#


چگونه خوشتیپ باشیم ؟

18 می 2019 بدون نظر 2067 بازدید

چگونه خوشتیپ باشیم ؟

همه افراد سعی می کنند که خوشتیپ باشند ، خوشتیپ بودن نیاز دارد تا افراد هم مرتب باشند و هم آراستگی لازم است .بهتراست که برای خوشتیپ بودن عادت هایی را رعایت کنید که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم.

خوشتیپ

نکاتی برای خوشتیپ بودن

۱-قبل از این که به هر مراسمی بروید لباسی را برای آن درنظر بگیرید:بهتر است انتخاب کردن لباس برای مهمانی را به یک روز قبل از آن اختصاص دهید زیرا در این صورت وقت کافی را خواهید داشت تا بتوانید لباسی را مناسب برای خود انتخاب کنید.

۲-زمان کافی برای امده شدن را به خود بدهید: بنا بر این که چه مدت زمان لازم دارید تا برای مهمانی حاضر شوید توجه داشته باشید تا این زمان را برای خود درنظربگیرید تا بعدها قبل از اینکه دیگران به شما برای دیر شدن هشدار دهند خودتان حاضر شده باشید.

۳-لباس زیری که انتخاب می کنید مناسب باشد : لباس زیری به مراتب از لباس های رویی مهم ترند زیرا درصورت این که راحت نباشند برای شما مشکلاتی را ایجاد خواهند کرد. می توانید لباس هایی از جنس ابریشم انتخاب کنید.

۴-تمیز باشید : سعی کنید بهداشت را همیشه رعایت کنید و حتما دوش بگیرید و موهای خود را مرتب نگه دارید. مسواک را نیز هیچ گاه فراموش نکنید تا بتوانید خوشتیپپ تر دیده شوید.

۵-مرتب باشید :موهایتان را شانه کنید و حتما اندازه ناخن هایتان را به صورت معقولی قرار دهید . موهای زائد بدن خود را نیز در اندازه معقولی نگه دارید.

۶-میزان آرایش شما باید متناسب باشد: بهتر است آرایشی که دارید بسیار ملیح باشد برای مثال می توانید از کرم ها و یا کانسیلرهایی استفاده کنید که بتواند پوست شما را به صورت یکدستی قرار دهد . هم چنین اگر می خواهید از رژلب و یا سایه استفاده کنید رنگ های آن باید بسیار ملایم باشند.

۷-استفاده از عطر : اگر هر شخصی دارای بوی خوبی باشد همین موضوع باعث می شود تا شخصیتی که از وی در ذهن می ماند نیز بسیار بهتر باشد .پس بهتر است خانم ها از عطرهای ملایم مانند گل یاس و سا عنبر استفاده کنند.

۸-تمرین کنید که صاف بایستید: برای این که مانند یک فر باوقار جلوه کنید از مهم ترین موارد این است که باید تمرین کنید صاف بایستید. درست ایستادن باعث می شود تا خوشتیپ تر به نظر بیاید.

۹-لباس هایی را بپوشید که با آب و هوا متناسب باشد : بهتر است لباس هایی که در هر فصل می پوشید مناسب فصل باشد تا خمرد تمسخر دیگران قرار نگیرید و خوشتیپ به نظر بیایید. توجه کنید اصلا در تابستان لباس هایی که پشمی و جنس پلاستیکی دارند را نپوشید و بهتر است در زمستان از آن ها استفاده کنید.

۱۰-به موقعیت ها برای پوشیدن لباس دقت کنید:توجه داشته باشید هرلباسی برای هر مکانی مناسب نخواهد بود پس سعی کنید برای خوش تیپ بودن لباس های رسمی را در مکان ها رسمی استفاده کنید و تیپ های غیررسمی خود را برای مهمانی های دوستانه نگاه دارید.

۱۱-لباس هایتان اندازه باشند: اندازه و فیت بودن لباس ها در یک اسستایل بسیار مهم است و باید به آن توجه شود . لباس هایی که تنگ اند و یا بسیار گشادند اصلا شما را خوشتیپ نشان نمی دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *