#


ژاکت های مخصوص آقایان برای فصل پاییز

فصل پاییز
2 اکتبر 2018 بدون نظر 2251 بازدید

ژاکت های مخصوص آقایان برای فصل پاییز

ژاکت های مخصوص آقایان برای فصل پاییز

آقایان چه ژاکت هایی را باید در فصل پاییز داشته باشند :یکی از مهم ترین لباس هایی که در فصل پاییز مورد استفاده قرار می گیرند، ژاکت ها هستند. این نوع لباس علاوه بر اینکه شما را از سرمای فصل پاییز در امان نگه می دارد، بلکه می تواند جذابیت ظاهری شما را افزایش دهد. ولی مدل های مختلفی از ژاکت وجود دارند که در این مطلب به برخی از بهترین و جدیدترین مدل هایی که ممکن است انتخاب خوبی برای فصل پاییز باشد، اشاره خواهیم کرد.

ژاکت بامبر

ژاکت های بامبر نوعی ژاکت های کوتاه بوده که در قسمت کمر با استفاده از کش کمی تنگ تر می شوند. این نوع ژاکت ها اوایل توسط خدمه های پرواز نیروی هوایی آمریکا استفاده می شدند ولی در حال حاضر یکی از لباس های محبوب بین مردان شناخته می شوند. البته این ژاکت برای موقعیت های غیر رسمی و کژوال مورد استفاده قرار می گیرند، لذا شما نیز می توانید آن را همراه  با یک تی شرت یا سویشرت های کلاه دار بپوشید.

ژاکت موتورسواری

برای استفاده از ژاکت های موتورسواری، حتما نیازی به سوار شدن موتور سیکلت ندارید . با توجه به اینکه این ژاکت ها در بین مردان از محبوبیت خاصی برخوردار هستند، تبدیل به یکی از مدهای مردانه در فصل پاییز سال شده اند. کافیست نحوه هماهنگ کردن این مدل لباس را با سایر لباس های خود بدانید، آن زمان است که متوجه می شوید که چطور در چشم افراد دیگر خواهید درخشید. این نوع ژاکت کوتاه و تنگ می باشد که به طور معمول از چرم مشکی برای آن استفاده می شود. چنانچه علاقه دارید که فردی جذاب باشید، ژاکت موتورسواری می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

ژاکت تراکر

برندی که باعث شد در شهرت و محبوبیت این مدل ژاکت مور باشد، برند لیوایز است. این نوع ژاکت دکمه دار، کوتاه و تنگ بوده که در فصل پاییز بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد و در قسمت سینه هم دارای چند جیب می باشد. با اینکه این ژاکت به طور معمول از جنس و رنگ های متنوعی مانند قهوه ای، مشکی و… به دست می آید ولی معمولا رنگ آن جین آبی بوده است. در هر صورت، اهمیتی ندارد که شما کدام یک را بر می گزینید، ژاکت های تراکر می تواند برای زمان های غیر رسمی انتخاب بسیار مناسبی باشند.

ژاکت جین

تمام افراد می دانند که ژاکت های جین هی موقع از مد نخواهند افتاد. لذا در صورتی که در کمد لباس تان این نوع ژاکت وجود ندارد، پیشنهاد می شود که از همین حالا برای تهیه آن اقدام کنید. یکی از مزایای این مدل ژاکت ها این است که با هر نوع و رنگ لباسی به سادگی ست می شود، لذا اهمیتی ندارد که چه لباسی پوشیده اید، در روزهای سرد فصل پاییز به راحتی این ژاکت را بر روی لباس تان بپوشید و به جذابیت ظاهرتان بیفزایید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *