#


چالش ناصر تقوایی با وزارت ارشاد

ناصر تقوایی
10 ژوئن 2017 بدون نظر 3395 بازدید

چالش ناصر تقوایی با وزارت ارشاد

چالش ناصر تقوایی با وزارت ارشاد

به گزارش از من بپرس، وزارت ارشاد از صدور مجوز برای مؤسسه هنری ناصر تقوایی خودداری می کند.

این خبر را مرضیه وفامهر، همسر تقوایی اعلام کرده است. تقوایی به همراه وفامهر و جمعی دیگر از فعالان فرهنگی و هنری کشور اعضای هیئت مؤسس این نهاد فرهنگی را تشکیل می دهند.

وفامهر در این ارتباط با اشاره به موارد انجام شده بعد از تصویب اساسنامه و صدور استعلام ‌های لازم و همچنین امور مربوط به عوامل و هیئت مدیره، و ثبت شرکت شدن مؤسسه فرهنگی هنری ناصر تقوایی، به توضیح روند کار در چنین شرایطی پرداخت.

این فلیم ساز با اشاره به بلاتکلیفی مؤسسه فرهنگی و هنری ناصر تقوایی ادامه داد که دو سال از زمان درخواست صدور پروانه برای این مؤسسه می گذرد، ولی ارشاد هنوز نسبت به این کار اقدامی نکرده است.

به گفته وفامهر این در حالی است که بعد از انجام ثبت شرکت، تنها کار باقی مانده صدور پروانه از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وفامهر با بیان اینکه حتی با وزیر ارشاد نیز نامه نگاری کرده، گفت: از وضعیت رسیدن این نامه به دست وزیر اطلاعی ندارد. او همچنین گفته علیرغم پیگیری های مربوطه ارشاد هنوز جوابی به شکل رسمی نداده است.

عضو هیئت مؤسس مؤسسه فرهنگی و هنری ناصر تقوایی که با خبرنگار ایلنا مصاحبه کرده، با اشاره به وکالتش در مورد پیگیری آثار تقوایی، ادامه داده که قصد داشته از وزیر ارشاد وقت بگیرد و درباره این موضوع با او صحبت کند. زیرا حجم زیادی از کارهای تقوایی در انتظار انتشار به سر می برد و مهم است که سریعتر منتشر شوند.

انتخاب دبیر هشتمین جشن مستقل فیلم کوتاه

در خبری دیگر، وفامهر که عضو هیئت مدیره و سخنگوی انجمن فیلم کوتاه ایران است اعلام کرده، مهلت ارسال آثار به هشتمین جشن مستقل فیلم کوتاه پایان خرداد است.

این فیلمساز و بازیگر همچنین از انتخاب امیر توده روستا به عنوان دبیر این دوره از جشن مستقل فیلم کوتاه خبر داد.

توده روستا فارغ التحصیل دانشگاه سوره و عضو هیئت مدیره انجمن فیلم کوتاه است. او تاکنون 16 فیلم کوتاه ساخته است که فیلم های جای منو توی اتاق بنداز، دزد شکلاتی و رادیولوژی یک پرتره از آن جمله اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *