#


استایل دانشجویی و ایتم های مورد استفاده در ان

26 فوریه 2019 بدون نظر 12744 بازدید

استایل دانشجویی و ایتم های مورد استفاده در ان

برای داشتن یک استایل دانشجویی مناسب باید نکاتی را رعایت کرد.توجه داشته باشید دانشگاه سالن مد نیست پس نمی توانید هر جور بخواهید لباس بپوشید .باید لباس پوشیدن شما براساس یک اصول خاص باشد.در یک استایل دانشجویی دخترانه ساده پوشی ،مدل موی ناسب و یک ارایش ملیح از اساسی ترین موارد هستند.در این مطلب به بررسی مطالبی می پردازیم که شما را برای داشتن یک استایل دانشجویی خوب راهنمایی خواهد کرد.

استایل دانشجویی

از چه ایتم هایی در استایل دانشجویی می توان استفاده کرد.

۱-لباس ها در استایل دانشجویی باید تمیز و مرتب باشد .حتی اگر شما از گران قیمت ترین و بهترین لباس ها هم استفاده کنید و این لباس ها اتو کشیده و تمیز نباشند استایل شما اصلا مناسب و زیبا نخواهد بود.پس بهتر است اگر در شهر دیگری به دانشگاه می روید و به اتو دسترسی ندارید لباس های خود را بلافاصله پس از بیرون اوردن اویزان کنید تا چروک نشوند.هم چنین اگر لکه ای روی لباس شما ایجاد شد سریعا ان را پاک کنید تا به یک لکه ماندگار تبدیل نشوند.

۲-کفشی را که برای استایل دانشجویی خود انتخاب می کنید بهتر است از راحت باشد تا در مدت زمان زیاد بتوانید از ان استفاده کنید.اگر هم کفش شما کثیف شد زود برای تمیز کردن ان اقدام کنید.

۳-هر لباسی را که برای این استایل استفاده می کنید باید اندازه باشد .اگر لباسی را از گذشته دارید و برای شما گشاد شده است به خیاط خود مراجعه کنید تا این لباس ها را برای شما اندازه کند.البته توجه داشته باشید اگر بخواهید از لباس هایی مانند کت و یا پالتو استفاده کنید باید یک سایز بزرگتر ان را بخرید.

۴-فکر نکنید چون این استایل را برای دانشگاه می خواهید تنها باید از نوع استایل های رسمی باشد .شما می توانید برای ساختن یک استایل دانشجویی از ترکیب استایل رسمی و اسپرت استفاده کنید.برای مثال می توانید از مانتوها کتی به همراه کفش اسپرت در این استایل استفاده کنید.

۵-در این استایل از اکسسوری ها غافل نشوید .می توانید از دست بندهای ظریف ،ساعت ساده ،پین لباس و .. برای تکمیل کردن استایل دانشجویی استفاده کنید.

۶-کیف مقوله بسیار مهمی در استایل دانشجویی است زیرا شما می توانید جزوه ها و کتاب های خود را در ان قرار دهید.بسته به تعداد وسایلی که به دانشگاه می برید از کیف های مختلفی می توانید استفاده کنید.بهتر است دو کیف برای این استایل خریداری کنید .یکی از این کیف ها کوچک تر برای زمانی که وسایل کم تری دارید و یک کیف بزرگ تر برای زمانی که می خواهید وسایل بیش تری را همراه خود ببرید.

چند نکته برای داشتن یک استایل دانشجویی مناسب

توجه داشته باشید در استایل دانشجویی از رنگ های مختلف استفاده نکنید .سعی کنید در این استایل از رنگ های خنثی بیش تر بهره برید.رنگ های خنثی شامل طوسی،مشکی ،قهوه ای،سفید ،سرمه ای و خاکی اند.

درست است که در لباس ها از رنگ های خنثی استفاده می کنید اما در جزئیات استایل دانشجویی خود از رنگ های شاد استفاده کنید.

توجه کنید رعایت بهداشت از مهم ترین مسائل در استایل است.اگر صبح وقت زیادی را ندارید روی استایل تان خیلی توجه نکنید رعایت بهداشت فردی مهم تر است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *