#


انتخاب بهترین مدل دستبند مردانه برای داشتن استایل جذاب

دستبند
17 دسامبر 2018 بدون نظر 5113 بازدید

انتخاب بهترین مدل دستبند مردانه برای داشتن استایل جذاب

انتخاب بهترین مدل دستبند مردانه برای داشتن استایل جذاب

در بین اکسسوری ها دستبند از جمله مواردی است که به سادگی قابل استفاده بوده و زیبایی خاصی را برای دست به همراه خواهد داشت. این مدل از اکسسوری ها توسط مردان و زنان به کار گرفته می شود و دارای جنس های مختلفی هستند. در خصوص دستبندها می توان ترکیب زنجیر را با چرم و مهره و کریستال و یا دیگر موارد به زیبایی مشاهده کرد. افرادی که قصد استفاده از دستبندها را دارند پیش از هراقدامی ابتدا به سلیقه و استایل ظاهری و اندام خود توجه می کنند تا بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

ازجمله مواردی که در انتخاب دستبندها باید به آن توجه داشت این است که قصد استفاده از آن ها را در چه مراسمی دارید و یا کدام لباس را به همراه آن می پوشید. باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که هنگام استفاده از دستبند آیا قصد انجام کار دیگری را نیز خواهید داشت و یا نه.

افرادی که در محل کار خود زیاد تایپ می کنند بهتر است از دستبند استفاده نکنند و یا به سراغ مدل هایی بروند که هیچگونه آویزی به آن وصل نیست. توجه به این موارد باعث می شود بهترین انتخاب را داشته و استایلی خاص و منحصربفرد را برای خود به وجود بیاورید. بنابراین بهتر است در انتخاب دستبند مناسب به تمام این موارد توجه کامل داشته باشید.

استفاده دستبند برای مردان

اغلب افراد گمان می کنند مردان جزو آن دسته از افرادی هستند که هرگز نباید از دستبند استفاده کنند. این طرز فکری کاملا اشتباه است و چنانچه در انتخاب دستبند دقت شود می تواند استایلی جذاب را برای مردان به وجود بیاورد. در این مقاله قصد داریم دستبندهایی را معرفی کنیم که بهترین گزینه برای مردان به شمار می رود.

دستبند فلزی

یکی از دستبندهایی که مردان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند دستبندهای فلزی هستند که به دلیل ساده بودن طرفداران بسیاری نیز دارند. اگر رنگ نقره ای این مدل از دستبندها انتخاب شود می توان به راحتی آن را با لباس های مختلف هماهنگ کرد. از آنجایی که از ساعت در دست چپ استفاده می شود درخصوص دستبندهای فلزی بهترین کار این است که آن را در دست راست خود قرار دهید تا تقارن و هماهنگی بالایی بین آن ها به وجود بیاید.

استفاده از دستبندهای چرم

دستبندهای چرمی نیز به مانند دستبندهای فلزی ظاهری مردانه داشته و می توان از آن ها برای ایجاد استایلی جذاب و متفاوت استفاده کرد. اگر دستبندی پهن را انتخاب می کنید باید درنظر داشته باشید که حالت غیررسمی دارند و باعث می شوند تا ظاهر شما نیز غیررسمی تر به نظر برسید.

اگر تمایل دارید استایلی رسمی را برای خود به وجود بیاورید کافی است که به سراغ انتخاب دستبندهای چرمی باریک بروید. برای اینکه رسمی تر به نظر برسد پیچیدن یک دور آن کافی خواهد بود اما اگر به دنبال ایجاد ظاهری کژوال هستید می توانید دستبند خود را چندین دور به دور دستتان بپیچید.

استفاده از دستبندهای بافتنی

دستبندهای بافتنی طی سال های اخیر طرفداران بسیاری را برای خود پیدا کرده و به عنوان یک اکسسوری محبوب شناخته می شوند. آقایانی که تمایل دارند از دستبندهای رنگی و طرحدار استفاده کنند می توانند دستبندهای بافتنی را به عنوان مناسب ترین گزینه درنظر داشته باشند.

این مدل از دستبندها دارای مزایای بسیاری هستند که مهم ترین آن ها امکان تهیه توسط شخص است. هرفردی با توجه به سلیقه و نظر خود می تواند اقدام به درست کردن این مدل از دستبندها کرده و رنگی متناسب با سلیقه خود را درست کنند.

این مدل از دستبندهای مردانه به علت رنگی بودن بسیار چشمگیر هستند به همین دلیل توصیه می شود که رنگ آن ها را با اکسسوری های دیگری که در استایل خود به کار میگیرید هماهنگ کنید. به عنوان مثال بهتر است رنگ دستبند خود را به دستمال جیبیتان ست کنید.

درخصوص قرار دادن این مدل از دستبندها نیز باید آن را در دستی بگذارید که ساعت ندارد. آقایانی که تمایل دارند جذابیت بیشتری به استایل خود بدهند می توانند چند نمونه از آن را در کنار یکدیگر قرار دهند.

دستبند مهره ای

دستبندهای مهره ای نیز طی سال های اخیر طرفداران بسیاری را برای خود پیدا کرده اند به همین دلیل می توان در خصوص مهره های آن ها خلاقیت به خرج داده و از مهره های متنوع استفاده کرد. این مدل از دستبندها را می توان با استفاده از آویزهایی که به رنگ طلایی و یا نقره ای هستند تنوع بخشید. البته آقایان باید درنظر داشته باشند اگر از مهره های رنگی درخصوص دستبند خود استفاده کنند باعث ایجاد ظاهری دخترانه خواهند شد و جلوه خوبی ندارد.

بهتر است به سراغ رنگ های خنثی همچون مشکی، سورمه ایف طوسی و قهوه ای رفت و مهره هایی را انتخاب نمود. این مدل از دستبندها قابلیت بسیاری دارند که یکی از مهم ترین آن ها استفاده همزمان با ساعت و در یک دست است.

البته افراد می توانند دستی که ساعت ندارد نیز برای قرار دادن این مدل از دستبندها انتخاب کنند اما اگر در کنار ساعت خود قرار بدهند زیبایی و جذابیت بیشتری به استایل آن ها خواهد بخشید. باتوجه به این نکات مشخص می شود که آقایان نیز در خصوص استفاده از دستبند محدودیتی ندارند و می توانند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.

دستبند نخی

برخی از مردان تمایل دارند تا به سراغ انتخاب دستبندهای نخی بروند. برخی از افراد گمان می کنند این نوع دستبند برای مردان زیبا نخواهد بود درحالی که اینگونه نبوده و استایل زیبایی را برای آن ها ایجاد خواهد کرد.

اگر قصد شرکت در میهمانی های دوستانه را دارید می توانید دستبندی نخی را به دور دست خود بپیچید و در کنار سادگی این مدل از دستبندها جذاب تر به نظر برسید. ایجاد هماهنگی بین دستبند نخی و دستمال جیبی و کراوات و یا بند ساعت می تواند جذابیت استایل شما را تضمین کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *