#


قدیمی ترین برندهای کفش در دنیا چیست؟

19 می 2019 بدون نظر 4087 بازدید

قدیمی ترین برندهای کفش در دنیا چیست؟

برندهای بسیار زیادی در زمینه کفش ها فعالیت م کنند و قدمت برخی از آنان ها به سال های بسیار دوری برمی گردد. البته بعضی ازاین برندها دارای قیمت های بسیار بالایی هم هستند در ادامه به بررسی قدیمی ترین برندهای کفش دنیا می پردازیم.

قدیمی ترین برندهای کفش دنیا

۱-گوچی:این برند از جمله برندهای بسیار معروف ایتالیایی است که در زمینه محصولات چرمی فعالیت دارد . این شرکت علاوه بر کفش محصولات دیگری مانند کیف و چمدان را نیز تولید می کند . ارزش این برند برابر ۱۲.۴ میلیارد دلار است.

قدیمی ترین برندهای کفش دنیا

۲-لویی ویتون: این برند از جمله قدیمی ترین برندهای کفش دنیا است که در سال ۱۸۵۴ تاسیس شده است و علاوه بر کفش کالاها دیگری را نیز مانند ساعت ، طلا ، عینک ، کیف و حتی کتاب را نیز تولید می کند..سلبریتی هایی مانند آنجیلا جولی از نحصولات این برند استفاده می کنند.

۳-دیور: این برند را از جمله قدیمی ترین برندهای کفش دنیا می توان شناخت که بهترین مارک ها را تولید می کند و  مشتریان آن ها نیز افراد ثروتمند هستند.محصولات این برند به کفش ها ختم نمی شود و اما عطر ، جواهرت و هم چنین محصولات زیبایی را نیز تولید می کند که دارای کیفیت بسیار عالی هستند.

۴-دولچه اند گابانا : دو طراح ایتالیایی این برند را راه اندازی کرده اند و محصولات بسیار گرانی به به فروش می رساند و از جمله مهم ترین محصولات آن کیف و کفش های آن هستند که محبوبیت بسیاری را بین مشتریان دارد.

۵-پرادا:این برند به عنوان بهترین برند در سال ۲۰۱۷ معین شده است که تاسیس آن در سال ۱۹۱۳ بوده است . این برند محصولات بسیار زیادی را از جمله  لباس ، عطر ، ادکلن و.. دارد .

۶-شنل : موسس این برند کوکو شنل بوده است و در پاریس در سال ۱۹۰۹ تاسیس شده است . لباس و سایر محصولات زنانه این برند بسیار معروف اند و البته محصولات دیگری را مانند کیف ، لوازم آرایشی و .. نیز تولید می کند. از بهترین ویژگی های این برند این است که هیچ وقت از برندهای دیگر زمینه محصولات خود کپی نمی کند.

۷-آرمانی : این شرکت در سال ۱۹۷۵ تاسیس شده است و از قدیمی ترین برندهای کفش دنیا در ایتالیا بوده است . این شرکت به تازگی محصولات زیادی را در زمینه عطر ها و گوشی های موبایل نیز وارد بازار می کند.

۸-ورساچه : این برند نیز از جمله قدیمی ترین برندهای کفش دنیا است که به خاطر طراحی های بسیار خاصی که دارد و هم چنین رنگ های درخشانی که استفاده می کند توانسته است بسیار مشهور شود .

۹- بربری: این برند در سال ۱۸۵۶ تاسیس شده است و به تولید لباس ، عطر ، ادکلن ، عینک های آفتابی و .. می پردازد . این برند ۷۷ برند برتر در سراسرجهان نام گرفته است .

۱۰-رالف لورن : این برند محصولات زنانه ،دخترانه و بچگانه را تولید می کند و سال هایتس که طراحی لباس هایتیم های ورزشی را نیز برعهده دارد.ثروت این برند برابر ۶.۶ میلیارد دلار است .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *