#


چگونه در تابستان خوش تیپ باشیم ؟

30 می 2019 بدون نظر 2105 بازدید

چگونه در تابستان خوش تیپ باشیم ؟

برای تابستان می توانید از رنگ های روشن و یا پارچه های گلدار استفاده کنید این موارد مخصوص فصل تابستان اند . جنس لباس هایی که انتخاب می کنیم نیز بهتر است نازک باشد تا از عرق کردن زیاد جلوگیری کند و در آن ها راحت باشیم . در ادامه آیتم های مورد استفاده در تابستان را بررسی می کنیم .

آیتم های مورد استفاده در تابستان

آیتم های مورد استفاده در تابستان

۱-استفاده از رنگ های آب نباتی : آب نبات ها به خاطر این که رنگ های شادی دارند بسیار مورد توجه همگان اند پس می توانید برای انتخاب رنگ های لباس خود نیز از آن ها استفاده کنید . مثلا می توانید از یک سارافون فیروزه ای به همراه یک تک زرد استفاده کنید . برای یقه کت نیز می توانید از گل های سرخ آبی استفاده کنید .

۲-استفاده از دامن و یا شلوارک قلاب بافی :می توانید با استفاده از قلاب بافی برای خود شلوارکی را بدوزید که دارای لبه های دالبری باشد و از آن در خانه استفاده کنید .

۳-استفاده از پیراهن های گشاد : می توانید از پیراهن هایی استفاده کنید که در قسمت پایینی خود بندهایی برای گره زدن دارند . درست است که این لباس ها در گذشته مد بوده اند و اما امسال دوباره مد شده اند . این موارد از آیتم های مورد استفاده در تابستان اند که می توانید این موارد را البته از نوع نازک و دارای رنگ های شاد آن ها را خریداری کنید و در این فصل استفاده کنید.

به همراه این پیراهن ها می توانید از دامن های گلداری استفاده کنید تا هم ست خوبی را بسازید و هم در آن ها راحت باشید .

۴- پیراهن های ماکسی : از جمله آیتم های مورد استفاده در تابستان می توان به پیراهن های ماکسی اشاره کرد . که بهتر است دارای پارچه های نخی گلدار  یا خال دار باشند . می توانید این پارچه ها را تهیه کرده و برای تابستان یکی از این ها بدوزید .

۵-حریر : پارچه های حریر نازک بدن نما هستند و از جمله آیتم های مورد استفاده در تابستان اند که می توانید برای دوختن دامن از آن ها استفاده کنید . می توانید در زیر آن نیز از پارچه های آستری استفاده کنید .

۶-استفاده از سارافون های طرح عروسکی : از جمله آیتم های مورد استفاده در تابستان سارافون های عروسکی اند که علاوه بر زیبایی بسیار خنک اند و برای این فصل بسیار مفیدند.می توانید رنگ مورد علاقه خود به همراه طرح آن را انتخاب کرده و برای تابستان یکی از آن ها را خریداری کنید.

۷-لباس های تنگ نپوشید : هر لباسی را که برای این فصل انتخاب می کنید بهتر است تنگ نباشد این مساله هم در انتخاب مانتو و هم در انتخاب شلوار باید رعایت شود .

۸-استفاده از کلاه و یا نقاب :برای این که در فصل تابستان آفتاب شما را اذیت نکند و از پوست خود نگه داری کنید می توانید از کلاه و یا نقاب استفاده کنید.

۹-اکسسوری : از جمله آیتم های مورد استفاده در تابستانم اکسسوری ها هستند البته توجه کنید که جنس آن ها فلزی نباشد زیرا در آفتاب داغ می شوند و باعث اذیت شدن شما خواهند شد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *