#


فشن بلاگر کیست ؟

5 می 2019 بدون نظر 1053 بازدید

فشن بلاگر کیست ؟

از جمله واژه هایی که در دنیای مد با آن رو به رو هستیم می توان به فشن بلاگر اشاره کرد. فشن بلاگر نوعی بلاگر است که علاقه زیادی به دنیای مد دارد و با بهره گیری از رسانه دیجیتال سعی  دارد تا بتواند عکس ها و ویدئوهای مختلفی را ضبط کند. بیش تر کاربران اینترنتی هر آنچه در دنیای مد وجود دارد را از طریق رسانه دیجیتال پیگیری می کنند. فشن بلاگرها در زنندگی دیجیتالی امروزه بسیار به چشم می آیند.

فشن بلاگر می تواند از هرکدام از اعضای جامعه باشد . دختر پسر بودن ، مسن و یا جوان بودن هیچ فرقی نمی کند. آن ها تنها سعی می کنند تا سایر مردم را به دنیای مد در رسانه دیجیتال مجذوب کنند.فشن بلاگر ها می توانند برای همه برندها به تبلیغات بپردازند البته این تبلیغات به صورت رسمی نخواهد بود.

فشن بلاگر

اصلا مهم نیست که فشن بلاگر حتما تحصیلات دانشگاهی داشته باشد بلکه اگر اهل فضای مجازی باشید تا به حال حتما با این موضوع رو به روشده اید که بسیاری از افراد با این که تحصیلات خاصی هم ندارند اما با استفاده از لباس هایی با طرح های سنتی و ترکیب رنگ های بسیار زیبا توانسته است تعداد بسیار زیادی فالور داشته باشد و به عنوانی می توان گفت مدل در فضای مجازی خواهد شد.

نمی توان به بلاگر ها یک حرفه و شغل گفت و اما شاید بتوان آن را شغل دوم به حساب آورد. برای این که در این شغل درامدی را کسب کنید باید بسیار صبر داشته باشید. زیرا درامد شما از تبلیغات است و بسته به این که چه تعداد در شبکه های اجتماعی فالور دارید خود خط های تولید به سراغ شما می آیند تا برای آن ها کارهای تبلیغاتی انجام دهید.

این همکاری به این صورت است که شما در صفحه خود برای شرکت تبلیغ می کنید و در قبال آن یا پول و یا محصولات آن را دریافت می کنید.

حیطه کاری فشن بلاگر

اگر تنها فکر می کنید که بلاگرها فقط در دنیای مد کار می کنند باید بدانید که سخت در اشتباهید زیرا آن ها می توانند در حوزه های مختلفی کار کنند. در بسیاری از رشته ها مانند آشپزی ، مسافرت ، اقتصاد ، دیجیتال و… به فعالیت می پردازد. هر فشن بلاگر با توجه به مهارت و توانایی هایی که در خود می بیند می تواند وارد این کار شوند.

تاثیر بلاگر ها درمردم

در دنیای دیجیتال فشن بلاگر ها بسیار زیاد طرفدار دارند و به تبع می توانند تاثیر زیادی بین مردم بگذارند. این تاثیر به این صورت خود را نمایان می کند که طرفداران آن ها لباس هایی که آن ها می پوشند و استایلی که دارند را تقلید می کنند. بسیاری از بلاگر ها در فضای مجازی به مردم پیشنهاداتی می دهند که طرفداران آن ها سعی می کنند به آن ها عمل کنند.

در این میان طراحان لباس و مد هم برای تبلیغات محصولات خود ازآن ها استفاده می کنند. حال زمانی فرا می رسد که یک بلاگر به حدی از شهرت برسد که روی مردم تاثیر زیادی داشته باشد در این زمان می تواند برند یک محصول را شروع کند.  البته باید بدانید جایگاهی که یک بلاگر دارد از جایگاه طراحان مد در دنیای مد و لباس بالاتر نیست.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *