#


ست مناسب کت و شلوار آبی کمرنگ

ست مناسب
29 نوامبر 2018 بدون نظر 5289 بازدید

ست مناسب کت و شلوار آبی کمرنگ

ست مناسب کت و شلوار آبی کمرنگ

اغلب مردان تمایل دارند از رنگ های تیره تر رنگ آبی و یا رنگ مشکی درخصوص کت و شلوار خود استفاده کنند و کمتر به سراغ رنگ آبی کمرنگ می روند. استفاده از این رنگ در کت و شلوار به افراد کمک می کند تا استایلی شیک و زیبا را برای خود ایجاد کرده و در مراسم های رسمی و کژوال نیز به عنوان گزینه ای مناسب شناخته می شود. اگر تمایل دارید ست مناسب به همراه کت و شلوار آبی کمرنگ خود ایجاد کنید بهتر است این مقاله را از دست ندهید.

پیراهن

مسلما زمانی که کت و شلوار آبی کمرنگ را برای استایل خود انتخاب می کنید نگرانی خاصی نیز در مورد پیراهن ست مناسب آن دارید. اما بهتر است نگرانی های خود را دور ریخته و به گزینه های متعددی که وجود دارد فکر کنید. سفید یکی از رنگ های خنثی است که قابلیت هماهنگی با اغلب لباس ها و رنگ ها را دارد.

انتخاب پیراهنی به رنگ بنفش می تواند ترکیب زیبایی را در کنار کت و شلوار آبی کمرنگ ایجاد کند. درخصوص طرح پیراهن نیز می توانید علیرغم پیراهن های ساده به سراغ گزینه های طرحدار نیز بروید و از پیراهن هایی که دارای طرح های هندسی و گلدار هستند در کنار کت و شلوار آبی کمرنگ خود استفاده کنید.

کراوات

درخصوص کراوات نیز می توانید به سراغ رنگی هماهنگ با پیراهن خود رفته و ست مناسبی را انتخاب کنید. بهترین گزینه انتخاب کراواتی با طرح ساده است اما اگر تمایل دارید از کراوات های طرح دار گزینه ای را برای ست کردن با کت و شلوار خود انتخاب کنید بهترین کار این است که به سراغ کراوات هایی با طرح ریز بروید که ست مناسب تشکیل شود.

البته ابتدا باید درنظر داشته باشید که تمایل دارید پیراهن را با کت و شلوار خود ست کنید یا اینکه به دنبال گزینه ای هماهنگ با کراوات خود هستید. باید درنظر داشته باشید که هیچ الزامی وجود ندارد که تمام آن ها را با یکدیگر هماهنگ کنید. درخصوص کمربند نیز باید توجه داشته باشید که نیازی به استفاده از آن نبوده و می توانید این اکسسوری را در استایل جدید خود حذف کنید.

کفش

درمورد کفش نیز می توانید به راحتی رنگی را برای ست کردن با کت و شلوار آبی کمرنگ خود انتخاب کنید. رنگ قهوه ای بهترین گزینه برای قرار دادن در کنار این رنگ کت و شلوار است.

گاهی اوقات می توان از کفش های لوفر که به رنگ کرم است برای ست کردن با کت و شلوار آبی کمرنگ استفاده کرد. برای پوشیدن در مراسم رسمی بهتر است کفش های بروگ و مانک استرپ را انتخاب کنید اما اگر تمایل دارید استایلی کژوال و غیر رسمی را برای خود ایجاد کنید می توانید در کنار کت و شلوار آبی کمرنگ خود از اسنیکر استفاده کنید که ست مناسب و جذابی شود.

درخصوص کمربند نیز بهتر است مدل را انتخاب کنید که رنگ آن هماهنگی کامل با کفش تان داشته باشد تا بتواند ظاهری جذاب و چشمگیر را برای شما به وجود بیاورید.

اسنیکر

اغلب افراد گمان می کنند که اسنیکر در کنار کت و شلوار مسخره است اما در حال حاضر این قانون چندان رعایت نمی شود و آقایان این امکان را دارند که درخصوص استایل غیررسمی خود از اسنیکرز در کنار کت و شلوار آبی کمرنگ خود استفاده کنند.

البته باید توجه داشته باشید که استفاده از کفش نو و تمیز اهمیت بسیار زیادی دارد و چنانچه برخلاف این موضوع رفتار شود کفش چشمگیری زیادی داشته و استایل نامتقارتی را از شما به نمایش خواهد گذاشت.

شلوار کتان

برخی از آقایان تنها به استفاده از کت آبی کمرنگ اکتفا کرده و به دنبال شلوار ست مناسب به همراه آن هستند. شلوارهایی که به رنگ سفید، سرمه ای و یا استخوانی هستند گزینه های مناسبی برای استفاده در کنار کت آبی کمرنگ به شمار می روند.

بهتر است به هیچ وجه شلوار مشکی را انتخاب نکنید چراکه رنگ کت روشن بوده و انتخاب شلواری به رنگ مشکی می تواند سنگینی زیادی را به استایل شما داده و ظاهر جذابی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. در کنار این استایل خود می توانید از دستمال جیبی استفاده کرده و ظاهری کامل را به وجود بیاورید.

توجه به لباس ها و هماهنگی آن ها با یکدیگر موجب می شود تا استایلی زیبا و جذاب برای خود به وجود بیاورید. بنابراین باید در هنگام انتخاب لباس ها و هماهنگی آن ها با یکدیگر دقت کافی به خرج داد و از مواردی استفاده کرد که بتواند ست مناسب را به وجود بیاورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *