#


روش انتخاب کت و شلوار آبی

کت و شلوار آبی
13 آوریل 2017 بدون نظر 1191 بازدید

روش انتخاب کت و شلوار آبی

روش انتخاب کت و شلوار آبی

مهم ترین لباس مردانه کت و شلوار است و طی این مقاله به اصول انتخاب کت و شلوار آبی مردانه می پردازیم.
بعد از کت و شلوار مشکی رنگ که برای کت و شلوار انتخاب می شود رنگ آبی است ولی این کت و شلوار تکراری می شود و بعد از چند بار پوشیدن دلتان را می زند و باعث می شود که دیگران درباره ی شما اینگونه فکر کنند که کت و شلواری دیگری برای پوشیدن ندارید و باعث می شود به فرد بی سلیقه ای تبدیل شوید. کت و شلوار قهواه ای و خاکستری هم می تواند خوب باشد ولی بهترین انتخاب برای شما یک دست کت و شلوار آبی نفتی می تواند باشد.

نکات مهم

اولین نکته ای که در انتخاب کت و شلوار حائز اهمیت است پوشیدن آن در آب و هوای مختلف است. در آب و هوای سرد باید کت و شلواری بپوشید که رنگ گرم داشته باشد. نکته ی بعدی که مهم است پشمی بودن آن است و نکته ی سوم مهم انتخاب کت و شلوار رنگ کلاسیک آن است که به تیپ شما تم قشنگی می دهد. برای این که این کت و شلوارها را ست کنید می توانید از کراوات های پشمی یا ابریشمی استفاده کنید و با توجه به موقعیتی که در آن قرار خواهید گرفت کفش را با آن ست کنید.

آب و هوای گرم

برای آب و هوای گرم از کت و شلوارهایی که از پشم استوایی دوخته شده اند استفاده کنید این ها مناسب هوای گرم هستند زیرا زیر این مدل از کت و شلوار ها چرخش هوا صورت می گیرد و دیگر شما عرق نمی کنید و بوی بد عرق نمیگیرید و پیراهنتان به بدنتان نمی چسبد. این کت و شلوار ها بر خلاف کت و شلوار های پنبه ای با نخی چروک نمی شوند.

آبی تیره یکی از بهترین رنگ هایی که در این آب و هوا مناسب می باشد. بهترین مدل های این رنگ می تواند شطرنجی یا چهار خانه باشد بعد از این ها می توانید به سراغ مدل های ساده و بدون طرح بروید داشتن یک دست کت و شلوار دوم هم جذابیت تیپ شما را بالا می برد و هم به دلیل تنوع فردی خوش سلیقه خواهید بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *