#


استفاده از لباس چهارخانه در ایجاد ظاهری زیبا

لباس چهارخانه
16 نوامبر 2018 بدون نظر 2325 بازدید

استفاده از لباس چهارخانه در ایجاد ظاهری زیبا

استفاده از لباس چهارخانه در ایجاد ظاهری زیبا

طرح های لباس چهارخانه همیشه روی مد هستند و اغلب طراحان عرصه مد و فشن در فصول سرد سال به ویژه پائیز به این طرح توجه بیشتری نشان می دهند.

در ایجاد هماهنگی بین طرح های چهارخانه باید به دیگر لباس ها نیز توجه داشت چراکه این طرح به خودی خود شلوغ است و چنانچه به این نکته توجه نشود موجب ایجاد آشفتگی در ظاهر افراد خواهد شد.

در ادامه نکاتی را درخصوص استفاده از لباس های طرح چهارخانه ارائه داده ایم که براساس آن خانم ها می توانند استایلی زیبا و جذاب را برای خود به وجود بیاورند.

استفاده از یک پارچه چهارگوش می تواند بهترین گزینه برای تمام لباس های افراد باشد. البته این درصورتی است که لباس هایی با طرح چهارخانه ساده با رنگ خنثی را انتخاب کنند.

این کار موجب ایجاد استایلی زیبا و جذاب خواهد شد. برخی از دامن های ماکسی نیز هستند که از طرح چهارخانه در مورد آن ها استفاده شده است. این مدل از دامن ها برای پوشیدن در میهمانی گزینه ای شیک و جذاب به نظر می رسند و می توان با استفاده از پیراهنی ساده و یک رنگ با دامن استایلی خاص را به نمایش گذاشت.

دامن کوتاه

چنانچه لباس چهارخانه را انتخاب کرده اید می توانید در کنار آن دامن کوتاهی را انتخاب کرده و به تن کنید. استفاده از دامن کوتاه به شما این امکان را می دهد تا استایلی اسپرت و زیبا را برای خود به وجود بیاورید. استفاده از سویشرت در کنار این لباس ها می تواند به عنوان نقطه تکمیل کننده استایل شما معرفی شود و ظاهری زیبا و جذاب را به نمایش بگذارد.

پیراهن های چهارخانه

یکی دیگر از لباس ­هایی که به عنوان گزینه ای مناسب معرفی می شود پیراهن های چهارخانه است. در خصوص انتخاب این مدل از لباس ها باید به لباسی که برای پائین تنه انتخاب می کنید توجه کافی داشته باشید. بهتر است این قسمت را با استفاده از لباس هایی ساده بپوشانید تا ظاهری شلوغ را از خود به نمایش نگذارید.

کت های چهارخانه

از دیگر لباس هایی که برای ایجاد ظاهری آراسته و موقر می ­توان استفاده کرد کت هایی با طرح چهارخانه است. این مدل از لباس های زنانه را به راحتی می توان با دیگر لباس ها ست کرد.

چنانچه کتی به صورت تک رنگ انتخاب می شود بهتر است درخصوص لباس های زیر آن از مدل های ساده استفاده نمود و یا برعکس این کار را انجام داد و از لباس های رنگی به همراه کت ساده در ایجاد ظاهری جذاب استفاده کرد.

برخی از خانم ها علاقه مند هستند تا لباس چهارخانه را در استایل روزمره خود نیز به کار بگیرند. در این صورت پیشنهاد می کنیم درصورت نبوده کت چهارخانه از شال هایی با این طرح برخوردار شوید.

بوربری نیز از دیگر برندهایی است که طرح هایی را طراحی کرده و هرگز از مد نخواهند افتاد. درخصوص استفاده از لباس چهارخانه بهتر است لباس ­های دیگر و اکسسوری های مورد نظر خود را با رنگ لباس های چهارخانه هماهنگ کنید. به عنوان مثال اگر کت شما به رنگ سفید و یا مشکی و کرمی است بهتر است ظاهری را باتوجه به این سه رنگ ایجاد کنید.

از دیگر رنگ هایی که به ایجاد استایلی شیک و زیبا کمک می کند رنگ سرمه ای است. استفاده از این رنگ درخصوص لباس های میهمانی عصرانه و یا شبانه به عنوان یک گزینه مناسب به نظر خواهد آمد.

توجه به ترکیب رنگی باعث می شود افراد بهترین انتخاب را برای استایل خود داشته باشند. توجه به لباس هایی که انتخاب می کنیم در ایجاد ظاهری مرتب و آراسته کمک بسیاری خواهد کرد و موجب می شود فردی مرتب و با ظاهر مناسب به نظر برسیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *