#


برندهای بسیار مشهور برای کت و شلوار

20 می 2019 بدون نظر 2481 بازدید

برندهای بسیار مشهور برای کت و شلوار

آقایان برای این که در محیط های رسمی بسیار آراسته باشند و مرتب به نظر برسند لازم است تا برای استایل خود یک کت شلوار شیک و بسیار خوش دوخت انتخاب کنند . در زمینه تولیدات کت و شلوار برندهای بسیار زیادی وجود دارند که بعضی از آن ها به تولید کت و شلوار به صورت سفارشی برای مشتریان خود می پردازند البته این نوع کت شلوار ها حتی از خودروهای معمول هم قیمت بالاتری دارند.

کت و شلوار

برندهای بسیار گران قیمت و مشهور  کت و شلوار

۱-کیتون : در دهه پنجاه این برند کت شلوار توسط یک زوج ایتالیایی تاسیس شد که کت شلوارهای بسیار درجه یک آن قیمت هایی برابر ۵۰ هزار دلار دارند. برای این که یک دست کت و شلوار دست دوز و استاندارد را تهیه کنید باید حداقل ۲۰ هزار دلار هزینه کنید.

۲-بریونی : کت و شلوارهای این برند به خاطر این که دست دوزند قیمت بسیار بالایی نیز دارند . این برند برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ شروع به کار کرده است و اما تعداد مشتریان ثابت آن نیز همین الان برابر ۲۵۰۰۰ نفر است . دوخت این کت شلوارها با طلای سفید صورت می گیرد و جنس آن نیز از پشم کم یاب ویکونیا است . البته این برند کت شلوارهای ساده ای هم دارد که می توانید با قمت  ۶۵۰۰ دلارآن ها را خریداری کنید.

۳- کانالی : از دهه سی این شرکت درحال تولید بهترین نوع از کت شلوارهاست و البته امروزه بزرگ تر از قبل شده است . این برند کلیه پوشاک مردانه را تولید می کند و اما عمده شهرتش به خاطر وجود کت شلوارهای بسیار مرغوب آن است .

۴-بوتگا ونتا: اگر به صورت تخصصی محصولات چرمی را دنبال می کنید مسلما با این برند آشنایی خواهید داشت . در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده است و در زمینه پوشاک مردانه فعالیت دارد . نکته جالب در مورد این برند ان است که روی هیچ کدام از محصولاتش قیمتی زده نشده است .

۵-جورجیو آرمانی :از ویژگی های کت شلوار این برند این است که دارای خط های بسیار تیز و راست اند . سبک استفاده شده در دوخت آن ها نیز کیلومتری نام دارد و حتی اگر کسی از مد سررشته نیز نداشته باشد می تواند این کت شلوار را از سایرین تشخیص دهد. بیش تر شهرت این کت شلوار مربوط به فیلم های زیادی است که در آن ها از این کت شلوار استفاده می شود .

۶-رالف لورن : پوشاک مردانه که در این برند وجود دارد در دنیای مد شهرت بسیار زیادی را جمع کرده است و حتی توانسته است جوایز بسیار زیادی را نیز به خود اختصاص دهد. طرح های به کار رفته در ذین کت شلوار بسیار شیک است و اما از خطوط ساده و راست در آن ها استفاده شده است .

۷-اندرسون و شپارد: این برند در سال ۱۹۰۶ تاسیس شده است و کت شلوار ارائه شده توسط این برند در قسمت بازوها آزادی بسیار بیش تری را به هر فرد می دهد . هم چنین توانسته است با استفاده از همین تکنیک بسیار محبوب مشتریان شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *