#


یک کمد لباس کامل چه آیتم هایی دارد؟

2 ژوئن 2019 بدون نظر 2353 بازدید

یک کمد لباس کامل چه آیتم هایی دارد؟

لبای هایی که در کمد لباس قرار می گیرند اکثرا به دو دسته تقسیم می شوند . دسته اول لباس های کلاسیک و دسته دوم لباس های مد روز .هر دوی این لباس ها اهمیت بسیار زیادی را دارند و اما ارزش لباس های کلاسیک بیار بیش تر است زیرا هیچ گاه از مد نمی روند و می توانیم همیشه از آن ها استفاده کنیم . خودتان هم حتما یک لباس سفید جلو دکمه دار و یا کفش مشکی پاشنه بلند را در کند خود دارید .در ادامه به بررسی آیتم هایی می پردازیم که باید در یک کمد لباس کامل وجود داشته باشند.

کمد لباس کامل

آیتم های مورد استفاده در یک کمد لباس کامل

۱-پیراهن مشکی :اگر می خواهید یک کند لباس کامل داشته باشید حتما یک پیراهن مشکی را در آن داشته باشید و از آن غافل نشوید . خودتان نیز می توانید کمی ابتکار به خرج دهید و کمی در آن تغییر ایجاد کنید .

۲-بارانی : حتما در کمد لباس کامل خود یک بارانی را داشته باشید. بارانی ها باعث می شوند تا ظاهری بسیار خوب را داشته باشید . بارانی را می توانید در روزهای کاری هم استفاده کنید و به این ترتیب شیک تر هم به نظر می رسید .

۳-استفاده از کیف های کوچک پاسپورتی : در یک کمد لباس کامل حتما کیف ها نیز جایگاه خاص خود را دارند و اما در بین کیف ها از کیف های کوچک پاسپورتی غافل نشوید . استفاده درست از کیف ها باعث می شود تا بسیار شیک به نظر برسید .

۴-کفش های تخت : برای داشتن یک کمد لباس کامل کفش های تخت را از یاد نبرید  می توانید کفش های تخت نوک تیز را برای خود انتخاب کنید . این کفش ها می تواند در ظاهر شما تحولی را ایجاد کند.

۵-دامن فون :  این مدل از دامن ها همیشه روی بورس بوده است و باید طرح آن را نیز به صورتی انتخاب کنید که به سرعت جذابیتش را از دست ندهد. می توانید به همراه آن از یک بلوز جلو باز دکمه دار نیز استفاده کنید .

۶-شلوار جین : اگر برای خود شلوار جین خوش دوختی را انتخاب کنید بسیار زیباتر به نظر خواهید رسید . البته شلواری فاق بلند را انتخاب کنید تا بتواند اندام شما را بهتر نمایان کند.

۷-صندل های پاشنه دار : این صندل ها را می توانید در عصرهای تابستانی بپوشید .از این صندل ها می توانید به همراه جوراب شلواری ظریف و زیبا استفاده کنید . البته از این صندل ها بدون جوراب نیز می توانید استفاده کنید.

۸-کت چرم : در یک کمد لباس کامل کت های چرم جایگاه ویژه ای دارند . می توانید برای کمد خود این کت ها را خریداری کنید البته اگر نمی خواهید برای خرید کت با چرم طبیعی هزینه زیادی را صرف کنید می توانید از کت های چرم مصنوعی استفاده کنید .

۹-نیم بوت های مشکی : از این نیم بوت ها می توانید در هر جا و هر مکانی استفاده کنید. البته برای این که کمی متفاوت باشید می توانید از مدل های خاص آن ها استفاده کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *