#


مردان شیک پوش ،چگونه لباس می پوشند؟

مردان شیک پوش
10 دسامبر 2018 بدون نظر 5015 بازدید

مردان شیک پوش ،چگونه لباس می پوشند؟

مردان شیک پوش ،چگونه لباس می پوشند ؟

 توصیه ای برای مردان شیک پوش ، همیشه اعتماد به نفس داشته باشید ، لباس هایی که اندازه تان است خریداری نمایید و از خریدن اجناس و لباس خوب هراس نداشته باشید .

مرتب بودن کمد لباس هایتان برایتان چقدر اهمیت دارد؟

آیا سبک زندگی خاصی مطابق با لباس پوشیدنتان انتخاب کرده اید؟

با خواندن این پست به نکاتی جدید در مورد عادت های آقایان شیک پوش دست پیدا خواهید نمود .

۸ عادت آقایان لاکچری و شیک پوش

خوشتیپ ها هرگز از نوع پوشش خود تعریف نمی کنند

آن ها چون اعتماد به نفس بالایی دارند و از تعریف و تمجدید دیگران به خود مغرور نمی شوند ، پس هیچ وقت از تیپ خود در جمع تعریف نمیکنند ، آنها مطمئن هستند که این تیچ مناسب آنها است . هر گز در جا نمی زندد و همیشه به دنبال جدیدترین  و به روز ترین تیپ های مختص خود هستند .

از قوانین مد پیروی می کنند و اغلب در این زمینه از دیگران مشورت می گیرند .

مردان شیک پوش انتقاد پذیر هستند و در زمینه ی مد سعی می کنند مدام دیگران را پند ندهند و تنها در صورتی که خواسته شود نظر می دهند .

خوشتیپ ها هیچ وقت برنامه ریزی جلوتر ندارند.

آن ها هرگز برای مهمانی شب بعد یا هفته ی آینده  برنامه ریزی برای نوع لباس پوشیدن خود نمی کنند ، چون همیشه از کمد لباس های خود اطلاعات کافی را دارند و با اعتماد بنفس بالا در کمترین زمان ممکن لباس خود را انتخاب می کنند .

به آرایشگر خود وفادارند .

مردان لاکچری پوش همانطور که به خیاط خود وفادار هستند به آرایشگر خود نیز بسیار وفادارند.آنها بعد از چند ماه بالاخره آرایشگر مناسب خود را پیدا می کنند و بعد از آن سعی می کنند همیشه نزد او بروند و از او می خواهند مدل های جدیدی که با فرم صورتشان سازگار است برایشان پیرایش کند.

مراقب لباس های خودشان هستند

پیراهن آقایان خوشتیپ همیشه اتو کشیده است . برای رفع سریع لکه ها زود اقدام می کنند چون می دانند لکه ها اگر سریع تر از روی لباس پاک نشوند ماندگار می شوند .کفش هایشان همیشه واکس زده ، براق و تمیز هستند .

به تمام جزئیات دقت می کنند .

از انتخاب یک کُت ساده گرفته تا ست کردن آن با کراوات و یا ست کردن رنگ کمربند و کفش، همه اینها نکات ریزی هستند که یک مرد لاکچری پوش آنها را می شناسد جنس لباس ها ، رنگشان ، اندازه بودن لباس ها ، گره کراوات ، تا کردن کت و … جزو مواردی هستند که نیاز به دقت زیادی دارد

 اندازه های بدن و سایز خود را می دانند 

اندازه دور کمر ، بازو ، قد شلوار و تمام سایزهای ضروری برای خرید لباس را می دانند و در انتخاب و خرید لباس هایشان از آن هها استفاده می کنند .

 لباسی را که برای باشگاه می پوشند مخصوص باشگاه است

مردان شیک پوش فرم اندامشان برایشان مهم است و همیشه آن را متناسب نگه می دارند و به همین علت مدام به باشگاه می روند اما این راه هم به خوبی می دانند که لباس های باشگاه مخصوص باشگاه است برای رفت به کافی شاپ از لباس های باشگاه و راحتی استفاده نمی کنند چون می دانند با این کار اصول خوش تیپ بودن نقض می شود .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *