#


با استایل پرپی بیشتر اشنا شوید

27 فوریه 2019 بدون نظر 3360 بازدید

با استایل پرپی بیشتر اشنا شوید

استایل پرپی از ان دسته استایل هایی است که اراستگی خاصی را دارد.این سبک لباس پوشیدن از گروهی گرفته شده است که پرپ نام داشته اند .در استایل پرپی عده ای از نوجوانان دبیرستانی که مربوط به یک مدرسه مخصوص ثروتمندان بودند سعی می کردند نوع خاصی از پوشش را داشته باشند .ان ها در سبک پرپی تنها به پوشش خود توجه نمی کردند بلکه سعی می کردند سایر ویژگی ها مانند طرز برخورد و صحبت کردن نیز چهارچوب هایی را مشخص کنند و همه ان ها طبق ان ها عمل کنند.

استایل پرپی به این خاطر پرپی و یا کالجی(دانش اموزی)نام گرفت که برای اولین بار دانش اموزان ایده ان را مطرح و عملی کرده بودند.استایل پرپی برندهای خاص خود را مانند لاگوست،تامی و رالف لارن را داراست.از ویژگی های برجسته این استایل می توان به سه ویژگی کالجی بودن،اراستگی و کلاسیک بودن نام برد.

استایل پرپی

از چه ایتم هایی می توان در استایل پرپی استفاده کرد؟

اگر شما طرفدار این استایل پرپی هستید به دنیال لباس هایی با سبک کلاسیک بروید و به هیچ عنوان لباس های عجیب و غریب را انتخاب نکنید.

۱-اندازه لباس ها :لباس های اورسایز اصلا مناسب استایل پرپی نیستند اما شما می توانید از لایه ای پوشیدن لباس ها استقاده کنید.اگر می خواهید در استایلتان تز سبک لایه ای بودن استفاده کنید توجه به اراستگی خود داشته باشید و نظم را در ان ها رعایت کنید.

۲-پیراهن ها :از مهم ترین جزهای استایل پرپی می توان به پیراهن و یا شومیزهای که یقه دارند اشاره کرد.جنس این شومیزها نیز می تواند حریر و یا کرپ باشد.مردان هم می توانند برای استفاده از این استایل از پیراهن های چهارخانه استفاده کنید.خب مسلم است که در زمستان که نمی توانید از پیراهن ها استفاده کنید ژاکت هایی با بافت های ریز که جلو دکمه دارند ،می تواند به عنوان جایگزین خوبی برای پیراهن ها تبدیل شوند.

۳-پارچه ها :پارچه هایی که می توانید در این استایل استفاده کنید می تواند شامل راه راه،گل گلی،خال خالی و … هستند.

۴- رنگ :رنگ هایی که در این استایل بیش تر مورد استفاده قرار بگیرید شامل سورمه ای،سفید ،قهوه ای ،کرم و.. می شوند.رنگ های یاد شده جز رنگ های همیشگی این استایل هستند اما از رنگ های روشن دیگری مانند ابی اسمانی ،قرمز روشن و .. هم می توان استفاده کرد.

۵-کفش ها:کفش هایی که در استایل پرپی استفاده می شود از نوع کفش هایی بدون پاشنه یا با پاشنه هایی بسیار کوتاهند.کفش های ورزشی ساده پارچه ای نیز گزینه ای مناسب برای این استایل اند.

۶-اکسسوری:اکسسوری های استایل پرپی باید ساده اما در عین حال شیک باشند.بهتر است اگر می خواهید از زیورالاتی استفاده کنید این زیورالات ظریف و با رنگی مات باشند.کیف های ساده چرم اما از برندهای معروف ،گردنبندهای مروارید و ساعت می توانند گزینه های مناسبی برای تکمیل کردن استایل پرپی مناسب است.

۷-ارایش صورت و مو:در مورد ارایش صورت باید بگوییم بهتر است از ارایش های ملیح استفاده کنید.مدل موها هم در استایل پرپی باید ساده باشد و نیاز به مدل های خیلی مزین شده و یا عجیب و غریب نیست.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *