#


چگونه استایلیست شویم ؟

4 می 2019 بدون نظر 5521 بازدید

چگونه استایلیست شویم ؟

از شغل های بسیار جذاب در زمینه مد و لباس می توان به استایلیست اشاره کرد . استایلیست به معنای کسانی است که استایل های مختلف را طراحی می کنند. توجه داشته باشید کسانی که فروشگاه های لباس دارند و به خرید و فروش لباس می پردازند با استایلیست ها متفاوت اند و وظایف آن ها نیز باهم فرق دارد .

برای این که درک کنید استایلیست ها دقیقا چه کاری انجام می دهند مثالی می زنیم فرض کنید یکی از بازیگران مشهور می خواهد به یکی از مراسم مهم برود در این زمان وظیف استایلیست این است که مشخص کند وی در مراسم چه آرایشی داشته باشد ، چه لباسی بپوشد ، از چه رنگ هایی استفاده کند ، چه اکسسوری هایی را به کاربرد و.. . به صورت کلی استایلیست ها وظیفه دارند تا مواردی که بیان شد تا تعیین کنند و پس از آن نیز برای فراهم کردن آن ها اقدام کنند. وسایل بیان شده همهگی باید در زمان معین برای فرد فراهم شود این از نکات مهمی است که حتما باید به آن توجه شود .

برخی بر این عقیده اند که استایلیست ها نوعی روان شناس اند و البته نه آن روان شناسی که شما فکر می کنید منظورمان همان روان شناس رنگ هاست. زیرا آن ها می توانند از رنگ ها به گونه ای در استایل ها استفاده کنند که جلوه ای بسیار زیبا داشته باشد.

استایلیست

وظایف یک استایلیست چیست؟

۱-باید به صورتی از لباس ها و اکسسوری ها استفاده کند تا ایرادهای بدنی رفع شود و به دنبال آن نیز همه چیز عادی و زیبا به نظر برسد.

۲-استایلیست باید قدرت این را داشته باشد تا درمورد آینده مد و لباس هم پیش بینی هایی را انجام دهد. در این صورت مسلما می تواند در استایل جذابیت های خاصی را بگنجاند .

۳-یک باید بتواند فشن شو را به خوبی به نمایش درآورد و هم چنین نیز چینش لباس ها را به خوبی انجام دهد.

۴-او باید بتواند زمانی که پنج دست لباس در اختیار دارد دست کم ۱۰ مدل کوک را از آن ها به وجود آورد.

۵-اگر یک استایلیست بتواند تمامی وظایف خود را به خوبی انجام دهد آن گاه می تواند هنر واقعی لباس پوشیدن را به همه نشان دهد.

۶-هم چنین  باید درنظر داشته باشد تا نوعی از استایل را برای فرد طراحی کند تا بتواند با استفاده از آن روی استیج آزادی داشته باشد و هم چنین برندی که از آن استفاده می شود نیز جلوه بهتری را پیدا کند.

چگونه می توانیم یک استایلیست شخصی شویم؟

برای این که تبدیل به یک استایلیست شخصی شویم حتما نیازی به تحصیل نداریم. البته بعضی از افراد در رشته هایی که به مد مرتبط اند به تحصیل می پردازند. برای این که بتوانید در این رشته جایگاه خوبی را به دست آورید باید مهارت های لازم را برای شناختن رنگ ها ، شکل بدن ، اکسسوری ها و … داشته باشید . تعداد افرادی که این شغل را دارند در جهان روز به روز در حال افزایش است و این ها به افراد کمک می کنند تا بتوانند ظاهری مناسب را برای خود بسازند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *