#


مناسب ترین لباس برای ست کردن با شلوار خاکستری کدام است؟

شلوار
8 اکتبر 2017 بدون نظر 1191 بازدید

مناسب ترین لباس برای ست کردن با شلوار خاکستری کدام است؟

مناسب ترین لباس برای ست کردن با شلوار خاکستری کدام است؟

مردان بسیاری هستند که تمایل دارند از جنس های متنوع و مختلف شلوار خاکستری که در بازار وجوددارد استفاده کرده و استایل جذابی را برای خود بسازند. اگر در طول روز به افرادی که در اطرافتان هستند کمی توجه کنید می بینید که از بین هر ده نفر شش نفر سعی کرده اند به گونه ای در استایل خود از رنگ خاکستری استفاده کنند و بیشتر اینافراد شلوارهایی به رنگ خاکستری پوشیده اند.امروز قصد داریم در مورد رنگ خاکستری و لباس ها و رنگ هایی که با آن هماهنگ می شوند را کمی صحبت کنیم.

استفاده از شلوار خاکستری در استایل غیر رسمی

اغلب افراد فکر می کنند با پوشیدن رنگ خاکستری کمی عجیب به نظر خواهند رسید اما اگر کمی توجه کنید خواهید دید که قبل تر ها در مورد رنگ مشکی هم اینگونه گفته می شد ولی در حال حاضر مردان از بیشترین رنگی که در استنایل خود استفاده می کنند رنگ مشکی است.

می توانید در ابتدا از شلوارهای خاکستری برای داشتن یک استایل غیر رسمی استفاده کنید. در مورد شلوارهای رنگی که برمی گزینید بهتر است از مدل هایی که رگه هایی خاکستری در آن وجود دارد استفاده کنید و به این وسیله یک استایل کمی غیر رسمی داشته باشید.
شلوارهای اسلش دراین مورد می تواند یک گزینه مناسب و جذاب به شمار برود. در مرحله بعدی می توانید از شلوارهای جینی که به رنگ خاکستری است کمک بگیرید و آن را به راحتی با سایر لباس های خود هماهنگ کنید. بیشترین رنگ جینی که مورد استفاده افراد بوده همیشه رنگ های آبی و مشکی بوده است ولی به تازگی رنگ خاکستری شلوارهای جین توانسته در بین افراد بسیاری محبوبیت خود را پیدا کنند.

شلوار

شلوار

می توانید شلوار خاکستری خود را با یک جفت کفش کتانی مشکی یا سفید هماهنگ کنید و برای پیراهن مناسب با آن هم به سراغ رنگ های مشکی و سفید بروید. این رنگ ها بهترین ترکیب را با شلوارهای جین خاکستری به وجود خواهند آورد. این رنگ ها برای افرادی که به دنبال شناخت رنگ های مناسب هستند بهترین گزینه می باشندو باید توجه زیادی به آن ها داشت.

پیراهن مناسب با شلوار خاکستری

برای یک ترکیب بینظیر داشتن با شلوار خاکستری می توانید از پیراهن هایی که به رنگ کرم هستند کمک بگیرید. استفاده از این پیراهن به شما کمک می کند یک استایل کلاسیک داشته باشید درست مثل زمانی که پیراهنی سفید را با شلواری مشکی می پوشید.
به همراه یک شلوار خاکستری تیره می توانید از یک پیراهن مشکی کمک بگیرید و استایل خود را رسمی کنید.در مورد کمربندهایی که برای شلوار خاکستری خود نیاز دارید بهتر است از رنگ های تیره دوری کنید. انتخاب این کمربندهای تیره باعث می شود که جذابیت و زیبایی شلوارخاکستری شما نادیده گرفته شود.

اگر شلوار شما به رنگ خاکستری تیره است بهتر است در مورد پیراهن و ژاکت به سراغ رنگ خاکستری روشن بروید. این رنگ های هم خانواده باعث می شود که استایل شما بیش از هر زمان دیگری جذابیت خود را نشان دهد.
این ترکیب به عنوان یکی از زیباترین ترکیب هایی است که در مورد رنگ خاکستری می توان از آن استفاده کرد و تیپ خود را به شکلی فوق العاده نشان داد.

شلوار

شلوار

کفش قهوه ای و هماهنگی آن با شلوار خاکستری

یکی از رنگ هایی که بسیار با رنگ خاکستری قابلیت ست شدن و هماهنگی را دارد رنگ قهوه ای است. زمانی که از رنگ قهوه ای برای ست شدن با شلوار خاکستری استفاده کنید می بینید که یک تیپ فوق العاده و هوشمندانه را برای شما به دنبال خواهد داشت. این استایل یک استاییل غیر رسمی ولی بسیار هوشمندانه برای شما می باشد و برا یاین کار می توانید از یک کفش کالج قهوه ای یا رنگ پوست کمک بگیرید تا یک تیپ غیر رسمی برای شما درست کند.

در مورد تیپ های رسمی می توانید از کفش هایی به رنگ خاکستری استفاده کنید و به همراه کت و شلوار خاکستری خود یک جفت کفش مجلشی به رنگ مشکی به پاکنید.البته به یاد داشته باشید که رنگ خاکستری به شما این اجازه را می دهد که از رنگ قهوه ای هم برای کفش خود استفاده کنید. در مورد تیپ های غیر رسمی می توانید از کتانی هم کمک بگیرید. شما می توانید کفش های کتانی را برای پوشیدن با تمام رگه های رنگ خاکستری انتخاب کنید و در این زمینه هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت.

استایلی عاقلانه

در مورد جلسه های کاری خود می توانید شلوارهای باریکی که اندازه تن شما است را انتخاب کنید و یک استایل هوشمندانه داشته باشید. برای اینکه رسمی تر به نظر برسید می توانید از رگه های تیره تر رنگ خاکستری استفاده کنید و جذابیت خود را در محیط کار ارتقا ببخشید.

شلوار

شلوار

پوشیدن رنگ های روشن خاکستری باعث می شود که شما یک استایل غیر رسمی و تابستانه داشته باشید فقط باید دقت داشته باشید که کمر شلوار بلند ترو یا کوتاهتر از کمر شما نباشد و شلوار کاملا اندازه و فیت تن شما باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *