#


ممنوعیت نمایش زن شگفت انگیز در لبنان

زن شگفت انگیز
1 ژوئن 2017 بدون نظر 2421 بازدید

ممنوعیت نمایش زن شگفت انگیز در لبنان

ممنوعیت نمایش زن شگفت انگیز در لبنان

به گزارش از من بپرس، مقامات لبنانی نمایش فیلم ابر قهرمانی زن شگفت انگیز را به علت اسرائیلی بودن گال گادوت، بازیگر آن، در این کشور ممنوع اعلام کردند.

گزارش شده که این تصمیم به درخواست وزارت اقتصاد و بازرگانی لبنان اعمال شده است. گفتنی است که این وزارتخانه طرح ممنوعیت زن شگفت انگیز را بر اساس طرح تحریم محصولات اسرائیلی در لبنان ارائه کرده است.

در سال 2016 نیز گال گادوت با فیلم بتمن علیه سوپرمن در سینماهای لبنان بر پرده رفته بود. در این فیلم نیز گادوت نقش زن  شگفت انگیز را بازی کرده بود که تلاش های وزارت اقتصاد و بازرگانی این کشور نتوانسته بود از نمایش آن جلوگیری به عمل آورد.

اما این بار تلاش های نتیجه داده و ساعاتی قبل اخباری مبنی بر ممنوعیت زن شگفت انگیز زا سوی وزارت کشور لبنان در رسانه ها منتشر شد. گفته شده که این ممنوعیت با توصیه اداره امنیت عمومی لبنان اتخاذ شده اشت.

گال گادوت بازیگر و مدل 32 ساله اهل اسرائیل است؛ اما نکته بدتر در خصوص این هنرپیشه عضویت در ارتش رژیم صهیونیستی است. این بازیگر که با سری فیلم های سریع و خشمگین وارد سینما شده، عموماً در نقش های اکشن بازی کرده است.

به نظر می رسد سابقه ارتشی بودن این بازیگر در تصمیم اداره امنیت عمومی لبنان بی تأثیر نبوده است. با این وجود تونی چاکرا که مدیر شرکت پخش زن شگفت انگیز است، اعلام کرده که این فیلم هیچ ارتباطی به اسرائیل ندارد.

زن شگفت‌انگیز را پتی جنکینز کارگردانی است و علاوه بر گال گادوت، کریس پن و رابین رایت نیز در آن حضور دارند.

داستان زن شگفت انگیز در ابتدای قرن گذشته رخ می دهد. گادوت در این فیلم در نقش پرنسس دایانا ظاهر شده که در یک جزیره با خلبان آمریکایی یک هواپیمای سقوط کرده آشنا می شود. خلبان پرنسس را در جریان جنگ جهانی اول در اروپا قرار می دهد، بنابراین پرنسس دایانا به لندن می رود تا به جنگ خاتمه دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *