#


اهمیت ایمیل در فضای مجازی چیست؟/ هر آنچه باید درباره ایمیل بدانیم

ایمیل
17 سپتامبر 2017 يك نظر 2699 بازدید

اهمیت ایمیل در فضای مجازی چیست؟/ هر آنچه باید درباره ایمیل بدانیم

اهمیت ایمیل در فضای مجازی چیست؟/ هر آنچه باید درباره ایمیل بدانیم

امروزه در سراسر دنیا یکی از پرکاربرد ترین راه های ارتباطی میان افراد مختلف ایمیل می باشد. ایمیل یک راه ارتباطی بسیار مهم است که می تواند تمام افراد از کشورهای مختلف را به یکدیگر متصل کند.

ایمیل در اصل یک سیستم پست الکترونیکی است که در طول شبانه روز پیام های بسیاری بین کاربران آن ردو بدل می شود.

ایمیل به زبان عامیانه تر یک نامه الکترونیکی است که به وسیله کامپیوتر ارسال می گردد.

این برنامه کامپیوتری باوجود سرعت بالایی که دارد قیمت پائین تری نسبت به سایر برنامه های جمعی داشته و حالتی رسمی تر از دیگر برنامه های فضای مجازی دارد.

یکی از مهمترین کاربدهایی که اینترنت امروزه در بین افراد دارد همین ایمیل است و شما برخلاف تلفن و سایر برنامه ها دیگر نیازی نیست در محل حضور داشته و منتظر دریافت پیام باشید.

برای اینکه بتوانید یک نامه الکترونیکی دریافت کنید باید یک صندوق پستی برای خود داشته باشید تا پیام هایی که ارسال میشود در آن ذخیره گرددو شما بتوانید در فرصتی مناسب آن هارا باز کنید.

شما برای داشتن یک ایمیل آدرس به فضای اینترنتی نیاز مند هستید  که البته برخی از سایت ها این فضا را کاملاً رایگان در اختیار شما قرار داده اند تا بتوانید استفاده کافی را از آن ها ببرید.

شاید برخی از افراد ندانند چگونه یک ایمیل برای خود داشته باشند که این سایت ها به آن ها کمک لازم را خواهند کرد.

آدرس ایمیل از دو قسمت به وجود آمده که علامت @ موجب جدایی این دوبخش میشود.

بخش اول همام نام کاربری است که با عنوان یوزر نیم خود نمایی می کند. بخش دوم هم اسم سایت است که ایمیل از سوی آن به دست شما می رسد.

از بین این دوبخش شما تنها باید نام کاربری را مشخص کنید و موارد دیگر به طور ثابت در جای خود باقی خواهد ماند.

با وجود اینکه حروف کوچک وبزرگ هیچ گونه تاثیری در ایمیل نخواهند داشت ولی باز با یان حال تمام حروف به صورت کوچک به کار برده می شوند.

اگر به حروف یک آدرس ایمیل توجه کنید خواهید دید که هیچ فاصله ای بین حروف آن وجود ندارد ولی می توان از خط تیره و آندرلاین استفاده کرد.

در عصر جدید همه ما می توانیم یک ویا چند ایمیل برای خود داشته باشیم اما شاید برخی ندانند چگونه می توان یک ایمیل برای خود ساخت. باید بگوئیم انجام این کار بسیار راحت و ساده است. به همان سادگی که انگار می خواهید لیوانی آب نوش جان کنید.

ایمیل

ایمیل

برای ساختن یک ایمیل باید به سراغ سایت یاهو رفت که در اصل مدیریت ایمیل بر عهده همین سایت قرار دارد.

حال بیایید یک ایمیل با کمک یکدیگر بسازیم تا ببینید این کار چقدر راحت و آسان است.

برای این کار در ابتدا باید وارد سایت www.yahoo.com بشوید و سپس بر روی گزینه ساین این که در گوشه بالای سایت قرار دارد کلیک کرده و وارد مراحل انجام ثبت نام شوید.

سپس یک فرم ثبت نام برای شما نمایش داده می شود که باید تمام مشخصات خود را درآن بنویسید.

نام و نام خانوادگی خود را در گزیه اول وارد کرده و پس از آن جنسیت خود را مینویسید. پس از این ها در قسمت آیدی و پسورد  یک آیدی مخصوص برای خود انتخاب کرده و کلمه عبور را مشخص مکنید.

پس از آن در قسمت یاهو آیدی و ایمیل یک نام دلخواه برای خود انتخاب می کنید.بعد از انجام این کار ها بر روی گزینه چک کلیک می کنید تا اطمینان حاصل کنید که پیش از شما ساخته نشده است. با انجام این کار ها براحتی می توانید یک آدرس ایمیل شخصی ساخته و با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *