#


یک بارانی مردانه خوب چه ویژگی هایی دارد؟

بارانی مردانه
20 سپتامبر 2017 بدون نظر 1449 بازدید

یک بارانی مردانه خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک بارانی مردانه خوب چه ویژگی هایی دارد؟

با به اتمام رسیدن تابستان و آغاز روزهای سرد مردان نیز به دنبال لباس هایی می گردند که پوشش مناسبی در برابر بادو باران باشد.یکی از این لباس های گرم بارانی است که به عنوان لباس مهمی در بین لباس های مردانه به شمار میرود.
مردانی که به تیپ های کلاسیک علاقه نشان می دهند اغلب استفاده کننده بارانی هستند.امروز قصد داریم نکاتی را برای شما عنوان کنیم که به وسیله آن بتوانید یک بارانی خوب و زیبا تهیه کرده و استایلی کلاسیک وجذاب برای خود درست کنید.

توجه به جنس بارانی ها

بارانی هایی که از جنس نخ طبیعی تولید می شوند بسیار مورد تائید مردانی با استایل کلاسیک هستند؛ این افراد بارانی های نخی را برسایر مدل ها ترجیح می دهند.
ولی نباید تنها به بارانی های نخی اکتفا کرد چرا که بارانی می تواند از جنس دیگری همچون ابریشم و چرم باشد که هرکدام در نوع خود شیک و زیبا هستند.

اهمیت دادن به رنگ آن

امروزه بارانی های مردانه در رنگ نیز بسیار متنوع هستند اما رنگ های کلاسیک آن خاکی و شتری بوده که مورد استفاده قرار می گرفته است.
در سالهای اخیر رنگ های خاکستری و مشکی هم به گروه رنگ های بارانی ها اضافه شده و مورد توجه نیز قرار گرفته است اما توصیه ای که ما به شما می کنیم این است که برای داشتن یک استایل حذاب به سراغ رنگ های تیره آن بروید.

بارانی مردانه

بارانی مردانه

توجه کافی به آستین بارانی

هنگام خرید بارانی حتما به آستین آن توجه کنید چراکه یک بارانی خوب مردانه باید آستین گشادی داشته باشد و علت آن هم این است که اکثر مردان برای رفت و آمد دربسیاری از مکان ها کت و شلوار پوشیده و از روی آ بارانی می پوشند.اگر آستین بارانی کمی تنگ باشد باعث ناراحتی شما میگردد و قدرت حرکت کافی را از شما می گیرد؛بنابراین به گشادی آستین ها توجه کافی داشته باید.

چفت زیر گلو

در زیر یقه بارانی ها یک قسمت مخفی وجود دارد که بهوسیله نخ مخفی شده و در اصطلاع ساده تر به آن قفل گلو هم می کویند.
زمانی که در هوای سرد گیر کرده اید می توانید این قسمت را بازکرده و قسمت گردن خود را نیز از هجوم باد حفظ کنید.
وجود این قسمت در زیر گلو به گرم تر بودن شما کمک بسیاری خواهد کرد پس دقت کنید که بارانی منتخب تان این قسمت مخفی را داشته باشد

قفل D شکل به همراه کمر بند بلند

از مهمترین مواردی که بر روی یک بارانی خوب وجود دارد قفل D شکلی است که به انتهای کمربند آن متصل است و باعث می شود شما در مواقعی که قصد دارید کمر بند خود را ببندید راحت تر عمل کنید.
قفل D شکلی که بر روی کمر بند وجود دارد سال های بسیاری است که به شکل امروزی اش بوده و همین امر باعث جذابیت این لباس شده است.شاید ظاهر بارانی ها کمی از گذشته تا کنون تغییر کرده باشد ولی وجود همین طرح سگک کمربند باعث شده که بارانی ها همچنان با طرح کلاسیک به نظر برسند و در اصل این یکی از مشخصه های بارانی های کلاسیک مردانه است.

سر آستین های رودوزی شده

اگر به سرآستین های بارانی خود دقت کنید خواهید دید که یک قسمتی بر روی آن وجود دارد که رودوزی شده است و در هوای سردو باد شدید به وسیله بستن این قسمت می توانید موجب شوید که آستین بارانی به دست شما سفت بچسبد و از دست های شما در برابر سرما محافظت کند.
اغلب در شرایط آب و هوایی معمول شما هیچ نیازی به بستن این قسمت ندارید اما زمانی که باد شدیدی شروع به وزیدن می کند این کار بسیار کمک کننده خواهد بود و ایده ی جالبی برای یک بارانی مردانه به شمار می رود.

سگکی که از جنس چرم تهیه شده باشد

اگر تمایلی ندارید که برای بارانی خود از سگک های فلزی و معمول استفاده کنید می توانید به سراغ سگک هایی بروید که از جنس چرم تهیه شده اند.
سگک های چرمی در گذشته بیشتر برای بارانی های مردانه استفاده می شدند اما به مرور استفاده از آن ها کمتر شد ولی با این حال هنوز هم هستند کسانی که به جای سگک های معمول به سراغ سگک های چرمی می روند و استایل شیکی برای خود می سازند.

آستری با طرح شطرنجی

بارانی هایی که در سال های دور تولید می شدند اکثراً از آسترهایی که طرح شطرنجی داشتند استفاده می کردند.
از معروف ترین برندهایی که به کار تولید بارانی مشغول بوده می توان برند بربری را نام برد که طرح شطرنجی نیز مختص آن می باشد.
اغلب بارانی ها دارای آستر شطرنجی هستند ولی شما می توانید برای فصول سرد سال از آسترهای پشمی ای که به وسیله دکمه به بارانی ها متصل می شود استفاده کنید.

این آسترهای پشمی به راحتی قابلیت جدا شدن دارند و شما می توانید هر زمان که احساس کردید هوا گرم است آنرا جدا کرده و بارانی را بدون آن مورد استفاده قرار دهید.
شما می توانید بارانی های خود را در هرمکانی بپوشید و یک استایل کلاسیک و زیبا برای خود داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *