#


احساس آرامش در محل کار با لباس بافتنی

لباس بافتنی
28 سپتامبر 2017 بدون نظر 1201 بازدید

احساس آرامش در محل کار با لباس بافتنی

احساس آرامش در محل کار با لباس بافتنی

برخی از افراد به علت سرمایی که در فصل زمستان وجود دراد و به دلیل محدودیت در محیط کارشان نمی توانند خیلی راحت از لباس های بافتنی استفاده کنند. برای اینکه بتوانید از لباس های بافتنی در محل کار خود استفاده کنید باید یک سری اصول و قواعد را رعایت کنید. این کار باعث می شود که در محل کار خود با پوشیدن لباس بافتنی مناسب احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

در محیط کار مردان چه مدل سوئیشرتی باید بپوشند؟

لباس های بافتی که دراای یقه های گرد هستند در بین تمام مدل های لباس های بافتنی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. پوشیدن یک پیراهن که حالت رسمی دارد از زیر لباس های بافتنی یقه گرد می تواند تیپی شیک و رسمی برای شما بسازد. با وجود رسمی بودن پیراهنی که زیر بافت خود می پوشید باید دقت داشته باشید که یقه پیراهن از زیر یقه شما بیرون نزند. زمانی که یقه پیراهن داخل باشد می تواند یک تیپ رسمی را برای شما بسازد وموجب می شود در محل کار خود راحت نیز باشید.

پوشیدن یقه هفت

لباس هایی با یقه هفت یکی از مناسب ترین پوشش هایی است که می توان در محیط کار به سادگی از آن بهره مند بود. پوشیدن لباس های یقه هفت باعث می شود که استایل شما هوشمندانه تر از همیشه به چشم بیاید. در مورد لباس های بافتنی یقه هفت نیز می توانید از پیراهن های رسمی استفاده کنید تا استایل شما رسمی تر به چشم بیاید.

لباس بافتنی

لباس بافتنی

پوشیدن ژیله های بافت

هنگامی که یک پیراهن رسمی پوشیده اید و نمی خواهید تمام مدت ژاکت های بافت به تن داشته باشید می توانید ژیله ها را انتخاب کنید.
پوشیدن ژیله از روی یک پیراهن باعث می شود تا آستین های شما در معرض دید قرار بگیرد به همین دلیل توصیه می کنیم از ژیله هایی که رنگ تیره دارند استفاده کنید.
پوشیدن ژیله های تیره رنگ موجب می شود که هارمونی خوبی میان ژیله و پیراهن به وجود آید واین مساله برای شیک پوش بودن شما بسیار حائز اهمیت است.

استفاده از بافتنی های طرحدار متنوع

لباس های بافتنی یک رنگ

در مورد بافتنی هایی که تک رنگ هستند دست بازی دارید و به راحتی می توانید رنگ های مختلفی را برای ست کردن با دیگر لباس هایتان استفاده کنید.پوشیدن بافت هایی که رنگ روشن دارد و زیادی به چشم می آید اصلا جلوه خوبی به استایل شما نخواهد داد بنابراین ترجیحا به سراغ این رنگ ها نروید.
اگر به دنبال رنگ هایی هستید که بتوانید با تمام لباس های خود هماهنگ کنید می توانید به سراغ رنگ های مشکی و خاکستری و طوسی بروید. بسیاری از مردان در محیط کاری خود از رنگ های سبز تیره و قرمز استفاده می کنند چرا که ایسن رنگ ها هم می تواند تیپ و ظاهر شما را مردانه و خوب نشان دهد.

بافتنی با طرح بیضی

اگر تمایل ندارید لباس بافت تان ساده باشد می توانید از بافت هایی که دارای طرح بیضی هستند نیز بهره ببرید.در انتخاب لباس های بافتنی طرحدار سعی کنید به سمت ساده ترین آن ها بروید چرا که طرح های شلوغ حالت زننده ای به خود خواهد گرفت واین اصلا برای شما خوب نخواهد بود. در مورد رنگ هایی که در طرح این مدل از بافتها به کار رفته بهتر است مدلی را انتخاب کنید که از لحاظ رنگی در یک ردیف و خانواده باشند واز پوشیدن رنگ های مختلف خودداری کنید.

لباس های بافتنی با طرح کابلی

آن دسته از لباس های بافت که دارای بافت کلفتی هستند اکثرا به نام بافت کابلی در میان مردم شهرت دارند. شما از این نوع لباس ها برای فصل سرما که هوا بیش از اندازه سرد است می توانید استفاده کرده و خود را گرم نگه دارید.به طور تقریبی می توان گفت رنگ های سفید و خاکستری وطوسی این مدل بافت با همه رنگ ها قابلیت هماهنگ شدن را دارد.
در انتخاب این لباس ها نیز باید دقت کنید تا از زیر آن اگر پیراهن می پوشید هرگز یقه لباس زیریتان دیده نشود. این مدل بافت ها نیز دارای یقه ای گرد می باشند و تمام نکاتی که در مورد بافت های یقه گرد اشاره کردیم در مود این نوع بافت هم باید رعایت شود.

لباس بافتنی

لباس بافتنی

در پوشش خود حرفه ای باشید

برای اینکه بتوانید یک استایل حرفه ای داشته باشید بهتر است جلوی آینه ایستاده و مدل های مختلف لباس پوشیدن را برای خود انجام دهید و یک مدل رسمی که نشان دهنده حرفه ای بودن شما است را بای محل کار خود انتخاب کنید. پوشیدن لباس بافتنی برای محل کار اصول و قواعدی را دارد که در مورد مکان های دیگر کمی فرق می کند. شما در هر مکانی می توانید لباسی مناسب با آن محیط انتخاب کنید ولی در محل کار باید به گونه ای لباس بپوشید که مناسب با محیط کاریتان باشد.

در زمستان شما باید لباسی بپوشید که علاوه بر گرم نگه داشتن شما جلوی کار کردن راحت شما را نگیرد و آزادانه بتوانید تمام کارهای خود را انجام دهید. رعایت تمام نکاتی که گفتیم این کمک را به شما خواهد کرد و شما می توانید با به کار گیری این اصول و قواعد در محل کار نیز خوش تیپ باقی بمانید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *