#


خارج شدن فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» از رقابت اکران نوروز97

20 فوریه 2018 بدون نظر 1485 بازدید

خارج شدن فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» از رقابت اکران نوروز97

فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» از رقابت نوروز سال بعد خارج شد

شرایط در هم پیچیده نمایش نوروز 97 موجب شده که تولید کنندگان فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فجر قید نمایش فیلم در نوروز را بزنند. تهیه کننده «مغزهای کوچک زنگ زده» امروز گفته که این فیلم پس از جام جهانی به نمایش در خواهد آمد. این در صورتی می باشد که بعضی رسانه‌ ها اطلاع داده‌ اند نمایش «به وقت شام» در نوروز سال آینده حتمی شده است.

سعید سعدی تهیه کننده فیلم هومن سیدی درباره زمان نمایش «مغزهای کوچک زنگ زده» گفته است: «ما تصمیم گرفته ایم تا این فیلم را پس از جام جهانی با پخش کنندگی کمپانی فیلمیران به نمایش عمومی بگذاریم، زیرا فکر می کنیم در آن زمان شرایط بهتر است و «مغزهای کوچک زنگ زده» به صورت مناسب تری می تواند اکران شود.»

او درباره تغییرات احتمالی نسخه نمایش عمومی هم این گونه گفت: «هرچند ما بازخوردها را گرفته ایم ولی تا به حال حاضر به جمع بندی پایانی برای این موضوع نرسیده ایم.»

پس از چند سال پی در پی که برنده سیمرغ بلورین فیلم منتخب تماشاگران جشنواره با زمان کمی پس از جشنواره در روزهای عید روی پرده می ‌رفت، اکنون این اتفاق نمی‌افتد. نمایش بهار و تابستان سال 97 تحت تاثیر معادلات فیلم‌های نوروزی، جام جهانی و ماه رمضان خواهد بود و به نظر می‌ آید اقتصاد سینما سال دشواری را پیش روی خواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *