#


چگونه پولدار به نظر برسیم ؟

8 ژوئن 2019 بدون نظر 2959 بازدید

چگونه پولدار به نظر برسیم ؟

خیلی ها با این که پولدار نیستند و اما دوست دارند طوری لباس بپوشند که پولدار به نظر برسند . البته توصیه می شود که خودتان باشید و براساس موقعیت خودتان لباس بپوشید . برای پولدار به نظر رسیدن لازم است تا کارهای زیر را انجام دهید .

پولدار به نظر رسیدن

نکاتی برای پولدار به نظر رسیدن

۱-در خرید به قانون یک سوم توجه کنید : برای پولدار به نظر رسیدن لازم است تا هر چه قدر که درآمد بیش تری داشته باشید به روی ظاهر خود نیز باید سرمایه گذاری بیش تری داشته باشید . برای این کار باید افراد یک خرید زیرکانه داشته باشند و البته نباید  کیفیت را نیز در خرید فراموش کرد .

برای این کار باید از قانون یک سوم پیروی کرد . قانون یک سوم این است که باید یک سوم لباس های فعلی که دارید را خریداری کنید و اما باید سه برابر بیش تر روی آن ها خرج کنید . برای مثال به جای این که سه کت و شلوار بخرید که قیمت مناسبی داشته باشد می توانید یک کت شلوار گران قیمت بخرید .

۲-به جزئیات توجه کنید : اگر برای پولدار به نظر رسیدن جدی هستید باید بدانید که ظاهر شیک تنها با یک کت و شلوار ساخته نمی شود و حتی باید روی جزئی ترین مسائل استایل خود مانند قاب گوشی نیز تمرکز کنید.

۳-باید براساس شغل خود لباس بپوشید :هر شغلی که دارید و یا این که در هر تجارتی که هستید باید بر همان اساس لباس بپوشید. لباس هایی که در محیط های کاری پوشیده می شود غالبا به هم شبیه اند و اما پیشنهاد می شود که در این پوشش خود یک ویژگی متفاوت داشته باشید . برای مثال می توانید از یک عینکی آفتابی متفاوت استفاده کنید و استایل کاری خود را متمایز از سایرین کنید .

۴-پوشش غیر رسمی به این معنا نیست که شلخته هستید : استایل رسمی بیش تر اوقات تعریف درستی ندارد و بیش تر افراد فکر می کنند که پوشش غیر رسمی به این معنا است که به پوشش خود اهمیتی نمی دهید . در پوشش های غیر رسمیتوجه کنید کگه از لباس های معمولی خیلی فاصله نگیرید . لباس های عادی ویژگی که دارند این است که بتوان به راحتی و به سرعت آن ها را پوشید .

۵-تاثیر بیش تر با عطر و ادکلن کم تر : برای پولدار به نظر رسیدن نباید از ادکلن و یا عطری استفاده کنید که بوی آن حواس اطرافیان را پرت کند . البته این مسئله در همه کشورها نیز معمول نیست برای مثال در کشورهایی نظیر فرانسه این مسئله عادی است که هر چقدر که می خواهید به خود عطر بزنید و امما باز هم ظرافت در عطر زدن بسیار مهم است .

۶-نگذارید ضعف ها اعتماد به نفس را کم کند : دشمن اعتماد به نفس ضعف هایی است که فکر می کنید در ظاهر دارید. به صورت کلی اگر ژاکت شما دکمه ای نداشته باشد اطرافیان متوجه این وضوع نخواهند شد و اما اگر خود شما در باره این موضوع نگران باشید باعث جلب توجه دیگران خواهد شد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *