#


زمستان و اشتباهات مردان در لباس پوشیدن

لباس زمستانی
3 اکتبر 2017 بدون نظر 1199 بازدید

زمستان و اشتباهات مردان در لباس پوشیدن

زمستان و اشتباهات مردان در لباس پوشیدن

در فصل زمستان می توان با لباس پوشیدن اصولی در بین دیگران جزو افراد خوشتیپ و مرتب به شمار رفت ولی لباس پوشیدن در این فصل هم اصول خاص خود را دارد که باید به آن توجه داشت. اغلب مردان در این فصل با نادیده گرفتن چند نکته کوچک این قاعده را برهم زده و موجب می شوند که تیپ جالبی نداشته باشند.امروز قصد داریم چند نمونه از این اشتباهات را عنوان کنیم تا بعد از این مرتکب آن نشده و بتوانید استایل جذابی داشته باشید.

لباس زمستانی

لباس زمستانی

۱ـ کلاه نا مناسب

با توجه به اینکه کلاه یکی از اکسسوری های مهم در زمستان به شمار می رود ولی باید به خاطر داشته باشید نباید هر کلاهی را با هر استایلی مورد استفاده قرار دهید. شما به هیچ عنوان نباید در طول روز از کلاه های پوستی که در قسمت بغل دارای لبه های بلند تری هستند استفاده کنید. زمانی که قصد دارید از تیشرت و شلوار جین در استایل خود استفاده کنید نباید به سراغ این سبک از کلاه ها بروید.

در فصل زمستان بهتر است از کلاه های بافتنی که بسیار ساده هستند و از رنگ های خنثی در بافت آن ها استفاده شده کمک بگیرید چرا که این مدل از کلاه ها برای حفاظت از سر در سرمای زمستان کاربردی تر هستند.

کلاه های بافتنی ساده در فصل زمستان یکی از بهترین مواردی است که می تواند تکمیل کننده استایل مردان بوده و سن و سال آنها را کمتر از چیزی که هست نشان بدهد بنابراین بهتر است در انتخاب کلاه مناسب دقت کافی داشته باشید.

لباس زمستانی

لباس زمستانی

۲ـ استفاده از اورکت های ارزان

زمانی که از یک اورکت ارزان قیمت استفاده می کنید در اصل استایل و تیپ خود را به وحشتناک ترین حالت از بین می برید. پارچه ای که در دوخت این مدل از اورکت ها استفاده شده بسیار ضخیم بوده و جنس نامرغوبی نیز دارند  همین امر باعث می شود در تن بسیار بد جلوه گر باشند.

از طرف دیگر دکمه هایی که برای اورکت های ارزان قیمت به کار رفته از فاصله دور بد بودن آنها را نشان می دهد و پوشیدن این اورکت ها باعث می شود استایل زمستانی شما خراب شود.رید یک استایل شیک و زیبا داشته باشید می ارزد کمی بیشتر هزینه کنید البته نیازی نیست بیش از اندازه هزینه خرید اورکت های گران کنید بلکه با کمترین هزینه هم می توانید اورکت های مناسبی برای خود بیابید فقط کافی است در انتخاب خود کمی دقت داشته باشید در این صورت است که می توانید یک ظاهر خوش تیپ و جذاب مردانه داشته باشید.

۳ـ داشتن ریش بلند

 آن دسته از افرادی که تمایل دارند ریش داشته باشند بهتر است برای خوش تیپ دیده شدن هر دویا سه هفته یکبار ریش های خود را کمی مرتب کرده و در صورت تمایل کمی هم کوتاه کنند. اگر وقت کافی برای انجام این کار ندارید بهتر است به یک آرایشگر مراجعه کرده و مرتب کردن ریشتان را به او بسپارید.

استفاده از روغن هایی که مخصوص ریش است و به درخشندگی آن کمک می کند می تواند گزینه خوبی در مرتب نگه داشتن ریش باشد پس بهتر است علاوه بر پوشش به صورت خود نیز توجه داشته باشید تا بتوانید به یک استایل مردانه و جذاب دست پیدا کنید.

لباس زمستانی

لباس زمستانی

۴ـ توجه به دستکش های بی انگشت

طراحان عرصه مد و فشن به هیچ وجه استفاده از دستکش های بدون انگشت را برای یک استایل روزانه توصیه نمی کنند. این گروه از دستکش ها در زیمستان هیچ گرمایشی نداشته و از دست های شما در برابر سرما محافظت نمی کنند. بهترین کار این است که کمی به خود رسیده و برای یک استایل خوب داشتن پول بیشتری خرج کرده و به سراغ دستکش هایی که از جنس چرم طبیعی هستند و یا دستکش های پشمی استفاده کنید تا بتوانید کل انگشتان خود را پوشانده و علاوه بر حفاظت در برابر سرما شیک پوش نیز باشید.

۵ـ شلوارهای دمپا گشاد

از آنجاکه در زمستان هوا متغیر است و هرآن امکان دارد برف و باران ببارد بهتر است از شلوارهایی که پاچه های بلندی دارند استفاده نکنید چرا که پوشیدن این شلوارها در هوای بارانی و برفی می تواند برای شما ایجاد مشکل کند. پوشیدن شلوارهای کتان و جین که دارای پاچه های تنگی است بهترین توصیه متخصصانی است که در این عرصه فعالیت می کنند. این شلوارها علاوه بر اینکه می تواند در زمستان جلوی سرما را بگیرد بر استایل خوب داشتن نیز کمک خواهد کرد و راحتی شما را نیز به ارمغان خواهد آورد.

۶ـ استفاده از چترهای ارزان

از جمله اکسسوری هایی که در شیک پوشی و جذابیت تاثیر بسیار دارد چتر است. این اکسسوری جذاب در فصول سرد سال نیز بسیار کاربردی می باشد اما توصیه ما به مردان این است که به هیچ وجه به سمت چترهایی که پلاستیکی بوده و دارای رنگ های بسیار است نروید چرا که این چترها که از لحاظ قیمتی نیز ارزان تر است می تواند استایل شما را بد نشان دهد و بسیار هم شکننده هستند.

ترجیحا برای استایل خوب داشتن به سراغ چترهایی که مرغوب تر هستند بروید و از رنگ های تیره آن بهره مند شوید. این مدل از چترها نسبت به سایر چترها قیمت بالاتری دارند ولی کاربرد آنها بیشتر بوده و علاوه بر کاربردشان تاثیر بالایی در جذابیت مردان نیز دارند.

۷ـ استفاده از شلوارهای پاچه کوتاه

اگر به شلوارهایی که دارای پاچه های کوتاهی هستند علاقه دارید بهتر است این مدل از شلوارها را برای فصل تابستان نگه دارید چراکه در فصل زمستان مشخص شدن پاها چندان خوب به نظر نمی رسد. اما اگر تمایل دارید این مدل از شلوار ها را در هوای سرد زمستان نیز بپوشید بهتر است از جوراب های پشمی کمک گرفته و با این شلوارها هماهنگ کنید و استایل خود را جذاب تر نشان دهید.

لباس زمستانی

لباس زمستانی

۸ـ پوشیدن کفش نامناسب

استفاده از کفش هایی که بتواند در برابر باران و سرما مقاومت داشته باشد بهترین گزینه ای است که می توانید در فصل زمستان از آن ها استفاده کنید. بهترین گزینه در مورد این مدل از کفش ها پوشیدن کفش های چرمی و پوتین های ضخیم است که می تواند تکمیل کننده استایل زمستانی شما محسوب شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *