#


جلیقه مردانه و نکات کلیدی برای پوشیدن آن

جلیقه مردانه
30 سپتامبر 2017 بدون نظر 3083 بازدید

جلیقه مردانه و نکات کلیدی برای پوشیدن آن

جلیقه مردانه و نکات کلیدی برای پوشیدن آن

از جمله لباس هایی که برای اقایان ضروری است و باعث می شود مردان به معنای واقعی یک جنتلمن به نظر بیایند همین است. پوشیدن این لباس در عین جذابیتی که به چهره شما می بخشد ولی کار آسانی هم نیست و پوشیدن ان اصول و قواعد خاص خودش را دارد. مارا تا انتهای این مقاله همراهی کنید تا نکات کلیدی در پوشیدن این لباس شیک را به شما آمئزش دهیم.

اگر به سالهای دور نگاهی بیاندازید خواهید دید که اکثر پدرها و مردان مسن خانواده از یک جلیقه استفاده کرده و آن را در زیر کت های خود می پوشیدند.

این لباس چند سالی از عرصه مد خارج شد اما حالا با ویژگی های منحصر به فردو مدل های متنوعی دوباره پا به عرصه گذاشته و در بین گروه های مختلفی به محبوبیت رسیده است. اگر سری به کمد مردان بزنید حداقل دو جلیقه را در بین لباس های آنها خواهید دید ولی از آنجا که نمی دانند با چه سبک لباسی باید آن را بپوشند پس نسبت به آن بی توجه نیز هستند.

توجه به سایز جلیقه

سایز مناسب داشتن یکی از اساسی ترین اصول در انتخاب هر لباسی به شمار می رود. جلیقه نیز از این قاعده مستثنی نیست و سایز مناسب باید در مورد آن نیز در نظر گرفته شود. اگر جلیقه ای که در زیر کت خود می پوشید اندازه مناسبی نداشته باشد می تواند استایل شما را به طور کامل از بین ببرد.

ترجیحا به سراغ آن دسته از جلیقه هایی بروید که زیر بغل اندازه ای داشته و در قسمت کمر هم فیکس تنتان باشد. دورجلیقه های تنگ را خط بکشید چرا که وقتی آن را به تن کنید ناف شما بیرون خواهد زد واین یک نکته منفی در استایل شما خواهد بود.

جلیقه هایی هم که بزرگ باشد پائین تر از شکم و کمر شما خواهد ایستاد واین هم باعث می شود ظاهر شلخته و نامرتبی داشته باشید. بنابراین با توجه به مواردی که برشمردیم حتما سعی کنید از جلیقه هایی استفاده کنید که اندازه وفیت تن شما باشد.

جلیقه مردانه

جلیقه مردانه

توجه به جنس جلیقه

برخی در انتخاب جلیقه به سراغ مدل هایی می روند که از پلی استر تولید شده اند ولی باید بگوئیم این اشتباه بزرگی به شمار می رود.اگر می خواهید بدانید کدام جنس جلیقه ها مناسب تر هستند بهتراست به سراغ جلیقه های مخملی و پارچه های پیازی بروید چرا که این مدل ها بر روی تن شما خوب خواهند ایستاد و گزینه مناسبی برای هماهنگ کردن با کت های طوسی می باشند.

مدل های جلیقه

۱ـ جلیقه های تک سینه

این مدل از جلیقه ها معمولا دارای ۴تا۵ دکمه هستندو بیش از هر مدل دیگری در بین مردان مورد استفاده قرار می گیرند و به نوعی کپی برداری شده از سبک کلاسیک هستند. و در عین سادگی بسیار شیک و زیبا به نظر می رسند.

جلیقه های دوسینه

یک مدل از جلیقه ها وجود دارد که به خاطر داشتن دوریف ۴تا۵ تایی دکمه در هر سمت به عنوان جلیقه های دوسینه شناخته می شوند.

این مدل ازجلیقه ها حالت رسمی بیشتری دارند و به عنوان یک لباس رسمی در بیشتر مراسمات مورد استفاده افراد قرار می گیرند.

جلیقه ها درای تنوع در مدل یقه نیز هستند.یکی از انواع یقه ها که برای جلیقه به کار می رود یقه هفت است. دراین مدل از جلیقه ها بخش کمی از پیراهن شما ویا اکسسوری ای که به کار برده اید دیده می شود.

جلیقه های یقه گرد که مردان توجه بیشتری نسبت به این مدل دارند ودر اکثر موارد این مدل را بر بقیه مدل ها ترجیح می دهند. زمانی که جلیقه های یقه گرد را می پوشید باعث می شود بخش بیشتری از لباس شما دیده شود.

جلیقه هایی که یقه آن ها مانند شال گردن است و نسبت به جلیقه های یقه هفت از نرمی بیشتری برخوردار هستند. این مدل از جلیقه ها هم مانند جلیقه های یقه گرد موجب می شوند هنگام پوشیدن بیشترین بخش پیراهن شما از زیر آن به چشم بیاید.

جلیقه مردانه

جلیقه مردانه

دکمه ها را حتما ببندید

زمانی که یک جلیقه مردانه می پوشید به یاد داشته باشید که دکمه های آن هرگز باز نماند. باز گذاشتن دکمه های جلیقه در اصل به این معناست که زیبایی های به کار رفته در دت  آن را نادیده گرفته اید وهمین کار کوچک باعث می شود استایلتان نامرتب دیده شود. همیشه به یاد داشته باشید اصلی ترین عامل در زیباتر دیده شدن جلیقه این است که دکمه های آن در هر شرایطی بسته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *