#


تغییرات در نسخه جدید جیمیل

9 فوریه 2019 بدون نظر 1598 بازدید

تغییرات در نسخه جدید جیمیل

ارسال ایمیل از قدیم الایام برای ارسال فایل ها مورد استفاده قرار می گیرد. از جیمیل هر چندوقت یک بار اپدیت جدیدی رونمایی می شود که ویژگی های خاصی را به همراه دارد در این مطلب به بررسی ان می پردازیم. کمپانی گوگل  طراح و تولید کننده اپلیکیشن های اندروید است و با به روز رسانی جدید جمیل تحولی را در این نرم افزار ایجاد کرده است.

نسخه جدید جیمیل

تغییرات ایجاد شده درنسخه جدید جیمیل تغییراتی اساسی بوده است و تنها در چند مورد اندک و تنها برروی ظاهر ان صورت نگرفته است. با عرضه نسخه جدید ان ،جیمیل از حالت قدیمی خود بیرون امده و یک سبک مدرن را به خود گرفته است.

ویژگی های جدید جیمیل

یکی از تفاوت های مهم نسخه جدید جیمیل با نسخه قبلی ان بحث مسائل امنیتی است.منظور ما از امنیت این است که در زمان استفاده کردن از این نرم افزار جیمیل مطمئن هستید که از اطلاعاتی که ارسال می کنید و یا اطلاعات شخصی شما حفاظت خواهد شد و هیچ کس نخواهد توانست از اطلاعات شما سواستفاده کند.در بروز رسانی جدید اطلاعات درکمال صحت و امنیت مبادله می شوند. این خود مزیت بزرگی برای این نرم افزار محسوب می شود و باعث افزایش کاربرانی می شود که می خواهند از ان استفاده کنند.

از لحاظ ظاهری نیز اپدیت جدید جیمیل با موارد قبلی خود متفاوت است و سعی شده است که زیبایی خاصی به ان داده شود تا جلوه های ان را بیشتر کنند برای مثال شکل ظاهری پاکت تغییر کرده است و این یک تغییر بزرگ در این نرم افزار محسوب می شود چون بر پایه ارسال و دریافت پیام است.

کارکردن با اپدیت جدید جیمیل بسیار راحت تراز نسخه قبلی ان است .شما در نسخه جدید جیمیل به راحتی می توانید برنامه های خود را مدیریت کرده هرکدام از پیام هایی که برای شما امده و از ان خوشتان می اید را نگه دارید و بقیه را پاک کنید.

شما در این نسخه از جیمیل می توانید به راحتی پیام هایتان را دسته بندی کنید با این قابلیت شما پیام هایی را که به هم مرتبط اند را رد یک دسته قرار کی دهید تا زمانی که دوباره بخواهید به ان ها سری بزنید به راحتی قابل دسترسی باشند و نیازی نباشد تمامی فایل های خود را چک کنید.

از جمله تغییرات دیگری که در نسخه جدید جیمیل به وجود امده است ،اماکن سرچ کردن ایمیل هاست که در نسخه جدید به شدت تقویت شده است و با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند به راحتی پیام های مورد نظر خود را پیدا کنند. علاوه بر موارد ذکر شده در این اپلیکیشن تنظیماتی را نیز به صورت دلخواه برای کاربران درنظر گرفته است تا بدین وسیله اندازه،وضوح و یا هر تنظمیات دیگری را برای ایمیل های دریافتی طبق نظر و سلیقه کاربر برای او ایجاد کند.

در نسخه دسکتاپ اپلیکیشن  جیمیل نیز تغییراتی به وجود امده است که از جمله انان این است که خواندن را باتوجه به صفحه نمایش که کاربر دارد برای او اسان می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *