#


انتخاب کت و شلوار مناسب برای آقایان

کت و شلوار
12 مارس 2017 بدون نظر 967 بازدید

انتخاب کت و شلوار مناسب برای آقایان

انتخاب کت و شلوار مناسب برای آقایان

آقایان در مراسم رسمی کت و شلوار میپوشند به همین خاطر باید اصول ست کردن کت و شلوار را بدانند.

۱. کت و شلوار رسمی :

اگر به دنبال کـت و شلوار مناسب با قرارهای کاری و یا موقعیت های رسمی هستید، از ترکیبات مختلفی می توانید استفاده کنید. معمولا کت و شلوار های ست به همراه پیراهن کلاسیک سفید رنگ، بهترین پیشنهاد محسوب می شود. اما برای متفاوت به نظر رسیدن از کت و شلوار تک به همراه شلوار جین استفاده کنید.

۲. کـت و شلوار مخصوص عروسی :

برای آقایان در مراسم عروسی هیچ چیز به اندازه کت و شلوار مناسب نیست. در این مورد هم گزینه های متفاوتی وجود دارد که هر فردی می تواند با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کند.

ولی در مراسم های شاد بهتر است بافت های مختلف و رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کنید تا ست موردنظرتان درست شود. این ترکیب که ساده است می تواند به جذاب شدن شما کمک کند.

۳. کـت و شلوار مخصوص افراد لاغر :

اگر جزو افراد لاغر هستید و می خواهید توپر تر به نظر برسید سعی کنید خیلی از کـت و شلوار تنگ استفاده نکنید بلکه از کت و شلواری که مناسب اندام شما است استفاده کنید که کمی روی تن شما آزاد بایستد.

بهترین ست برای این افراد در فصل زمستان، به تن کردن پیراهن یقه اسکی پشمی، به همراه تک کت مشکی که باعث زیبایی بیشتر اندام شما می گردد.

۴. حتما در خرید کـت و شلوار خود دقت کنید که با اندام شما متناسب باشد و این را می توان از روی سر شانه های کت متوجه شده در هنگام خرید به نوع اندامتان دقت کنید زیرا نوع کت و شلوار افرادی که لاغر هستند با نوع کت و شلوار افراد چاق فرق می کند. سعی کنید کت و شلوار هایتان را مناسب با موقعیت های مختلف انتخاب کنید تا فردی موقر به نظر برسید

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *