#


بمب پیمان معادی در روزهای آخر فیلمبرداری

پیمان معادی
27 ژوئن 2017 بدون نظر 1991 بازدید

بمب پیمان معادی در روزهای آخر فیلمبرداری

بمب پیمان معادی در روزهای آخر فیلمبرداری

به گزارش از من بپرس، فیلمبرداری فیلم سینمایی بمب، دومین فیلم پیمان معادی در مقام کارگردان به روزهای آخر خود نزدیک شده است.

فیلم نامه بمب که موشک باران تهران در سال ١٣٦٦ را موضوع محوری خود قرار داده، توسط خود پیمان معادی نوشته شده است.

این فیلم نامه در جشنواره سه دوره پیش آسیاپاسفیک موفق شد جایزه بهترین فیلم نامه را دریافت کند.

فیلمبرداری بمب از نیمه اردیبهشت ماه امسال در شرق تهران آغاز شده و در این روزها با فرا رسیدن زمان فیلمبرداری سکانس های موشک باران، به اواخر کار نزدیک شده است.

گفتنی است پیمان معادی قصد دارد دومین فیلم خود را به جشنواره فجر امسال برساند، به همین دلیل بهرام دهقانی، تدوینگر با سابقه سینمای ایران به طور هم زمان با فیلمبرداری مشغول تدوین آن است.

معادی که به واسطه حضور در فیلم های درباره الی و جدایی نادر از سیمین بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می شود، در بمب علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، بازی هم داشته است.

سایر بازیگران این فیلم عبارتند از:

لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی پور، رامین پورایمان، معصومه قاسمی پور، صبا گرگین پور، شهروز آقایی پور، ارشیا عبداللهی، نیوشا جهانی و باران معادی

محمود کلاری فیلمبردار بزرگ سینمای ایران نیز به عنوان مدیر فیلمبرداری در این کار در کنار معادی حضور دارد.

گفتنی است برف روی کاج ها، اولین فیلم معادی در مقام کارگردان در 30 امین دوره جشنواره فیلم فجر موفق شد سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به دست بیاورد.

فیلم اول معادی یعنی برف روی کاج ها اثری متوسط بود که به لحاظ در آوردن حس و حال موفق بود و موضوعی حاد را به شیوه ای خویشتن دار و بدون آنکه به دام ابتذال ممکن بغلتد، روایت می کرد. باید منتظر ماند و دید در فیلم دوم که آن هم موضوعی حاد دارد، معادی از چه زاویه ای به ماجرای موشک باران تهران در سال 1366 پرداخته است.

گفتنی است که پیمان معادی علاوه بر این دو فیلم، نوشتن فیلم نامه های عطش (1382) به کارگردانی حسین فرح بخش، کما (1382) به کارگردانی آرش معیریان، کافه ستاره (1384)، به کارگردانی سامان مقدم و شام عروسی (1385) به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده را نیز در کارنامه دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *