#


برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

11 ژوئن 2019 بدون نظر 2547 بازدید

برای موفق به نظر رسیدن چطور لباس بپوشیم ؟

ظاهر هر فرد تاثیر بسیار زیادی را روی موفق به نظر رسیدن وی دارد . لباس هایی که می پوشید تصویری از شما را در ذهن دیگران می سازد حال شما با طرز لباس پوشیدن می توانید این تصویر را خوب و یا بد بسازید .

موفق به نظر رسیدن

بررسی شش نکته برای موفق به نظر رسیدن

۱-لباس های کثیف نپوشید : توجه داشته باشید برای موفق به نظر رسیدن از پوشیدن لباس های کثیف خودداری کنید . شاید حتی تصور کنید که یک لکه بسیار کوچک در قسمت زیرین لباس شما وجود دارد و دیده نمی شود و اما همان لکه ممکن است توسط دیگران دیده شود و شخصیت شما را در نظر آن ها دچار خدشه کند .

اگر به صورت کلی فکر می کنید که لباس تان تمیز است و بعد از آن دوباره آن را خواهید شست باید بدانید این طرز تفکر بسیار اشتباه است زیرا در برابر دیگران شما را به عنوان فردی سهل انگار خواهند شناخت .

۲-هر چه پوست تان کم تر دیده شود بهتر است : هرگز این تصور نکنید که اگر پوست شما دیده شود شما جذاب تر خواهید بود . این اشتباه را بیش تر افراد در مذاکره های تجاری دارند . پس به هیچ عنوان لباس های کوتاه که خیلی باز هستند را نپوشید. خانم ها باید روی آستین مانتو و روسری خود در این مقوله دقت کنند و اما برای آقایان قد شلوار و یقه پیراهن باید این موضوع رعایت شود.

۳-لباس های چروک ممنوع : برای موفق به نظر رسیدن از پوشیدن لباس های چروک بپرهیزید . برای مثال آقایان باید در ملاقات های رسمی از شلوارهایی استفاده کنند که دارای خط اتوباشد و به هیچ عنوان پیراهن های چروک شده را نپوشند . استفاده از لباس های چروک شده باعث می شود تا تصویر افراد در ذهن طرف مقابل دچار خدشه شود.

۴-لباس هایی بپوشید که اندازه شما باشد : هر مدیر و یا تاجر معروف بیش تر به جای این که از فروشگاه های معروف خرید کنند خیاط های مخصوص خود را دارند که لباس هایی را برای آن ها می دوزد که دقیقا اندازه تن آن هاست . حال شما اگر خیاط مخصوص ندارید لباس هایی را بخرید که دقیقا اندازه شما هستند این از مواردی است که در موفق به نظر رسیدن شما بسیار تاثیرگذار است .

۵-لباس هایی را بپوشید که در عرف جامعه قابل قبول است : برای موفق به نظر رسیدن به توجه به مکانی که در آن قرار می گیرید لباس بپوشید .برای مثال در ملاقات های بسیار رسمی استفاده از لباس های تیره عرف جامعه است . برای مثال خانم ها باید از کفش های جلو بسته و پاشنه سه سانت استفاده کنند . توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نمی توانید صرفا به این خاطر که هوا گرم است از در مهمانی های رسمی از تی شرت استفاده کنید .

۶-استفاده از زیورآلات و کفش ها باید به درستی صورت گیرد :کفش های که انتخاب می کنید باید راحتی باشند . آرایشی را که دارید هم باید به اندازه باشد . کفش هایی که در مکان های رسمی می پوشید نباید نوک تیز باشد بهتر است جلوی این کفش ها کمی گرد باشد . از جوراب های سفید به همراه کفش های تیره استفاده نکنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *