#


برای داشتن یک استایل خوب مردانه چه نکاتی باید رعایت شود

28 فوریه 2019 بدون نظر 2382 بازدید

برای داشتن یک استایل خوب مردانه چه نکاتی باید رعایت شود

استایل مردانه با گذر کردن  اقایان از هر یک از دوران زندگی با هم فرق می کند .برای مثال اکثرا در دوران جوانی و یا نوجوانی استایل مردانه کثرا اسپرت است و هرچه سن بالاتر می رود این استایل نیز بیش تر به سمت رسمی بودن خواهد رفت.

نمی شود هر چه را که می خواهید با یک دیگر بپوشید و توقع یک استایل بسیار شیک را هم  داشته باشید برای داشتن یک استایل مردانه خوب باید ایتم هایی که می خواهید در استالیتان استفاده کنید را به خوبی بشناسید و ان ها را به این ترتیب به خوبی ست کنید.

توجه داشته باشید که لازم نیست که برای داشتن یک استایل مردانه خوب لازم نیست حتما از لباس های گران قیمت استفاده کنید بلکه تنها اگر در استالیتان به اندازه و رنگ لباس ها توجه کنید می توانید استایل مناسبی را برای خودتان بسازید.نکته ای که با پوشیدن لباس باید در نظرداشته باشید این است که با پوشیدن لباستان اعتماد به نفس تان بالا برود و حس خوبی را به شما منتقل کند.اگر با پوشیدن لباس هایتان احساس خوبی ندارید بهتر است ان ها را از استایل خود حذف کنید.

استایل مردانه

بررسی نکاتی مهم برای داشتن یک استایل مردانه مناسب

۱-داشتن کفش مناسب در یک استایل مردانه بسیار مهم است.کفشی که برای استایل خود انتخاب می کنید باید هم رنگ شلوار و یا تیره تر از شلوار باشد .کفش ها در استایل مردانه از جمله ایتم هایی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

۲-پیراهن های بدون یقه از جمله ایتم های محبوب بازیگران و ستاره هاست .این پیراهن ها از جمله ایتم هایی است که در استایل مردانه هیچ کاه از مد نمی افتد.

۳-کت شلوار: کت شلوار از ان دسته از لباس هایی است که بسیار از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است و مناسب برای مکان های رسمی است.کت شلوارها از ایتم های استایل کلاسیک اند که از کذشته تا کنون از مد نرفته اند پس می توانید از ان ها در استایل مردانه اسفاده کنید.

۴-اکسسوری:شاید اگر بخواهیم در مورد استایل زنانه صحبت کنیم اکسسوری های زیادی را نام ببریم اما در استایل مردانه مناسب ساعت هایی با بندهای چرم گزینه های مناسبی هستند.

کلاه ها نیز از اکسسوری های جذاب مردانه محسوب می شوند.با اضافه کردن کلاه ها به استایل مطمئنا استایل شما تغییر شگرفی خواهد کرد.

از دستبندهای چرمی ،دستمال جیبی،کروات و … نیز به عنوان اکسسوری می توان استفاده کرد البته توجه داشته باشید استفاده زیاد از اکسسوری ها نیز به جای جذاب کردن شما استایل مردانه را شلوغ می کند و از جذابیت ان می کاهد.

۵-توجه کنید هیچ گاه در یک استایل مردانه نباید از لباس های خیلی تنگ و یا خیلی گشاد استفاده کنید.بعضی از مردان دارای اندامی عضلانی اندو برای این که این اندام را بهتر نشان دهند لباس های خیلی تنگ می پوشند این لباس ها نه تنها جذابیت ظاهری ان ها را کم می کند بلکه استایل ان ها را کاملا برهم خواهد زد.پس بهتر است همیشه از لباس هایی استفاده کنید که اندازه شماست نه تنگ تر و نه گشادتر.

۶-در استایل مردانه از جمله ایتم های مهم می توان از شلوار جین نام برد.شلوارهای جین در عین سادگی بسیار شیک اند و می تواند استایل جذابی را برای شما رقم زند به شرط این که در جای خود و به صورت درست مورد استفاده قرار گیرند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *