#


عطرهای مردانه برتر برای زمستان۲۰۱۹

16 دسامبر 2018 بدون نظر 2515 بازدید

عطرهای مردانه برتر برای زمستان۲۰۱۹

عطرهای مردانه برتر برای زمستان۲۰۱۹

اغلب افراد سعی می کنند در طول سال عطری خاص و ویژه را استفاده کنند که باید بگوئیم این یک روند اشتباه است. همانگونه که در هرفصلی باید از لباس های مخصوصی استفاده کرد باید در فصول مختلف از عطرهای ویژه هماهنگ فصل نیز استفاده کرد. رایحه ای که اغلب عطرها دارند کمی خنک است که این عطرها بهترین گزینه برای فصول گرم سال به شمار می رود.این درحالی است که برخی دیگر از عطرها دارای رایحه ای گرم هستند و اغلب افراد در طول فصول سرد از آن ها استفاده می کنند. در ادامه برخی از عطرهای مردانه ی برتری که در سال۲۰۱۹ مورد استفاده قرار می گیرند را معرفی خواهیم کرد.

Oud Wood Intense

تام فورد یکی از محبوب ترین برندهایی است که عطرهای خارق العاده ای را برای مردان تولید کرده است. در ترکیبات عطر کلاسیک Oud Wood Intense از اسانس هایی مانند زنجبیل و ارس و یا کاسترئوم و سروکوهی استفاده شده که مایه ایجاد رایحه ای گرم و دلنشین شده است. این عطر کلاسیک مدت زمان زیادی باقی خواهد ماند و افرادی که تمایل دارند در میهمانی های زمستانی عطری مناسب استفاده کنند می توانند این عطر را به عنوان بهترین گزینه درنظر بگیرند.

Bleu de Chanel

برند شنل نیز در زمینه تولید عطرهای دل انگیز توانسته فعالیت خوبی را از خود نشان دهد. Bleu de Chanel یکی از برترین عطرهایی است که توسط این برند مطرح تولید شده و دارای رایحه ای گرم است. در ترکیبات عطر Bleu de Chanel از اسانس هایی مانند چوب سدر و صندل استفاده شده است و اسانس هایی مانند لیمو، نعناع، فلفل و گشنیز و ترنج به عنوان ترکیبات ثانویه این عطر به شمار می روند. ترکیب این اسانس ها موجب شده تا عطری فوق العاده ساخته شود که مورد توجه آقایان با سلیقه های متفاوت قرار می گیرد.

Creed Royal Oud

رویال تحت عنوان سلطنتی شناخته می شود و برند کرید آن را در خصوص بسیاری از محصولات خود مورد استفاده قرار می دهد تا ارزش و اعتبار این محصولات را به مشتریان خود بازگو کند. این برند جهانی عطری را با استفاده از رایحه عود تولید کرده است که تحت عنوان کرید رویال عود وارد بازار شده است.

این برند در طراحی شیشه به سنت های پیشین خود وفادار بوده و از طراحی ساده و معتبری استفاده کرده است. در ترکیبات این عطر می توان اسانس لیموترش، فلفل صورتی، ترنج و اسانس پایه چوب صندل و عود و مشک را استشمام کرد.

Acqua Di Parma Colonia Sandalo

از دیگر عطرهای مردانه که برای استفاده در زمستان۲۰۱۹ به عنوان بهترین گزینه شناخته می شوند Acqua Di Parma Colonia Sandalo است که توسط آکوا دی پارما تولید شده است. کمپانی آکوا دی پارما یکی از برترین کمپانی های تولید کننده عطر و ادکلن ایتالیایی است و تا به حال توانسته بیشتر از۴۴ عطر را وارد بازارهای جهانی کند.

عطر Colonia Sandalo یکی از برترین عطرهای مردانه ای است که توسط برند آکوا دی پارما تولید شده و در ترکیبات آن از اسانس هایی مانند پرتقال، ترنج، لیمو و بهار نارنج استفاده شده است.

اسانس های ثانویه ای که در عطر محبوب Colonia Sandalo وجود دارد چوب صندل و اسطوخدوس و عنبر است که باعث شده این عطر برای استفاده در زمستان گزینه ای ایده آل شناخته شود. آقایانی که تمایل دارند در زمستان استایلی جذاب را برای خود به وجود بیاورند می توانند از عطر Colonia Sandalo برای تکمیل جذابیت خود بهره بگیرند.

Paco Rabanne 1 Million

از دیگر عطرهایی که در زمستان۲۰۱۹ بیشترین استفاده را خواهد داشت عطر لاکچری Paco Rabanne 1 Million است. در ساخت این عطر سه نت چرم، کهربا و دارچین با یکدیگر ترکیب شده اند و در کنار آن ها نت هایی مانند گل رز، گریپ فروت و نعناع استفاده شده است.

از دیگر مواردی که باعث شده این عطر جذابیت و زیبایی خاصی داشته باشد طراحی شیشه آن است که زیبایی و شفافیت خاصی دارد. افرادی که تمایل دارند عطری خاص و منحصربفرد را برای خود داشته باشند می توانند عطر Paco Rabanne 1 Million به عنوان گزینه ای ایده آل درنظر بگیرند.

Acqua Di Gio Absolu

جورجیو آرمانی از دیگر برندهایی است که در طول دوران فعالیت خود عطرهای مردانه ماندگاری را تولید کرد. عطر Acqua Di Gio Absolu به عنوان یکی از عطرهای مردنه خوشبو عامه پسند شناخته می شود و در ترکیبات آن رایحه میوه ها به همراه مشک به کار گرفته شده است. زمانی که از این عطر استفاده می کنید به مرور رایحه میوه کمتر شده و رایحه مشک خود را بیشتر نشان خواهد داد.

این عطر دارای رایحه ای شاداب و خنک و دریایی بوده و ماندگاری مطلوبی دارد. آقایانی که تمایل دارند در طول روزهای زمستانی عطری مناسب استفاده کنند می توانند عطر Acqua Di Gio Absolu را در نظر داشته باشند.

Valentino Noir Absolu

از دیگر عطرهای مردانه که برای استفاده در زمستان به عنوان گزینه ای ایده آل شناخته می شود عطر Valentino Noir Absolu است که رایحه ای گرم و تلخ را از خود متساعد می کند. این عطر در سال۲۰۱۷ وارد بازار شده و در ترکیبات آن اسانس هایی مانند سدر، زعفران و چوب صندل استفاده شده که عطری دل انگیز را ایجاد کرده است.

این عطر جذاب دارای شیشه ای زیبا و لوکس است که جذابیت خاصی به آن می بخشد. عطر Valentino Noir Absolu ماندگاری بالایی دارد و می توان از آن به عنوان بهترین گزینه در میهمانی های شبانه و یا مراسم رسمی استفاده کرد.

Terre d’Hermès

برند هرمس از دیگر برندهایی است که در زمینه تولید عطر توانسته عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دهد. آقایانی که تمایل دارند مدرن بودن خود را به دیگران نشان دهند می توانند از عطر جذاب Terre d’Hermès که سال۲۰۰۸ وارد بازار شده استفاده کنند.

رایحه اولیه ای که در این عطر استشمام می شود گریپ فروت و پرتقال است که در کنار اسانس هایی مانند رایحه گل ها و نت های جنگلی و خزه بلوط و فلف ترکیبی خاص و ویژه را ایجاد کرده است.

این عطر حدود۵ تا۸ ساعت ماندگاری دارد و به عنوان گزینه ای ایده آل برای استفاده در طول روزهای زمستانی به شمار می رود. علاقه مندان می توانند عطر Terre d’Hermès را تهیه کرده و استایل خاص خود را به بهترین حالت تکمیل کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *