#


پالتو زنانه و نقش آن در شیک پوشی

پالتوی زمستانی
22 ژوئن 2017 بدون نظر 1603 بازدید

پالتو زنانه و نقش آن در شیک پوشی

پالتو  زنانه و نقش آن در شیک پوشی

از جمله لباس هایی که در فصل زمستان بسیار مورد توجه قرار میگیرد پالتو ها و کاپشن های زنانه است که هم از لحاظ زیبایی که دارند و هم از لحاظ کارکردشان مورد علاقه اغلب خانم ها قرار می گیرند. پالتو ها و کاپشن های زنانه دارای تنوع بسیاری می باشند که نوع کارکرد هرکدام از آن ها مختص به خود می باشد ولی اگر تمایل دارید برای فصول سرد پالتو و یا کاپشن بخرید حتماً این مقاله را تا انتها بخوانید.

ما در این مقاله سعی داریم مدل های مختلف پالتو و کاپشن های زمستانه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با انتخاب بهترین پالتو و کاپشن به استایل مورد علاقه خود دست پیدا کنید و شیک پوش تر از همیشه بدرخشید.

انواع بالا پوش های زمستانی

ـ کاپشن های بلند بادی

برخی از لباس های زمستانی ضخیم هستند که باعث می شوند شما به خوبی گرم شده و احساس مطبوع و خوبی داشته باشید. یکی از این لباس های ضخیم کاپشن های بلند بادی یا اصطلاحاً پفی هستند که در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار جهانی عرضه می گردند.

با وجود زیبایی که این کاپشن ها دارند ضخامت آستین های آن باعث می شود که اغلب مواقع انجام کار و فعالیت روزانه با آن دچار اختلال گردد و یا حتی پوشیدن آنها باسختی همراه باشد؛ برای اینکه از پوشیدن این کاپشن ها احساس راحتی داشته باشید و لذت ببرید می توانید از مدل هایی که دارای آستین های نازک تر و ظریف تری هستند استفاده کنید.

به طور حتم از پوشیدن این مدل ها احساس راحتی کرده و شیک پوش تر از همیشه به برنامه های روزانه خود خواهید رسید.

ـ کاپشن های کوتاه یقه خز

برخی از افراد هستند که پوشیدن شال گردن به همراه پالتو و یا کاپشن برایشان کار بسیار سختی به حساب می آید و این کار باعث کلافگی آنها می شود. توصیه ما برای آن دسته از افرادی که پوشیدن شال گردن را یک دردسر واقعی می دانند استفاده از کاپشن های

پالتوی زمستانی

پالتوی زمستانی

کوتاهی است که یقه آنها از خز پوشیده شده است.

این کاپشن های کوتاه می توانند در عین زیبایی خود موجب گرم نگه داشتن شما شده و یقه خز آن ها صورت شما را در برابر سوز و سرمای زمستان حفظ کند. شما می توانید با پوشیدن این کاپشن های کوتاه علاوه بر داشتن استایلی زیبا به کارها و برنامه های روزانه خود با راحتی خیال بپردازید و از پوشیدن این مدل کاپشن احساس رضایت کنید.

ـ پالتو های ساده کمردار

در سال های اخیر پالتو هایی وارد عرصه مد شده اند که بسیار ساده ودر عین حال شیک می باشند؛ این پالتو ها فاقد هرگونه زیپ و دکمه ای بوده و تنها به وسیله یک کمربند  از جنس خود پالتو بسته می شوند.

سادگی این پالتو ها باعث شده استفاده از آنها بسیار راحت باشد و خانم ها بتوانند با صرف وقت اندکی آن را از روی مانتوی خود پوشیده و یک تیپ کامل و جذاب زمستانی داشته باشند.

ـ کاپشن های کوتاه بادی با یقه ایستاده

این مدل کاپشن های بادی که یقه ای ایستاده دارند همچون کاپشن های یقه خزدار عمل کرده و علاوه بر گرم نگه داشتن بدن از صورت و گردن در مقابل هوای سرد زمستان محافظت می کنند. این مدل کاپشن ها هم بسیار راحت بوده و دیگر نیازی به همراه داشتن شال گردن نیست چرا که یقه ایستاده آنها خود در حکم یک شال گردن است.

ـ پالتو های تک دکمه

مدل دیگری از لباس های زمستانی که بسیار ساده می باسند ولی در عین این سادگی زیبا و کاربردی نیز هستند پالتو هایی هستند که فقط یه دکمه برای بسته شدن دارند. داشتن یک دکمه  دردسر پوشیدن این لباس ها را از بین برده است و براحتی در هر مکانی قابل استفاده می باشند.

ـ کت های کوتاه چرمی

اگر در مناطقی زندگی می کنید که هوای نسبتاً خوب است و سرمایش طاقت فرسا نیست و قصد تهیه یک کاپشن ویا کت مناسب آن هوا را ئارید پیشنهاد ما خریدن کت های چرمی کوتاه است که هم موجب احساس راحتی در شما می شوند و هم بسیار شیک و جذاب هستند. مطمئناً کت های چرم یمورد پسند و سلیقه شما نیز می باشند چرا که بسیار شیک بوده و احساسی دلچسب به وجود می آورند.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *