#


بهترین کت و شلوار مناسب آقایان لاغر

کت و شلوار مناسب آقایان لاغر
28 می 2017 بدون نظر 1727 بازدید

بهترین کت و شلوار مناسب آقایان لاغر

کت و شلوار مناسب آقایان لاغر

افرادی که لاغر هستند و می دانند از چه کت و شلواری استفاده کنند طی این مقاله به شما روش های انتخاب کت و شلوار مناسب آقایان لاغر را می گوییم.

۱. باید اندازه تن خود را بدانید :

باید مطمئن شوید کت و شلواری که می خرید کاملا فیت بدن شما باشد نه خیلی گشاد باشد و نه خیلی تنگ. اندازه کت و شلوار باید با اندازه سرشانه، دور سینه و دور کمر شما منطبق باشد. برای زیر کت شما به پیراهن نیاز دارید باید مطمئن شوید آستین پیراهن شما به قدری باشد که یک سانت بیرون از آستین کت قرار بگیرد. اگر این موضوع و نکته ها را رعایت کنید باعث می شود که شما بلندتر به نظر برسید و کت و شلوار شما کاملا اندازه به نظر برسد. برای انتخاب شلوار هم دقت کنید که پارچه شلوار در بعضی از قسمت ها جمع نشود و فاق شلوار هم طول مناسبی داشته باشد.

۲. کت های دو دکمه و سه دکمه :

اگر کت های سه دکمه دارید وقت آن است که از کت های دو دکمه استفاده کنید اگر از کت سه دکمه استفاده می کنید باید بدانید که بستن دکمه بالای کت الزامی است. دکمه وسط کت هم باید همشه بسته باشد زیرا بسته بودن آن باعث می شود دور کمر شما مشخص شود. و دکمه پایینی کت نباید هیچ وقت بسته شود ولی اگر حوصله این کار ها را ندارید و می خواهید که راحت باشید.

۳. انتخاب رنگ کت و شلوار :

یکی از راه های جلب توجه دیگران انتخاب رنگ صحیح کت و شلوار است برای پوشیدن یک پیراهن رنگی به همراه کت و شلواری که مناسب با اندام شما باشد انتخاب درستی نخواهد بود. اگر اعتماد به نفس لازم برای پوشیدن کت و شلوار را ندارید حتما از کت و شلوار رنگ مشکی استفاده کنید.

۴. انتخاب پارچه مناسب برای کت و شلوار :

هنگام خرید کت و شلوار دقت کنید که پارچه آن به گونه ای باشد که کاملا سبک روی بدن شما بنشیند و لاغر بودن شما را بیشتر نشان دهد. ولی پارچه هایی که که از جنس پشم یا توییر هستند اندام شما را درشت تر نشان می دهد. شما می توانید در فصل های گرم از یک جلیقه سبک پشمی به همراه کت سبک و نرم استفاده کنید تا اندام شما را متناسب نشان دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *