباسی را خریداری نکنید.

۴-قبل از خرید لباس آن را از پشت سرهم چک کنید : بیش تر افراد در هنگام خرید لباس تنها از جلوی لباس آن را چک می کنند و اما بهتر است پشت لباس را هم چک کنید شاید جلوی لباس بسیار زیبا به نظر برسد و اما از پشت بسیار افتضاح باشد. اگر در خرید کردن همراهی ندارید می توانید از گوشی موبایل خود استفاده کنید و پشت لباس را نیز چک کنید تا بتوانید لباس مناسب را انتخاب کنید.

۵-به پیشروی مد کاری نداشته باشید: شاید درنظر داشته باشید که همیشه لباس هایی را بپوشید که متناسب با مد هستند و اما باید بدانید که شاید همه این لباس مناسب شما نباشند . پس استایل تان را تنها خودتان با سیلقه خودتان بسازید .

۶-رنگ هایی را انتخاب کنید که با پوستتان هماهنگی دارد: در انتخاب رنگ ها برای لباس مناسب تنها به سیلقه خودتان اکتفا نکنید بلکه به دنبال رنگ هایی باشید که به پوست شما هم خوانی دارند . همیشه یک رنگ را به عنوان پایه انتخاب کنید و بقیه رنگ ها را با آن ست کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *