#


ارباب حلقه های آفریقای در راه است

ارباب حلقه های آفریقای در راه است
25 ژانویه 2017 بدون نظر 2441 بازدید

ارباب حلقه های آفریقای در راه است

ارباب حلقه ها و ساخت آن متفاوت تر از سری های قبل است

پس از تجربه موفق ارباب حلقه ها در سال های اخیر بسیاری از نویسندگان سعی در رقابت با این رمان و یا رمانی در همان فیلد می باشند
سه گانه ” ستاره یک ” نوشته مارلون جیمز شامل سه رمان است که با عنوان های ” پلنگ سیاه ، گرگ قرمز ” ” ساحره ماه ، شیطان شب ” و ” پسر و ستاره تاریک “منتشر می شود و سه شخصیت دنبال کننده ساحره ماه را در مرکز داستان داریم.

به گزارش بوک نیوز در خلاصه رسمی سه گانه آمده است :

سه شخصیت اصلی داستان در سیاه چالی ر قلعه پادشاهی در حال مرگ و اسیر و بری مرگ یک بچه در انتظار شکنجه و محاکمه هستند. انها سه نفر از هشت سرباز مزدوری هستند که استخدام شده اند تا یک بچه را پیدا کنند. درحالی که انتظار پادشاه بر این است که جستجو 2 ماه به طول بیانجامد مدت زمان 9 سال برای پیدا کردن این چه سپری میگردد که در نهایت 5 نفر از این مزدور ها و خود بچه کشته می شوند و سه نفر باقی مانده هم به اسارت و برای مجازات آماده می شوند.

هریک از این سه رمان بیان گر اتفاقاتی است که برای هریک از این سه نفر در این 9 سال افتاده است. جیمز می گوید در واقع جرقه ی این اتفاق زمانی افتاده که من گفتگویی با یکی از دوستان خود داشتم زمانی که گروه بازیگران ” هابیت ” معرفی شدند به او گفتم که آیا میدانی اگر یک هابیت آسیایی یا یک هابیت سیاه در این فیلم باشد دیگر انقدر مورد توجه مردم قرار نمیگیرد.

وی می گوید بعد درمورد فیلم ( ارباب حلقه ها ) صحبت کردیم و دوستم گفت که همه ی این کتاب اسطوره شناسی سلتیک و برتیش است و من با خودم فکر کردم که چطور میشود که ان را در دنیای تنوع نزادی و در بر گیرندگی بیشتر ببرم.
وی گفت بعد از آن به دنای وسیع اسطوره های آفریقا فکر کردم و با توجه به داستان های بسیار زیاد و متنوع اسطوره های آفریقا داستان های تحلیل آنها را بررسی کردم و از آن میان هیولاهای شگفت انگیز آن را برسی کردم. من ارباب حلقه های خود را دوست دارم که با فکر کردن به داستانهایی است که با آنها بزرگ شدم.

زمان پخش این فیلم

سه گانه ستاره یک در آمریکا توسط ریور هد بوکز منتشر می شود و نخستین لد آن پاییز 2018 به بازار می آید.
جیمز تاکنون سه کتاب منتشر کرده که سومین آنها تاریخچه ی هفت قتل است که در سال 2015 به عنوان برنده بوکر انتخاب شد.
این نویسنده جامایکایی در این کتاب درباره ی تلاش برای ترور باب مارلی خواننده در سال 1976 نوشته است و حوادث پس از ان در نیویورک را بررسی می کند. تاکنون چند صد هزار نسخه از این کتاب تنها در بریتانیا و کشورهای شمترک المنافع فروخته شده است و شبکه اچ بی او گفته است که از روی آن فیلمی اقتباسی را خواهد ساخت.
مارلون جیمز متولد سال 1970 در شهر کیگستون جامائیکا است. اولین کتاب داستان او ” شیطان جان کرو ” بود و دومین کتابش با عنوان ” کتاب زنان شب ” جایزه ادبی صلح دیتون را در سال 2010 دریافت کرد و در همان سال از جمله نامزدان جایزه ملی منتقدان بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *