#


در استفاده از زیورالات چه نکاتی را باید رعایت کرد

25 فوریه 2019 بدون نظر 2352 بازدید

در استفاده از زیورالات چه نکاتی را باید رعایت کرد

استفاده از زیورالات در یک پوشش به ان جلوه ای خاص می بخشد.باید مکان درست را در یک پوشش برای زیورالات بدانیم تا با قرار گفتن ان ها در مکان درستشان بتوانیم یک استایل خود را برای خود رقم بزنیم .در استفاده از این اکسسوری هاباید نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به  بررسی ان ها می پردازیم.

زیورالات

چند توصیه  برای استفاده از زیورالات

۱-اصلا لازم نیست که از زیورالات زیادی در پوشش خود استفاده کنید بلکه تنها می توانید با استفاده تکه ای بزرگ از جواهرات استایل خود را برجسته کنید.همیشه از یک تکه خاص زیورالات استفاده نکنید بلکه سعی کنید با استفاده از تکه های متفاوت استایل خود را نیز متفاوت کنید.

۲-سادگی مقوله مهمی در استفاده از زیورالات است.برای مثال اگر لباستان ساده است از زیورالات بزرگ استفاده کنید به این ترتیب استایلتان جلوه بهتری پیدا می کند و زیورالات باعث پوشاندن سادگی لباس می شود.

۳-اگر می خواهید از زیورالات مانند گردنبند استفاده کنید باید به مدل یقه لباستان توجه زیادی کنید.بعضی لباس ها هستن که به واسطه یقه هایی که دارند نیاز به استفاده از گردنبند ندارند برای مثال لباس هایی که یقه ان ها پشت گردن حلقه می شود از این نوع اند.

استفاده از گردنبندهای بلند باعث بیشتر جلب توجه کردن لباس تان خواهد شد .علاوه بران گرنبندهای بلند قابلیت این را دارند تا با هر لباسی ست شوند.حتی می توانید روی مانتو هم از ان ها استفاده کنید.

۴-گوشواره از ان دسته زیورالاتی است که در استایل جلب توجه می کند .توجه کنید گوشواره ها باید با فرم صورت هماهنگ باشند.هم چنین فرم موها نیز در انتخاب گوشواره ها مهم است برای مثال اگر موهای فری دارید بهتر است از گوشواره های بزرگ و براق استفاده کنید.

گفتیم در انتخاب گوشواره باید به فرم صورت هم توجه کنید برای مثال افرادی که شکل صورت ان ها مستطیلی شکل است می توانند از گوشواره هایی به شکل قطره ای و یا حلقه استفاده کنند.و یا کسانی که صورت گردی دارند می توانند از گوشواره هایی که کمی کشیده اند استفاده کنند این کشیدگی می تواند گردی صورت ان ها را تا حدودی پنهان کند.

۵-اگر می خواهیداز بین زیورالات برای خود یک انگشتر مناسب انتخاب کنید باید به دست های خود توجه کنید.فرم و رنگ ناخن ها هم در انتخاب انگشتر موثر است .برای مثال توجه کنید رنگ انگشتر انتخابی به صورتی باشد که با رنگ ناخن هایتان در تضاد نباشد.

علاوه براین در انتخاب انگشتر به کشیدگی انگشتانتان نیز توجه کنید اگر انگشتان کشیده ای دارید بهتر است از حلقه های پهن استفاده کنید و اگر انگشتان کوتاهی دارید حلقه های باریک گزینه های خوبی به نظر می رسند.

۶-در استفاده از النگوها نیز اغراق نکنید اگر می خواهید از النگوهای باریکی استفاده کنید از بیشتر از شش النگو استفاده نکنید.در انتخاب النگوهای پهن نیز سعی کنید لباسی استین کوتاه بپوشید تا دست های شما پیدا باشد و به این ترتیب النگو زیورالات برجسته شما تبدیل خواهد شد.

۷- ساعت مچی را نیز می توان جزئی از زیورالات درنظر گفت .البته توجه کنید که استفاده از ساعت ان هم به همراه لباس های مجلسی گزینه خوبی به نظر نمی رسد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *