#


با انتخاب جوراب مردانه مناسب استایلی جذاب داشته باشید

جوراب مردانه
7 اکتبر 2017 بدون نظر 1207 بازدید

با انتخاب جوراب مردانه مناسب استایلی جذاب داشته باشید

جوراب و اهمیت آن در داشتن جذابیت مردانه

ما هرروزه کفش های خود را با جوراب می پوشیم و این وسیله کاربردی را به راحتی می توانیم به دست بیاوریم. راحتی در استفاده از جوراب به این معنی نیست که می توانیم ارزش ان را نادیده گرفته و راحت از کنار آن عبور کنیم.
باید به یاد داشته باشید که به هنگام قرار ملاقات های خود چه سبک جورابی را با چه طرح و رنگی باید بپوشید تا جذاب تر دیده شوید. امروز اینجا هستیم تا از اهمیتی که جوراب ها دارند صحبتی کرده باشیم.

جوراب نشانی از شخصیت

برای اینکه بتوانید از اولین مرحله عبور کنید باید حسابی دقت داشته باشید که جورابتان دارای پارگی یا زدگی قابل دیدی نباشد. زمانی که کت و شلواری رسمی به رنگ مشکی پوشیده اید و از یک پوشت به رنگ قرمز نیز استفاده کرده اید بهتر است به هیچ عنوان به سمت جوراب های قرمز رنگ نروید چرا که در دراز مدت باعث تخریب در قرار ملاقات های عاشقانه شما خواهد بود.

اگر تمایل دارید زیبایی و جذابیت استال خود را حفظ کنید باید در انتخاب یک جوراب مناسب دقت بالایی داشته باشید. در مورد استایل رسمی خود اگر نمی خواهید هزینه بالایی برای جوراب بکنید بهتر است از جوراب هایی که حالت مجلسی دارند غافل نشده و آن ها را با تیپ رسمی خود هماهنگ کنید. ترجیحا جوراب هایی را انتخاب کنید که در طرح و رنگ با استایل شما هارمونی و هماهنگی داشته باشد.

جوراب مردانه

جوراب مردانه

قوانین اساسی برای هماهنگی بین جوراب و استایل

۱ـ از رنگی برای جوراب خود استفاده کنید که بتواند با شلوار یا اکسسوری های همراه شما از جمله کراوان یا پوشت و یا گل سینه ای که دارید هماهنگ شده و استایل شما را جذاب تر کند.
۲ـ ترجیحا سعی کنید هرگز به سمت جوراب های سفید نروید چراکه احتمال دارد در برخی از استایل های خاص این رنگ جوراب به ظاهر شما بیاید ولی در بیشترتیپ ها باعث خواهد شد که استایل شما بدنشان داده شود.

اگر کت و شلواری به رنگ خاکستری پوشیده باشید و آن را با یک کراوات قرمز و پوشت سفید تکمیل کنید نباید در مورد جوراب رنگ قرمز را انتخاب کنید چرا که پوشیدن رنگ قرمز جوراب باعث می شود کراوات شما بیش از هرچیز دیگری جلب توجه کند. اما اگر در مورد رنگ جوراب به سراغ رنگ سبز یا نارنجی بروید تنها این نکته را می رسانید که قصد شما فقط جوراب پوشیدن بوده و نه چیز دیگری. دقت داشته باشید که برای این استایل به هیچ وجه به سراغ جوراب سفید نروید چرا که باعث می شود ظاهر شما بیش از حد خنده دار به نظر برسد.

در مورد کت و شلوار سرمه ای خود که با یک پوشت زرد پوشیده اید و از کراوانی طرحدار که سایه هایی از آبی و زرد دارد آن را کامل کرده اید می توانید از جوراب هایی به رنگ زرد نیز استفاده کنید تا بتواند هماهنگی میان پوشت و کراوات شما را تکامل ببخشد. البته در این استایل شما می توانید از جوراب های آبی و یا حتی سورمه ای کمک بگیرید و ظاهر خود را جذاب تر کنید.

جوراب مردانه

جوراب مردانه

اگر ازیک کت و شلوار بنفش استفاده می کنید وبه همراه آن یک پوشت طرحدار که سایه های رنگی نارنجی و بنفش و صورتی و سفید دارد می پوشید و پیراهن صورتی روشن را برمی گزینید می توانید از جورابی که همرنگ کراوات یا پوشت و یا کت و شلوار و پیراهن تان است برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. جوراب شما می تواند یکی از سایه های پوشت شما را داشته باشد و ستی برای پیراهن شما شود.

یکی ازبهترین طرح ها برای جوراب ها مثل همیشه طرح لوزی می باشد که جذابیتی خارق العاده به کاربران خود می دهند. اگر برای پوشیدن با کت و شلوار از یک کراوات ساده استفاده کرده اید و یا کلا بیخیال آن شده و پاپیون می زنید بهتر است در مورد جوراب از طرح های خال خالی استفاده کنید تا ظاهری بهتر و شیک تر از خود به نمایش بگذارید.

جوراب های مخفی

یکی از جوراب هایی کهبرای مدل های خاصی از کفش ها مناسب است و نباید آن ها را با هر کفشی پوشید جوراب های مخفی می باشد. جوراب های مخفی اغلب برای پوشیدن با کفش های کالج مناسب هستند و باعث می شوند کفش های شما بوی بدی نگیرد. این جوراب ها علاوه بر ممانعت از بوجود آمدن بوی بد باعث می شوند عرق پاهای شما جذب شده و احساس بهتری از پوشیدن کفش داشته باشید.
جوراب های مخفی ای که از جنس نخ هستند بهترین گزینه برای پوشیدن به شمار می روند و با کشی که در قسمت پاشنه دارند از پای شما در نیامده و با ضخامتی که دارند موجب می شوند واقعا احساس کنید جوراب به پا کرده اید.

جوراب مردانه

جوراب مردانه

جوراب های مخفی تنوع بسیاری دارند و همین موضوع سبب شده شما به راحتی بتوانید مدلی را انتخاب کنید که با کفش موردنظر شما هماهنگ بوده و اجازه ندهد هیچ کدام از قسمت های پای شما دیده شود.
جوراب های مخفی از لحاظ قیمتی کمی گران تر از جوراب های معمولی می باشند ولی کیفیتی که دارند باعث شده ارزش هزینه کردن را داشته باشند و این می تواند یک عامل مهم در حفظ جذابیت و شیک پوشی شما محسوب شود.

بهتر است هنگام پوشیدن کفش و لباس برایخوش تیپ بودن خود نسبت به جوراب هایتان هم توجه کافی داشته باشید و هر جورابی را که دم دستتان است برای پوشیدن انتخاب نکنید چراکه بی دقتی در این نکته کوچک و ظریف می تواند به تخریب استایل شما بیانجامد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *