#


شکوه نفیسه روشن از سینما و تلویزیون ایران

شکوه نفیسه روشن از سینما و تلویزیون ایران
14 ژانویه 2017 بدون نظر 1707 بازدید

شکوه نفیسه روشن از سینما و تلویزیون ایران

نفیسه روشن امروز وضعیت هنر در کشور ما به مشابه بیمار در حال احتضار است

نفیسه روشن بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ضمن انتقاد از وضعیت به وجود آمده برای اهالی هنر گفت امروز وضعیت هنر ما به مشابه بیماری است که در حال احتضار است.
شرایط بدی که در سینمای ایران به وجود آمده است باعث شده تعداد بیشتری از هنرمندان کشورمان با معضل بیکاری مواجه شوند و مسئولان باید هر چه سریعتر راه حلی اساسی برای مشکلات هنرمندان بیاندیشند.
بازیگر فیلم ( مادر زن سلام ) گفت همه ما هنرمندان و همینطور مسئولین موظف هستم با همکاری هم وضعیت هنر را سامان بدهیم و نگذاریم هنر در کشور ما رو به زوال و نابودی برود.
وی افزود من خود در 8 سال پیش در بهترین وضعیت و اوج دوران کاری خود بودم و سریال هایی را مانند ( ساختمان 85 ) به کارگردانی مهدی فخیم زاده و ( قفسی برای پرواز ) به کارگردانی یوسف سید مهدوی را بازی کردم که خوش بختانه هر دوی آنها با استقبال خوبی از طرف مخاطبان قرار گرفت.

البته دو سریال ( ناربرده رنج ) و ( دلنوازان ) هم به من پیشنهاد شد که متاستفانه به خاطر فشار بالای کاری نتوانستم در آنها حضور پیدا کنم. متاستفانه وضعیت تلویزیون هم مانند سینما شده به طوری که کارگردانان با افراد جدیدی که تجربه ی بالایی در امر بازیگری ندارند به دلیل برخی از مسائل مالی کار می کنند که این خود مشکلی مزید بر علت یابی بیکاری ما هنرمندان کار کشته و قدیمی است.

تغییر جهت در روند کار حرفه ای :

روشن همچنین تصریح کرد با توجه به اینکه هم از میزان کارهای سینمایی و تلویزیونی کم شده و هم کیفیت کارها پایین آمده است، دیگر نمی توان مثل گذشته گزینه های زیادی برای انتخاب داشت.

بنابراین تصمیم گرفتم مدتی حیطه ی فعالیت خود را تغییر بدهم و مقداری در زمینه ی تئاتر فعالیت کنم. بازیگر فیلم سینمایی ( انسان ها ) گفت ؛ خوشبختانه من در کارهایی که بازی کرده ام توانستم نقشی را که به من داده شده به بهترین نوع اجرا کنم و معتقد هستم که توانسته ام قله های بازیگری در حوزه ی سینما و تلویزیون را فتح کنم.

در این مدت چند مورد بازی به من پیشنهاد شد ولی به دلیل کیفیت بسیار پایین فیلم ها به خود اجازه ندادم حتی با شرایط بیکاری ام کارنامه خوب خود را خدشه دار کنم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *