#


کری گرانت خوش استایل و راز خوش استایلی او

کری گرانت خوش استایل
4 دسامبر 2018 بدون نظر 2831 بازدید

کری گرانت خوش استایل و راز خوش استایلی او

کری گرانت خوش استایل و راز خوش استایلی او

کری گرانت خوش استایل یکی از بازیگران آمریکایی-انگلیسی بود که در سال۱۹۰۴ متولد شد و در سال۱۹۸۶ نیز درگذشت. در سال۱۹۹۹ کری گرانت توسط انستیتوی فیلم آمریکا توانست در جایگاه دوم برترین هنرپیشه مرد تاریخ سینما قرار بگیرد. کری گرانت علاوه بر بازیگری در عرصه مد و فشن نیز فعالیت داشته و توانسته به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند.

افرادی بسیاری از استایل کری گرانت الهام گرفته و سعی کرده اند ظاهری مناسب را برای خود فراهم سازند. مجله GQ کری گرانت را یکی از۵۰ مرد خوش استایل جهان معرفی می کند.

کری گرانت در دوران فعالیت هنری خود در فیلم هایی مانند داستان فیلادلفیا، شمال از شمال غربی، گرفتن یک دزد و بدنام شرکت کرده و توانسته به شهرت بسیاری دست پیدا کند. این هنرپیشه آمریکایی- انگلیسی موفق به دریافت جایزه اسکار افتخاری چهل و دومین مراسم آکادمی جوایز نیز شده است.

کری گرانت درخصوص استایل جذاب خود اینگونه عنوان کرده که همیشه باید لباس هایی مرتب و تمیز را به تن کرد. افرادی که نسبت به لباس خود اهمیت قائل باشند در رفتار خود نیز دقت کرده و بهتر رفتار خواهند نمود.

کری گرانت خوش استایل به عنوان یک جنتلمن واقعی شناخته می شود و در بین خوش استایل ترین ستاره های جهان معرفی می شود. استایل و خوش پوشی کری گرانت در حال حاضر نیز تاثیرگذار است و افراد بسیاری از او الهام می گیرند. یکی از مهم ترین مواردی که باعث شده کری گرانت همیشه خاص و ویژه دیده شود اهمیتی است که به جزئیات می دهد.

کری گرانت خوش استایل همیشه سعی داشت تا آراسته باشد و موهای خود را مرتب کرده و شانه می زد. همواره سعی داشت تا از لباس های اتوکشیده استفاده کند. اعتماد به نفس بالایی که داشت ظاهر او را درخشان نشان می داد.

هیچ اهمیتی نداشت که کت و شلوار پوشیده و یا استایلی اسپرت دارد او به قدری در انتخاب لباس های خود اطمینان و اعتماد به نفس داشت که ناخواسته زیبا و جذاب دیده می شد. کری گرانت معتقد است نحوه لباس پوشیدن یک مرد باعث شخصیت دهی به او می شود.

کری گرانت خوش استایل به عنوان یکی از بازیگران افسانه ای در تاریخ سینما شناخته شده و در قرن بیستم توانسته یکی از مدل های جذاب مردانه معرفی گردد.

انتخاب لباسی قیت تن

یکی از مهم ترین قوانینی که کری گرانت خوش استایل در استایل خود مورد توجه قرار می داد انتخاب لباسی است که فیت تن باشد. او در این خصوص عقیده دارد که مردان نیز همچون زنان باید لباس هایی را به تن کنند که موجب جلب توجه دیگران شود.

بهتر است به سراغ لباس هایی بروید که فیت تن شما است. درصورتی که تهیه این لباس ها از بازار راحت نباشد می توانید با کمک گرفتن از خیاط لباسی داشته باشید که کاملا اندازه و فیت تن شما است.

توجه به کیفیت لباس

چنانچه کفش باکیفیت و گرانی خریداری شود بسیار بهتر از خریدن چند جفت کفش بی کیفیت است. چنانچه کفشی با کیفیت را به پا داشته باشید مهم نیست که چندسال از آن استفاده کنید. با این کار می توانید استایلی جذاب را برای خود به وجود بیاورید.

انتخاب لباس های ساده اما شیک

یکی دیگر از مواردی که در استایل کری گرانت به عنوان راز خوشتیپی شناخته می شود سادگی است. انتخاب کتی به رنگ روشن که ساده است بهترین گزینه برای استفاده در مراسم های روزانه و شبانه به شمار می رود. کری گرانت معتقد است که وجود کت سرمه ای و خاکستری در کمد لباس آقایان اهمیت بسیار زیادی دارد.

درخصوص کفش مناسب نیز کری گرانت براین عقیده است که باید کفشی راحت را انتخاب کرد که قابلیت استفاده در هر شرایطی را داشته باشد. اگر رنگ کفش مشکی باشد می تواند به عنوان بهترین گزینه شناخته شود. رنگی مثل قهوه ای می تواند برای انتخاب های بعدی بهترین گزینه شناخته شود.

انتخاب پیراهن سفید به عنوان یک انتخاب هوشمندانه

رنگ سفید این قابلیت را دارد که با رنگ های دیگر ست شود. بهترین کار این است که چند پیراهن سفید در کمد خود آویزان کنید تا بتوانید در تمام مواقعی که زمان کافی برای ست کردن ندارید از آن استفاده کنید. کری گرانت از پیراهن سفید به همراه کت و سویشرت و یا شلوار جین استفاده کرده و استایلی زیبا را برای خود به وجود بیاورد.

ممنوعیت استفاده از اکسسوری های اضافی

کری گرانت خوش استایل همواره سعی براین داشت که از اکسسوری های اضافی در استایل خود استفاده نکند. اکسسوری های ساده می توانند بهترین استایل را برای شما به وجود بیاورند.

یکی از خصوصیات بارز کری این بود که هرگز به همراه کت از کمربند استفاده نمی کرد. سادگی برای او بیش از هرچیز دیگری اهمیت داشت. دستمال جیبی خود را به حالت مربعی و ساده تا می کند و ساعت تنها اکسسوری در استایل او به شمار می رفت.

استفاده از سویشرت برای ایجاد ظاهر جنتلمن

از نظر کری گرانت خوش استایل داشتن استایل شخصی موجب می شود تا فرد شخصیت و ظاهر جذابی را برای خود به وجود بیاورید. استفاده از سویشرت و ژاکت های بافتنی باعث شده تا شهرت بسیاری را به دست بیاورد.

از نظر کری تمام مردان با هر ظاهر و هیکلی می توانند از سوئشرت در استایل خود استفاده کنند. او اغلب اوقات از ژاکت های خود بر روی پیراهن های سفید استفاده می کرد و با این کار جذابیتی خاص را به وجود می آورد و علاوه براین مانع از کثیف شدن لباس خود نیز میشد.

استفاده از لباس های کمتر

برخی از آقایان علاقه دارند که لباس های زیادی را در کمد خود داشته باشند. البته اغلب این لباس ها بدون استفاده باقی می مانند و کارایی چندانی ندارند.

بهترین کار این است که لباس های جذاب را برای خود خریداری کنید و به دنبال لباس هایی باشید که کارایی بیشتری داشته باشند. زمانی که لباس های زیادی وجود داشته باشد ست کردن آن ها موجب گیجی فرد خواهد شد و به همین دلیل نمی تواند استایل چندان زیبایی را برای خود به وجود بیاورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *