#


مک بوک پرو اپل با استفاده از قابلیت True Tone می تواند با صفحه نمایش های ال جی سازگاری داشته باشد

16 جولای 2018 بدون نظر 1737 بازدید

مک بوک پرو اپل با استفاده از قابلیت True Tone می تواند با صفحه نمایش های ال جی سازگاری داشته باشد

استفاده از قابلیت True Tone  برای سازگاری با صفحه نمایش های ال جی

اپل طی سال جاری نیز مانند سال های پیش مک بوک های خود را در حالی رونمایی نمود که مجهز به تراشه نسل هشتم اینتل هستند و در خصوص حافظه رم آن ها نیز تغییراتی اعمال کرده و آن را ارتقا داده است. اپل قابلیت های بسیاری را در خصوص مک بوک پرو جدید خود عنوان کرده است اما یکی از مهم ترین این قابلیت ها امکان سازگاری با قابلیت True Tone در خصوص صفحه نمایش است.

قابلیت عنوان شده پیش از این در آیپد پرو اپل مورد استفاده قرار گرفت و باعث می شود تا حالتی که برای نمایش رنگ ها وجود دارد بدون اینکه تغییرات نور موجود در محیط در نظر گرفته شود در صفحه نمایش باقی بماند. البته کمپانی اپل در هنگام رونمایی از مک بوک پرو خود در خصوص این قابلیت هیچ چیزی را عنوان نکرده است اما پس از مدتی معلوم شد لپ تاپ های جدیدی که اپل طراحی کرده از قابلیت True Tone برخوردار می باشند و می توانند در بعضی از صفحه نمایش های اکسترنال مورد استفاده قرار بگیرند.

اطلاعاتی که در خصوص قابلیت یاد شده بیان شده در وب سایت اپل انتشار یافته و براساس اسنادی که انتشار پیدا کرده سه صفحه نمایش اکسترنال دقیقا همچون صفحه نمایش مک بوک پرو جدیدی که اپل طراحی کرده قابلیت پشتیبانی از True Tone را دارا هستند. همان طور که پیش تر نیز عنوان شده صفحه نمایش های ال جی اولترا فاین K4 و k5 به عنوان صفحه نمایش هایی معرفی می شوند که به شکل اختصاصی در مور لپ تاپ های اپل طراحی شده اند و می توانند به لپ تاپ های اپل اتصال پیدا کنند. سومین صفحه نمایشی که با مک بوک پرو اپل سازگار است صفحه نمایش تاندربولت اپل می باشد که طی چند سال اخیر تولید آن متوقف شده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *