#


چگونه با چادر شیک پوش به نظر برسیم ؟

30 می 2019 بدون نظر 6153 بازدید

چگونه با چادر شیک پوش به نظر برسیم ؟

بدون شک هیچ فردی وجود ندارد که بیان کند حجاب زیبا نیست واما باید بدانید حجاب با شیک پوشی منافاتی ندارد و می تواند ظاهر های بسیار مختلفی در هنگام حجاب و استفاده از چادر نیز وجود داشته باشد. اگر شما چادی هستید و یا به پوشیدن چادر علاقه دارید می توانید از نکته ها زیر استفاده کنید و بسیار جذاب و شیک پوش باشید .

چادر

از چه آیتم هایی می توان برای شیک پوش به نظر رسیدن با چادر استفاده کرد ؟

۱-اولین و مهم ترین گزینه در حجاب روسری است . روسری هایی که انتخاب می کنید باید جنس مناسبی داشته باشد تا بتواند کنترل و ایستایی بسیار خوبی را داشته باشد . روسری های نخی نسبت به روسری های ساتن ایستایی بهتری زیر چادر دارند. البته بعضی از افراد این گلایه را دارند که قسمت جلویی روسری های نخی به خوبی ایست ندارد و کج می شود که برای این که از این مشکل جلوگیری شود می توانید از طلق های روسری که در بازار وجود دارند استفاده کنید .البته خودتان هم می توانید این طلق ها را در خانه درست کنید .

۲-برای تهیه کردن پیراهن ها ، شلوار ، شال ، روسری و .. بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که جوان سپند اند و رنگ های شادی دارند. با استفاده از این رنگ ها ظاهری زیباتر خواهیم داشت .این روز ها در محیط کار بیش تر خانم ها فعالیت می کنند استفاده از رنگ هاش شاد باعث می شود تا انرژی های بسیار زیادی به کارکنان محیط افراد داده شود .

۳-بعضی از خانم ها گمان می کنند با پوشیدن رنگ های شاد باعث جلب توجه نامحرم می شود و اما این مطلب اصلا درست نیست . این روزها آقایان به دنبال رنگ هایی می روند که آرامش بخش اند مانند رنگ های صورتی و سبز و خانم ها نیز بهتر است از این رنگ ها استفاده کنند . هنوز برخی از خانم ها با پوشیدن رنگ های شاد مخالف اند و بایداین عقیده برداشته شود . حتی بعضی از افراد هستند که فکر می کنند تنها خانم هایی که قصد خودنمایی در مقابل نامحرم دارند از این گونه رنگ ها استفاده می کنند ، این عقاید باید برداشته شود .

۴-اکسسوری ها را فراموش نکنید : از زیور آلات رنگی رنگی استفاده کنید .می توانید دستبندها و انگشترهای بسیار زیبا را استفاده کنید هم چنین گردنبندهای رومانتویی بسیار جذاب اند می توانید از آن ها نیز بهره بگیرید.

۵-موهای خود را به خوبی جمع کنید : می توانید با استفاده از کلیپس و یا کش موهای خود را به خوبی جمع کنید تا از به هم ریختگی موها جلوگیری شود و هم می تواند جایگاه خوبی را برای کش چادر بسازد. البته موها را خیلی در بالای سرجمع نکنید که با چادر پوشیدن در تعارض نباشد .

اگر موهای جلوی سر شما کوتاه است می توانید از هد های نخی استفاده کنید . هدها به ثبات روسری نیز کمک می کنند.

۶-در انتخاب پارچه چادر نیز دقت کنید : چادری که انتخاب می کنید بهتر است هم سبک باشد و البته جنس خوبی داشته باشد و در اصطلاح سایه نیندازد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *