#


معرفی تبلت های جدید ال جی

29 ژانویه 2019 بدون نظر 1921 بازدید

معرفی تبلت های جدید ال جی

ال جی از همان شرکت هایی است که تبلت هایی را هر ساله رونمایی می کند. تبلت های ارائه شده توسط این کمپانی اغلب تبلت های میان رده اند و احتمال می رود این نوع از تبلت ها سود خوبی را داشته باشند.غیر از سوددهی کارهای ال جی درمورد تبلت ها غیز از سود دلیل دیگری نمی تواند داشته باشد. امروزه دو شرکت اپل و سامسونگ تبلت های زیادی را روانه بازار می کنند و غیر از این دو شرکت ،شرکت های کمی هستند که بعد از مدت ها تبلتی جدید را به بازار وارد می کنند.

کمپانی ال جی نیز می خواهد به زودی تبلت های نوینی را به بازار وارد کند. طرح مفهومی این تبلت ها در ۲۳ اذر به ثبت رسیده است . این تبلت جدید دارای صفحه نمایشی است که حاشیه ندارد و هم چنین کیبوردی دارد که می تواند از ان جدا هم بشود. از این کیبوردها برای این که تبلت را نگه دارند یا درواقع به عنوان پایه تبلت ها هم استفاده می شود.

تبلت های ال جی

اگر به طرح مفهومی ارائه شده این شرکت نگاه کنیم می فهمیم که این محصول شباهتی به تبلت های اقتصادی ندارد و از نوع رده بالا و پریمیوم است. با این تفاسیر به احتمال زیاد این تبلت می خواهد رقیبی برای محصولات سامسونگ و اپل باشد.

معرفی تبلت جدید ال جی در سال ۲۰۱۹

در سال های اخیر تبلت های زیادی توسط شرکت های زیادی ارائه شده اند. باید بدانید امروزه مردم مثل زمان قدیم دیگر به تبلت ها علاقه ای ندارند و تنها چند شرکت خاص نیز بیش تر تولید تبلت ها را برعهده دارند. با توجه به اخبار جدید ال جی می خواهد تبلتی جدید را ارائه کند.

کد این تبلت برابر   LG-V426 است و به احتمال زیاد جز تبلت های میان رده به شمار می اید . این تبلت هم اکنون توانسته است تا برای وای فای و بلوتوث ان تاییدیه هایی را دریافت کند. از این موارد تاییدشده جزئیاتی بیان نشده است و تنها می دانیم که از استانداردهای بلوتوث ۴.۲ و وای‌فای  ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n برخوردار است .اطلاعات نشان دهنده این است که تبلت های جدید ال جی از تراشه های قدیمی تری نسبت به تراشه های بازار استفاده می کند زیرا تراشه های جدید موجود از استاندارد بلوتوث ۵.۰ و استانداردهای جدید وای فای نیز استفاده می کند.

از ایر ویژگی ها مهم این تبلت ها سیستم عامل اندروید ۸.۰ ان است این نیز خود از معایب ان است زیرا در سال ۲۰۱۸ نسخه نهم اندروید منتشر شده است. البته شرکت ال جی سابقه زیادی در زمینه ارائه نسخه های اندروید به روز ندارد.

توجه ال جی امروزه روی تبلت های سری G  ان است و احتمالا زمانی که معرفی می شود ان را بانام G Pad 5می شناسند. ارائه این محصول در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *