#


معرفی سبک های طراحی لباس

26 آوریل 2019 بدون نظر 2855 بازدید

معرفی سبک های طراحی لباس

برای مد تعریف درستی وجود ندارد و به هر آن چه که به صورت عمومی بین مردم وجود داشته باشد می گویند. در دوره های مختلف سبک طراحی لباس آن ها نیز متفاوت است و در ادامه به بررسی سبک های طراحی لباس می پردازیم.

طراحی لباس

انواع سبک طراحی لباس

۱-ترندی : ترندی یکی از سبک طراحی لباس است که همیشه باید مطابق آخرین ترندها باشد . و این بدین معنی خواهد بود که افرادی که از این سبک طراحی لباس استفاده می کنند در هر فصا لباس هایشان را به میزان زیادی تغییر می دهند و بنا به آخرین مدی که در جامعه وجود دارد لباس های آن ها نیز تغییر می کند.

۲-کژوال : از جمله سبک های طراحی لباس است که با نگاه کردن به آن تنها چیزی که به ذهنانسان می رسد همین شلخته بودن آن است. کسانی که از این سبک طراحی لباس استفاده می کنند از وسایل عجیب و غریب برای استایل خود استفاده نمی کنند . برای مثال می توانند از یک تی شرت بسیار ساده به همراه یک شلوار مشکی استفاده می کنند. استایل این افراد امروزی و به دور از هر گونه شلوغی است.

۳-عجیب و غریب: همان طور که از نام این سبک طراحی لباس مشخص است در آن از اجزای عجیب و غریبی استفاده شده است که کم تر بقیه افراد دیده اند.برای مثال در این استایل از اکسسوری های جذاب ، پارچه های رنگارنگ ، طرح های چاپی عجیب و غریب و .. استفاده می شود .

۴-ویبرنت : این نوع از سبک طراحی لباس ازنوع سبک های مد است که مخصوص زنان است. در این سبک افراد لباس هایی را می پوشند که دارای طرح های جذاب و گلدوزی های بسیار قابل توجه اند و در ان ها از رنگ های بسیار زیادی استفاده می شود.

در این سبک از طراحی لباس اصلا اهمیتی ندارد که لباس ها کجا پوشیده شوند و تنها لباس های ان ها دارای رنگ های بسیار روشن است.

۵-پرپی : این نمونه از سبک طراحی لباس بیش تر مناسب افرادی است که الهام گرفته از لباس های دوران دبیرستان و دانشگاه اند. در این سبک بیش تر افراد از لباس هایی استفاده می کنند که دامن و کروات دارند و بلوزهای ان یقه دارند.

از جمله اکسسوری هایی که در این سبک از طراحی لباس استفاده می شود عینک ها هستند که برای آن ها مهم نیست که به ان نیاز دارند یا خیر.

۶-آنتی مد : این نوع از سبک طراحی لباس با هر چیزی که نو و تازه است مبارزه می کند . این افراد معتقدند که استایل خاصی ندارند و هرچه که به دستشان می آید را می پوشند. این سبک به صورت کاملا ناخواسته به یک استایل تبدیل شده است.

۷-بوهو : این سبک از طراحی لباس بیش تر افراد لباس های گشاد می پوشند . مو های این افراد در این استایل بلند و ژولیده اند . در این سبک از طراحی لباس از از شلوارهای گشاد ،روسری های رنگی ، دستبند و النگوهای بسیار بزرگ استفاده می شود.

با معرفی سبک های طراحی لباس در بالا می توانید با توجه به روحیه خود هرنوع از سبک های بالا را برای استایل خود استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *